Efe'den:
Sabah kalktığımda yanımda mışıl mışıl uyuyordu. Aşık olduğum kadın... Ona o gün o partide aşık olmuştum. Odada bana kahverengi gözlerinin hatırına sana aşık olabilirim demişti. Oysa ben çoktan onun o gökyüzü gözlerine aşık olmuştum. Saat yedi olduğunda onu uyandırmaya yeltendim.
-Masal. Masal...
-MASAAAAAAAALLLLLLLLL...
-Kulağımın dibinde ne bağırıyon tipsiz mahlukat.
-Ben mi tipsizim? Şu yüze bak bi! Hiç tipsize benziyo mu?
-Cık.
-Aferim hadi kalk hazırlan şimdi.
Çünkü bu gün sana herşeyi anlatacağım.
Bodrumda:
Masal'dan:
Uçaktan indikten sonra otele gittik. Ben kendimi çok halsiz hissediyorum. Odaya girer girmez hemen tualete gittim ve yine kusmaya başladım. O sırada biri saçlarımı ellerinin arasına hapsetti ve sırtıma oval hareketlerle masaj yapmaya başladı. Kusmam bittiği zaman beni kucağına aldı ve yatağa yatırdı. Daha sonra kafamı kucağına koydu ve yine sırtımı ovmaya başladı. Tam o sırada telefonu çalınca açtı ve konuşmaya başladı.
-Alo... Ben gelemicem kusura bakmayın... Evet önemli bir konu eşim rahatsızlandı... Ne zamana erteliyeceğiz... Tamam iyi günler... Saolun...
-Sen gitseydin yemeğe...
-Bebeğimi düşünmem lazım.
Öküz katıksız kereste bende beni düşünüyor zannetmiştim.
-Öküzsün biliyorsun değil mi?
-Evet.
Gülümsedim ve Efe'ye döndüm.
-Dürüst bir öküzsün dedim.
-Bir dürüstlük daha yapayım mı?
-Bekliyorum...
-Ben sana ilk günden beri aşığım...
Dedi zannettiniz değil mi? Daha neler. Öküz bu öküz der mi öyle şeyler. Demez... Bir diğer konu ise ben neden o an öyle bişey bekledim. O ne dedi biliyor musunuz?
-İçki içmem gerek yada sigara ama şuan içki tercihim.
-oçko oçmom gorok yodo sogoro omo şoon oçko torcohom.
-Ya ufff.
Yine çarpık çarpık gülüyor. Tövbe Allah'ım günah yazma.
Birkaç saat sonra:
-Efe bu bizim evliliğimizin ikinci günü ve ben seni barlardan sarhoş topluyorum.
-Masalll. Masalım.
Odaya geldiğimizde onun üstünü değiştirmem gerekiyordu çünkü ikimizin de üstüne kusmuştu.
Önce tişörtünü çıkardım. Aman Allah'ım. Lan bunun bu kadar kası var mıydı? Zayıf mayıf ama baya kas yapmış.
Üzerini giydirip yatağa yatırdıktan sonra bende kısa bir duş alıp zaten Efe uyumuştur düşüncesiyle rahat rahat dışarı çıktım. Ama Efe kapıda... Boynozuma iyice sarılıp banyodan tamamen çıktım o sırada Efe de bana iyice yaklaştı. Biraz daha ayılmıştı.-Masal dedi. Bugün bana dürüst öküz dedin ya haklısın sana karşı dürüst olmalıyım. Ben sana en başından beri aşığım ilk gördüğüm kokunu ilk içime çektiğim andan beri.
-Efe sarhoşsun ve hiçbir şeyin farkında değilsin.
-Hayır yani sarhoşum ama herşeyin farkındayım.
-O zaman beni nasıl itmiştin o gün depoda. Hangi adam sevdiği kadına zarar verebilir ki?
Ağlamaya başladım. Sinirlendiğimde ağlamaktan gerçekten nefret ediyorum.
-Çünkü tek ortak noktamızı öldürdüğünü sanmıştım. Beni hiç sevmiceksin sanmıştım. Gözüm dönmüştü.
-Efe sen ne dediğini bilmiyorsun. Farkında değilsin ve sabah kalktığında pişman olacaksın, yapma bunu kendine de bana da yapma.
-Bana o gece kahverengi gözlerinin hatrına sana aşık olabilirim demiştin.
-Ben sarhoştum. Tıpkı senin gibi.
