Πήρε την τσάντα ώμου από τα χέρια του και ύστερα τον χτύπησε στην πλάτη.
''Θα σταματήσεις να το κάνεις αυτό μωρέ Γιάννη ''του γκρίνιαξε εκείνη και εκείνος χαμογέλασε σαν να μην καταλάβαινε.
''Ποιό βρε Έυα μου τι έκανα;''την ρώτησε την ώρα που τοποθετούσε το ένα καλάθι στο αυτοκίνητο.
''Γιάννη μου να χαρείς. Μη μου το παίζεις ανήξερος ξέρεις πολύ καλά τι λέω''συνέχισε η Εύα με λίγο πιο δυνατή φωνή από πριν.
''Όχι δεν καταλαβαίνω''είπε και γέλασε με ήρεμο πρόσωπο. Η Εύα τοποθέτησε και την άλλη καλαθούνα στο αυτοκίνητο και έτρεξε να το πιάσει.
Τελικά οι εξετάσεις τις είχαν βγει λάθος και η Εύα δεν είχε ίχνος καρκίνου πάνω της. Η χαρά και των δύο ήταν μεγάλη και μόνο που ήξεραν ότι θα ξανά γίνουν γονείς. Δεν ήταν όμως και οι μοναδικοί που χάρηκαν καθώς όλοι τους οι φίλοι ένιωσαν την ίδια χαρά με εκείνους. Όλα τα ζευγάρια πήγαιναν από το καλό στο καλύτερο. Το επόμενο καλοκαίρι θα παντρευόντουσαν και η Μελίνα με τον Άγγελο η Χριστιάννα και ο Στέφανος όπως και η Μαρία με τον Ιωσήφ.
Ναι τελικά η Μαρία με τον Ιωσήφ ήταν μαζί παρά τις διαφωνίες όλων και κυρίως του Γιάννη.''Άμα το ξανά κάνεις αυτό δεν πρόκειται να σου ξανά μιλήσω''του είπε όταν πια έμπαινε στο αυτοκίνητο του αμαξιού τους.
''Έλα βρε ψυχή μου τώρα δεν ήξερα ότι θα σε πείραζε τόσο πολύ''παραπονέθηκε εκείνος.
''Κανείς λες και είμαι ανάπηρη. Ενώ μόλις σήμερα πήρα εξιτήριο''
''Μα για αυτό το λόγο βρε πριγκίπισσα μου. Επειδή είσαι από καισαρική''της συμπληρώσε ο Γιάννης της.
Σιγή επικράτησε για αρκετά λεπτά ώσπου την έσπασε η Εύα.''Θα με φροντίζεις τόσο πολύ ακόμα και μετά από χρόνια;''τον ρώτησε και εκείνος άφησε ένα ήρεμο γλυκό χαμόγελο να ξεφύγει από τα χείλη του.
''Θα σε φροντίζω και θα σε αγαπώ μέχρι να πεθάνω. Αφού το ξέρεις είσαι η καρδιά μου,η ζωή μου τα πάντα μου''της αποκρίθηκε και της έδωσε ένα παθιασμένο φιλί πρώτου ξεκινήσει για το σπίτι τους. Ύστερα η Εύα ξάπλωσε στο κάθισμα και δεν ξανά μίλησε.
Είχαν φτάσει ήδη μπροστά από το σπίτι όταν η Εύα έτρεξε και πήρε την μία καλαθούνα με το γιο της. Ο Γιάννης την αγριοκοίταξε και χωρίς να πει κουβέντα πήρε τον άλλο τους γιο. Εκείνη έτρεξε γρήγορα προς την είσοδο και άνοιξε με τα κλειδιά της όταν ξαφνικά άναψαν τα φώτα και εμφανίστηκαν όλοι τους οι φίλοι.
BẠN ĐANG ĐỌC
Σχεδόν Μαζί 2 {Ολοκληρωμένη}
Lãng mạnΑυτή είναι η συνέχεια του σχεδόν μαζί. Λένε πως χρειάζεται μια στιγμή, ένα λεπτό, μια ανάσα για να αλλάξουν όλα και κυρίως για να μηδενιστούν ξανά. Έτσι φτιάχτηκαν οι άνθρωποι, να ξεχνούν τα πόσα πέρασαν και απλά να αφήνουν τον αδυσώπητο εγωισμό ν...