Βρισκόταν στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης όταν πια είχε βραδιάσει και το μόνο που σκεφτόταν ήταν η Εύα του. Η Εύα που αγαπούσε τόσο μα τόσο πολύ ακόμα και αν είχε ξεχάσει την επέτειο τους. Είχε φύγει τόσο βιαστικά από το σπίτι που ράγισε η καρδιά του από την μία να κοιτάει την γυναίκα του να τον παρακαλάει να μείνει και από την άλλη να βλέπει τα λυπημένα προσωπάκια των παιδιών του να τον ζητάνε με τον τρόπο τους κοντά τους.
Το κύμα πάφλαζε πάνω στην εξέδρα του λιμανιού και ένας κρύος αέρας άρχισε να τον διαπερνά βίαια. Νόμιζε πραγματικά πως θα πάθει πνευμονία και θα πεθάνει μακριά από την Εύα του.
Το μυαλό του έτρεχε πίσω στα παλιά και στα γνώριμα. Στο πως την γνώρισε, στο πως της μίλησε πως της έκανε έρωτα την πρώτη τους φορά και κυρίως τα πόσα είχαν περάσει και ήταν ακόμα μαζί παρά το συνηθισμένο. Έκατσε πάνω σε ένα βράχο και άρχισε να πετάει βότσαλα τα οποία έκαναν και θόρυβο μέσα στις γραμμές του κύματος.Ξαφνικά άκουσε έναν ήχο σιγανό και ας μην κυκλοφορούσε κανείς σε εκείνο το μέρος τέτοια ώρα, ελάχιστοι οι περαστικοί που πέρναγαν και ελάχιστα και τα βήματα που ακούγονταν. Αδιαφόρεισε για τον ήχο όταν μετά από λίγο ένιωσε γυναικεία παγωμένα ακροδάχτυλα να του σφραγίζουν τα μάτια. Τα γνώριζε καλά αυτά τα δαχτυλάκια,απέξω και ανακατωτά. Γύρισε απότομα και την είδε να τουρτουρίζει από το κρύο. Η μύτη της είχε κοκκινίσει από την θερμοκρασία και τα μάτια της γυάλιζαν.
''Εύα τι κάνεις εσύ εδώ;''.Την ρώτησε και εκείνη αμέσως άρχισε να βγάζει το παλτό της.
''Εύα μπορείς να μου πεις τι κάνεις; ''την ξανά ρώτησε και εκείνη τον κοίταξε περίεργα.
''Ήρθα για να κάνω μια βουτιά μέσα στο νερό''δήλωσε εκείνη και αμέσως αν και είχε τσουχτερό κρύο έβγαλε και την μπλούζα της.
''Εύα σταμάτα τώρα αμέσως και πες μου τι είναι αυτά που κάνεις''της αποκρίθηκε και εκείνη τον πλησίασε ήσυχα και γλυκά.
''Ήρθα να κάνω με τον άντρα ένα χειμερινό μπανάκι. Θυμάσαι όπως τότε στην Κέρκυρα που μου έκανες έρωτα και εγώ έτρεμα''του απευθύνθηκε και ο Γιάννης έκανε μια γρήγορη βόλτα στο κορμί της.
Την ήθελε όσο τίποτα αυτήν την στιγμή αλλά μάλλον δεν είχε καταλάβει κάτι η γυναίκα του. Δεν είχε καταλάβει ότι εκείνος έφυγε για να σκεφτεί και να ηρεμήσει και αυτό τον τρέλαινε ακόμα πιο πολύ.''Δηλαδή τι μου λες Εύα, ότι θα κάνουμε έρωτα και μετά θα φύγεις πάλι για Αθήνα;''. Τα μάτια της είχαν παγώσει πάνω του και εκείνος ήταν πια σίγουρος ότι είχε κάνει έγκλημα καρδιάς.
Το χέρι της Εύας έπεσε πάνω στο μάγουλο του ίσως για πρώτη φορά με δύναμη.
ESTÁS LEYENDO
Σχεδόν Μαζί 2 {Ολοκληρωμένη}
RomanceΑυτή είναι η συνέχεια του σχεδόν μαζί. Λένε πως χρειάζεται μια στιγμή, ένα λεπτό, μια ανάσα για να αλλάξουν όλα και κυρίως για να μηδενιστούν ξανά. Έτσι φτιάχτηκαν οι άνθρωποι, να ξεχνούν τα πόσα πέρασαν και απλά να αφήνουν τον αδυσώπητο εγωισμό ν...