Kıskandırma Operasyonu Mod: On

15.2K 487 101
                                    

Multiyi nerede dinleyecğinizi yazdım.
Efe'den:
Görkem ve Melisa gitmişti. Ceren ve Pera ise yukarıda odaya çıkmışlardı. Ben... Ben ise elimde viski bardağı kanepede oturmuş öylece tavanla bakışıyorum. Kolayına sarhoş olmazdım ve malesef böyle anlarda pek de işiöe yaramıyordu.

Yanımda bir çökme olunca gelenin Masal olduğunu kokusundan anlamıştım.

-Ben ne diyeceğimi bilmiyorum. Ö özür dilerim. Yani be benim yüzümden...

-Saçmalama Masal! Senin ile ilgili değil. Şimdi gece gece bir de seninle uğraşmayayım saçma saçma düşüncelere varma.

-Ama ben duydum se sen ağladın.

-Hay ben gözümün... Bir kere ağlamadım sadece bir damla gözyaşı...

-İstersen konuşurum onunla.

-Bak biz Bırak ile dost değiliz kardeşiz ve o benim sevdiğime, hatunuma saygı duymak zorunda.

-Senin için endişeleniyor.

-Dediği laflar çok ağırdı. Özellikle o kapıdan çıkarken dediği... En ağırı da oydu.

-Git ve konuş onunla.

-Ben bilmiyorum.

-Senin gururun varsa onunda var Efe ve o bitek senin için endişelendi. Bu da senin gerçek dostun olduğunu gösterir.

-Ama sana para avcısı dedi.

-Öyle görmesi normal. Benim yaptığım hataların bir karşılığı bu.

Ayağa kalktı ve enim de elimi tutarak beni de kaldırdı.

-Hadi git!

Arabaya bindim ve her zaman derdimiz olduğunda gittiğimiz sahile sürdüm.

Elimde bira şişeleriyle kayalıklarda oturan Burak'ı görünce ona doğru adımladım.

-Neden geldin?

-Bana dönmeden ben olduğumu anladığım için benden bir artıyı kaptın.

-Kısa kes Efe ya da direkt olarak karının yanına bas.

Sarhoş olduğu belli olan kardeşimin yanına oturdum.

Bir müddet sessiz kaldıktan sonra lafa girdim.

-Özür dilerim.

Bana doğru kafasını çevirdi.

-Neden?

-Sana vurduğum için.

Histerik bir kahkaha çıktı dudaklarından.

-Hadi kalk git Efe zaten kafam duman hadi kardeşim hadi.

-Ne için özür dilememi isterdin.

-Karına karşı beni rezil ettiğin, canımı yaktığın, sözünü tutmadığın, dost sözü dinlemediğin, bir kez acaba haklı mı diye düşünmediğin için...

Ayağa kalktı.

-Sana neden abi dediğimi düşünmediğin, ben senin her bokunu bilirken yanımda olmadığın için... Daha sayayım mı ha ister mısın?

Bende ayağa kalktım.

-Özür dilerim lan işte hepsi için topluca.

-Siktir Efe. Git kaam yeeine gelsin sonra konuşuruz.

Devamını getirmeye kalmadan omzuma sızdı. Onu arabaya götürürken birden uyanıp omzumdan aşağıya kustu.

-Ulan ben bunun için seni kum torbası yapmış adamım... Adamım da şimdi bi bok yapamıyorum suçluyum...

Bebeğimin Mafya Babası... Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin