Το υπέροχο μπεζ φόρεμα με μοβ λουλούδια και την στενή γραμμή έκανε την ήδη λεπτή μέση της ακόμα πιο κολακευτική. Στάθηκε μπροστά από τον καθρέφτη και τίναξε μια από της μεγάλες τις μπούκλες της. Όλο το μαλλί της σχημάτιζε μικρές και μεγάλες μπούκλες. Με γρήγορα βήματα έκατσε στο κρεβάτι και φόρεσε τις μαύρες της γόβες πήρε την τσάντα της και κατέβηκε στην κουζίνα.
Εκεί την περίμεναν τα αγαπημένα της κοριτσάκια καθώς ο Φώτης της κοιμόταν ήδη στην αγκαλιά του Ορφέα μέσα στην ξύλινη του κούνια.''Μανούλα μου μη παθ''της είπε τρυφερά η μικρή της Χριστίνα και κλείστηκε γύρω από τα πόδια της. Η Εύα κοίταξε απέναντι την Ιωάννα της που είχε ένα λυπητερό βλέμμα και πήρε αγκαλιά της την Χριστίνα.
''Αγάπες μου μην ανησυχείτε θα πάω μαζί με τον μπαμπά Γιάννη και τους θειούς όλα καλά θα πάνε. Θα πάμε μόνο για ένα καφέ''τους δήλωσε γλυκά και η Ιωάννα κλείστηκε και αυτή στα πόδια της.
''Μα μαμά μου δε κάνει να πίνουμε καθέ. Έτι δεν είναι;''ρώτησε η Χριστινούλα με την παιδική φωνούλα της και η Εύα την αποτράβηξε λιγάκι από την αγκαλιά της.
''Ναι μωρό μου έχεις δίκιο θα πιούμε χυμό με τους νονούς και το μπαμπά. Εντάξει;''ξανά ρώτησε η Εύα και αφού πήρε την έγκριση και από τα δύο της παιδιά τις αποχαιρέτησε αφήνοντας τες στην αγαπημένη τους θεία.
Σε μία ώρα βρισκόταν στην κυκλική πλατεία αλλά ο Γιώργος δεν ήταν ακόμα εκεί. Από την άλλη ο Γιάννης είχε πάει από τα αγόρια για να τους εξηγήσει το φλέγον θέμα έτσι ώστε να μην υπάρχουν άσχημες ανατροπές στο βράδυ τους.
''Εύα;''άκουσε ξαφνικά μια αντρική και γνώριμη φωνή και γύρισε προς εκεί....
Αντίκρισε τον Γιώργο με ένα τρικουαζ πουκάμισο και ένα μαύρο παντελόνι. Ήταν όμορφος αν κι δεν ήταν ο Γιάννης της.''Γιώργο ήρθες''αποκρίθηκε εκείνη με ένα επιβλητικό χαμόγελο.
''Εύχομαι να μην άργησα πολύ''της απευθύνθηκε και την αγκάλιασε με μια απότομη κίνηση. Σίγουρα αν ήταν κοντά ο Γιάννης της θα ήθελε να τον σκοτώσει ή και να τον αρχίσει στο ξύλο. Απομακρύνθηκε από κοντά του για να μην χαλάσει το μακιγιάζ της.
Σε όλη την διαδρομή περπατούσαν δίπλα δίπλα και η Εύα βρισκόταν σε τρομερή αμηχανία αλλά δόξα το θεό το μπαράκι που έκανε πάρτι ο συμφοιτητής τους Μάριος δεν ήταν μακρυά.
Μετά από λίγη ώρα είχαν κιόλας φτάσει έξω από το μπαρ. Ήταν λίγο πιο δίπλα από την περιοχή του Μπουρνάζι μα όχι εκεί. Η Εύα το γνώριζε καλά και λογικά και ο καλός της με τα αγόρια καθώς ήταν στην ίδια περιοχή που πήγαιναν κάποτε σχολείο.
Μπήκαν μέσα. Η μουσική ήταν δυνατά και ο κόσμος χόρευε σε τρελούς ρυθμούς καθώς ένα καινούργιο τραγούδι του Βρεττού ακουγόταν. Τα φώτα ήταν χαμηλά και εκείνη δυσκολευόταν αρκετά για να βρει τον Γιάννη μέσα από το πλήθος.
أنت تقرأ
Σχεδόν Μαζί 2 {Ολοκληρωμένη}
عاطفيةΑυτή είναι η συνέχεια του σχεδόν μαζί. Λένε πως χρειάζεται μια στιγμή, ένα λεπτό, μια ανάσα για να αλλάξουν όλα και κυρίως για να μηδενιστούν ξανά. Έτσι φτιάχτηκαν οι άνθρωποι, να ξεχνούν τα πόσα πέρασαν και απλά να αφήνουν τον αδυσώπητο εγωισμό ν...