-Anlamıyorsun. Diye bağırmaya başladı. Bana bağırılmasından nefret ediyordum.
Üzerine yürüdüm ve parmağımı yüzüne doğru salladım.
-Sakın dedim ve nefes aldım. Bir daha bana bağıracak kadar kendinden emin olma.
-Perayı ne kadar seviyorsun söylesene.
Peram... Ah benim minik sevgilim. Pera diyince içim acımaya başladı yine. Gözümden akan iki damla yaşı silen Efe bana bir adım yaklaştı ve aramızdaki mesafeyi tamamen kapattı.
-Bak biz kendi Masalımızı yazabiliriz. Biz seninle yaralarımızı tek tek kapatabiliriz. Perayı yanımıza alıp ona tüm sevgimizi verebiliriz.
-Olmaz.
-Olmaz olmaz ne olmaz. Neden mutlu olamıyoruz biz Masal neden. Lanet olsun ben o gece sana aşık oldum diyorum. Seni araştırdım ve Cerenle konuş...
Efe bir anda sustu. Ben ise son cümlesinin henüz yeni yeni farkına varıyordum.
-Sen Cerenle ne?
-Yok bişey hadi uyuyalım.
-Efe sen Cerenle ne dedim sana?
-ımmm. Ben o geceden sonra seni araştırmış ve Cerenden seni bizim üniversiteye yazdırmasını istemiş olabilirim.
-Sen sen ciddi misin?
Sadece kafasını salladı ve birden yatağa devrildi. Ufak bir çığlık attım. Ama sonra sızdığını anladım. Hemen üzerimi giyinip yatağa yatacaktım ki Efenin ayakkabı ile olduğunu farkettim ve ayakkabılarını çıkardım. Daha sonra yanına yattım ve uykuya daldım.
4 Ay Önce:
-Bana bak işsiz herif evleneceksin dediysem evleneceksin ve bu iti kopuk imajını değiştirip bir çocuk sahibi olacaksın.
-Ama baba.
-Aması maması yok. Hüseyin beyin kızı Masal ile evleneceksin.
Babamla aramızdaki bu konuşmadan sonra Masal ile evlenmem gerektiğini anlamıştım fakat yaptığım araştırmalar ile bariz bir şekilde kendisinin inatçı keçi olduğunu anlamıştım. Evden kaçarken de onu izliyordum. Daha sonra barda sarhoş olduğunu anladığımda ve düşer gibi olduğunda hemen belinden tutmuştum. Daha sonra Cerene Masala nasıl aşık olduğumu anlatıp ikna etmiştim. Bebeği aldırdığını zannettiğimde evlenme ihtimalimizin eridiğini düşündüm. Çünkü ben o gece o gökyüzü gözlü kadına aşık olmuştum...
Efe'den:
Sabah kalktığımda yanımda uyuyan Masal'a baktım. Elimi karnının üzerine koydum ve gözlerimi kapattım. İlk başta sadece babamın mirasımdan geri kalmamak için peşine takıldığım bu kıza şuan sırılsıklam aşıktım. Karnında ise benden bir can taşıyordu.
"-Kızım dedim.
İstemsizce... nedense içimde sanki kız olacakmış gibi bir düşünce vardı.
-Biz ne yapacağız senin bu inatçı annenle. Söyle ona kızım sevsin beni söyle ona..."
Sesim sonlara doğru iyice kısılmıştı. Kalkıp banyoya giderken Masalın uykulu sesini duydum.
-Bir kere benim çok yakışıklı bir oğlum olacak bu bir. Ayrıca inatçı sensin bu da iki.
Diyip kafasını kaldırdığı gibi tekrar yastığa bıraktı. Ben mi? Yüzüme oturan gülümsemeye anlam vermeye çalışıyordum. Ne yapıyordu bu kız bana böyle? Ben ki yer altı dünyasının en korkulan ismiyken nasıl bu kız bana korkmadan cevap veriyor ve bakıyordu?
AŞK dedim AŞK... Başka neye boyun eğerim ki ben?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bebeğimin Mafya Babası...
Literatura FemininaMasal için herşey planlıydı. Öncelikle babasının onu zorla evlendireceği adamdan kurtulmalı, daha sonra kardeşi için gerekli olan iliği bulmalıydı. O gece kardeşini babasının yanında bıraktı ama daha sonra babasıyla başa çıkabilecek birinden çocuk...