Παραλίγο

886 62 10
                                    

Η Μαρία είχε φτάσει κατευθείαν από όταν της τηλεφώνησε η Εύα για να φυλάξει τα παιδιά όσο εκείνη θα ήταν με τον Παύλο στην γνωστή καφετέρια που βρισκόταν κοντά στο σχολείο και πήγαιναν παλιά.
Άνοιξε την ντουλάπα της και έβγαλε από μέσα την τζιν της χειμωνιάτικη σαλοπέτα με το άσπρο τοπακι της και παίρνοντας την σομον της μακριά ζακέτα και την τσάντα της έφυγε από το δωμάτιο.
Η Μαρία καθόταν στον καναπέ χαζεύοντας ένα από τα αγαπημένα της περιοδικά.

''Μαράκι μου φεύγω αλλά να ξέρεις δεν ξέρω πότε θα έρθω ίσως και να αργήσω. Θα πάω ξέρεις με τον Παύλο και μετά ίσως.....''την διέκοψε κατηγορηματικά και παρατώντας το περιοδικό που διάβαζε την πλησίασε.

''Βρε Ευάκι δεν υπάρχει πρόβλημα να κάτσω και μέχρι το άγριο ξημέρωμα εδώ. Ξέρεις εξάλλου πως μου έχετε λείψει πολύ και τα μικρά δεν μπορώ να τα χορτάσω''της απάντησε γλυκά και είδε το χαμόγελο της φίλης της και πλέον αδελφή της ηρέμησε και εκείνη.

''Σε ευχαριστώ πολύ για όλα Μαρία μου. Σε ευχαριστώ''της απευθύνθηκε η Εύα και αγκαλιάζοντας την έφυγε για να τον συναντήσει.

Σε λίγη ώρα βρισκόταν έξω από την καφετέρια. Μπήκε μέσα και είδε τον Παύλο να κάθεται για άλλη μια φορά στο μπαλκόνι με τα πολύχρωμα τραπεζάκια και τις γκαστρούλες. Ξαφνικά μπροστά από τα μάτια της πέρασαν τόσες αναμνήσεις. Τόσες αναμνήσεις που γέμιζαν το περίπλοκο παρελθόν της και από κάτι ωραίο. Ακόμα και αν εκείνη η μέρα ήταν που ανακοίνωσε στον Παύλο ότι θα χώριζε τον Γιάννη της.

Εκείνος γύρισε και την κοίταξε και σήκωσε αμέσως το χέρι του.

''Καλώς την όμορφη κουμπαρούλα μου. Τι κάνεις;''την ρώτησε καθώς μόλις είχε προλάβει να κάτσει.

''Καλά Παύλο μου. Ας τα λέμε καλά''του είπε με λυπημένη φωνή.
''Τι πίνεις;''τον ρώτησε καθώς δεν έβλεπε κάτι να έχει παραγγείλει.

''Περίμενα εσένα για να παραγγείλω. Λοιπόν ακούω, το συνηθισμένο;''την ρώτησε ρητορικά αφού ήξερε ήδη την απάντηση της.

''Freddo cappuccino καραμέλα''του απάντησε με ένα γλυκό ύφος.

Είχαν ήδη πάρει τους καφέδες τους και συζήταγαν.

''Ίσως έτσι να είναι καλύτερα βρε Ευάκι. Ίσως να θέλει λίγο χρόνο να σκεφτεί''της δήλωσε ο Παύλος καθώς εκείνη του είχε πει για την αναχώρηση του φίλου του στην Θεσσαλονίκη.

''Και αν δεν είναι μόνο αυτό. Και αν απλά ξενέρωσε μαζί μου και θέλει να μου το φέρει μαλακά για να μην πονέσω;''τον ρώτησε εκείνη και ο Παύλος έκανε μια γκριμάτσα απευδυσμού.

Σχεδόν Μαζί 2 {Ολοκληρωμένη}Where stories live. Discover now