"Senin derdin ne be manyak?" diye bağırdı Tony ve dudağının kenarına akmış kanın rahatsız ediciliği üzerine yüzünü sağ tarafa döndürüp yere tükürdü.
"Bana Afganistan'da neler olduğunu anlatacaksın!"
Kızıl saçlı kadın onu yakasından tutup üzerine oturduğu sandalyeye rağmen yukarı çekiştirdi.
"Sanane kadın? Kimin ajanısın? Yoksa bana takmış bir sapık mısın?" dedi Tony gözünü kırparak.
Bu durumdan korkmuyordu.
İnsanların gülünç bulduğu gri bileklikler kollarındaydı ve JARVİS'e vereceği tek komutla zırhını kuşanabilirdi.
Bu kadınla dalga geçmek hoşuna gitmişti.
"Bana hemen anlat ne olduğunu ve seni öldürmek zorunda kalmayayım!"
"Kalsana, haydi kalsana. Öldüreme de bitireyim işini." dedi Tony sakince sırıtarak.
İçten içe bu iş onu tedirgin etmiyor değildi.
Çünkü dünya Demir Adam'ın kim olduğunu bilmiyordu ve bu kadın onu o halde görürse kadını öldürmek zorunda kalırdı.
Eh, her ihtimalde onu öldürecek gibi gözüküyordu.
"Son kez söylüyorum Stark, Afganistan'da ne oldu?"
Sahte bir öksürük krizine girdi Tony ve öksürüklerin arasına da şu cümleyi sıkıştırdı.
"JARVİS, Demir Adam modu aktif!"
Kendi evinde rehin alınmış oluşu oldukça işine yaramıştı.
Kırmızılı sarılı zırh asansörün içinden çıktı ve kesicileriyle Tony'yi sandalyeden kurtardı.
Kadın Tony'nin kalbini hedef aldı ve ateş etti.
Ama Tony o gün siyah ve kalın bir polar giydiği için ark reaktörü görünmüyordu.
Bu kadın da her kim için çalışıyorduysa, onunla ilgili gerekli bilgileri almayı unutmuş olmalıydı.
Kurşun büküldü ve yere düştü.
Tony sandalyeden tamamen kurtulunca ayağa kalktı ve cama doğru koştu.
"Iska!" dedi kadın daha ona dönemeden ve açık camdan aşağı atladı.
Yüksek Stark Kulesi'nden son hızla aşağı düşüyorken kızıl saçlı kadın, Natasha, kulenin tepesinden onu izliyordu.
JARVİS aldığı komutu uygulamış ve zırhı Tony'ye giydirmişti ki Tony yere düşmekten son anda kurtuldu.
Natasha yutkundu ve asansöre doğru koşmaya başladı.
O sırada Demir Adam, Tony, Natasha'nın olduğu katın hizasına gelmiş tüm silahlarını ona çevirmişti.
"Üzgünüm, beni gördün. Ölmek zorundasın Kızıl."
Silahlar ateşlendiğinde, Natasha çoktan asansöre binmiş binanın altına iniyordu.