Και όταν η καταστροφή πλησιάζει να είσαι προετοιμασμένος. Να μην την αφήσεις να σε βλάψει. Γιατί αλλιώς η ημερομηνία λήξης έρχεται γρήγορα καταστρέφει τα πάντα και ας μην ακουμπάει τίποτα.....
Τον ακούμπησε απαλά στο πρόσωπο και άρχισε να τον χαϊδεύει στο μήκος του προσώπου του. Ένα απαλό χαμόγελο άπλωσε στα χείλη του. Έβαλε πίεση στον αγκώνα της και σηκώθηκε να τον κοιτάξει. Εκείνος γύρισε το πρόσωπο του και σιγά σιγά άνοιξε τα αγουροξυπνημένα του μάτια.
''Μακάρι να μπορούσα να ξυπνάω κάθε μέρα με αυτό τον τρόπο''της είπε τρυφερά με την βαριά ερωτική του φωνή.
''Κοιμάσαι τόσο γαλήνια, είναι αμαρτία από τον Θεό να σε ξυπνάει κάνεις''του απάντησε με ένα ναζιάρικο ύφος και τον φίλησε ανάμεσα στο μάγουλο και στην σχισμή που ξεκίναγαν τα χείλη του. Εκείνη σταμάτησε μα εκείνος την άρπαξε και την ανέβασε πάνω του.
''Εσύ δεν είσαι ο κάνεις πριγκιπισσάκι μου''της δήλωσε και εκείνη του χάρισε ένα από τα μεγαλύτερα χαμόγελα της φιλώντας τον στο σαγόνι.
''Πριγκιπισσάκι; Δηλαδή χάθηκε το πριγκίπισσα;''τον ρώτησε τάχα μου κατσουφιασμένη και εκείνος χαμογέλασε με ένα ύφος κυρίαρχου.
''Όσο συνεχίζεις να με βασανίζεις και να μην με φιλάς κανονικά θα το συνεχίζω και εγώ''της απάντησε και εκείνη με νεύρο ετοιμάστηκε να σηκωθεί αλλά εκείνος την ξανά τράβηξε.
''Νευράκια κυρία Παπαδοπούλου; Ξύδι λένε''της αποκρίθηκε ειρωνικά και γέλασε πάλι.
''Είσαι ελεεινός''συνέχισε εκείνη και άρχισε να τον χτυπάει στο στήθος με πείσμα. Ο Γιάννης της έπιασε τα χέρια και ανέβηκε πάνω της.
''Φίλα με''την πρόσταξε και εκείνη κρατήθηκε για μην γελάσει.
''Καλά σε λέω εγώ Grey''του απευθύνθηκε και γέλασε αλλά το κόψε αμέσως καθώς έβλεπε το σοβαρό ύφος του Γιάννη της.
''Ευάκι δεν θα το ξανά πω''της είπε πιέζοντας την χαμηλά στην κοιλιά κι σφραγίζοντας τα πόδια της.
Η Εύα αφού έλεγξε την αναπνοή της και δεν άφησε κανένα περίεργο ήχο να ξεφύγει από τα χείλη της που θα δήλωναν την αγανάκτηση και την προσμονή της να την κάνει για άλλη μια φορά δική του κούνησε αρνητικά το κεφάλι της.''Ώστε και δύσκολη λοιπόν''διαπίστωσε τέλος. Εκείνη κούνησε θετικά το κεφάλι της. Χωρίς να χάσει άλλο καιρό όμως εκείνος κόλλησε τα χείλη του πάνω στα δικά της και άρχισαν να φιλιούνται με ένα ανεξέλεγκτο πάθος. Για μια στιγμή σταμάτησαν για να πάρουν ανάσα και ο ένας χαμογέλασε στον άλλο.
YOU ARE READING
Σχεδόν Μαζί 2 {Ολοκληρωμένη}
RomanceΑυτή είναι η συνέχεια του σχεδόν μαζί. Λένε πως χρειάζεται μια στιγμή, ένα λεπτό, μια ανάσα για να αλλάξουν όλα και κυρίως για να μηδενιστούν ξανά. Έτσι φτιάχτηκαν οι άνθρωποι, να ξεχνούν τα πόσα πέρασαν και απλά να αφήνουν τον αδυσώπητο εγωισμό ν...