14.Tajný ctitel

6 1 2
                                    

O pár měsíců později

V době velkých prázdnin jsme se začali znovu víc bavit s Robem,chodili jsme spolu ven a bavili se.Přistěhoval se sem i jeden kluk,který se jmenoval taky Rob,byl ve stejném věku jako my tak jsme ho přidali k nám.Byli jsme taková trojčlenná parta bezva lidí.Byli to ty nejlepší 2 měsíce prázdnin.Pak začala škola a s ní se stalo spoustu věcí.Začali mi chodit milostné dopisy.Nevěděla jsem od koho,ten člověk se podepisoval S láskou tajný ctitel.Nevěděla jsem kdo by to mohl být. Jednou večer na mně zazvonil Rob jestli s ním nepůjdu vyvenčit Bena,to byl jeho pes.V tu dobu jsem doma neměla nic na práci,takže jsem šla s ním.Řešili jsme spolu ty dopisy.O všem věděl,protože jsem mu to řekla.Byli jsme nejlepší přátelé a já mu věřila.Přišla jsem domů,četla si ten první dopis a přemýšlela kdo by to mohl být.Dokonce byl ten papír i navoněný,tu vůni jsem ale neznala.Pak Roba napadlo,že by to mohl psát druhý Rob,ten který se nově přistěhoval.Třeba se bál,když je tu nový aby se neztrapnil a tak ti to radši v tajnosti píše.To by klidně možný bylo,ale rozhodla jsem se,že si to ověřím.My máme balkon do ulice,takže vidím na jejich vchod,kdyby odtud vyšel,přemístila bych se do pokoje a čekala bych jestli tam jde.Jenže jsem ho vůbec neviděla.Takže jsem to nechala plavat.Do té doby než mi přišel druhý dopis a den na to i třetí.Nic novýho jsem se nedozvěděla,vcelku se v něm psalo pořád to samý.Pochopila jsem,že se do mě někdo zamiloval.Ve třetím dopise se psalo,že mi řekne kdo je a že se těší až se konečně uvidíme.Řekla jsem si,že počkám až přijde další dopis a ten tajný ctitel řekne své skutečné jméno.Toho posledního dopisu jsem se ale nedočkala.Nějakou dobu jsem to nechala být,neřešila jsem to.Pokaždé když jsem ale uklízela v pokoji našla jsem ty dopisy,přečetla jsem si je a pak mi došlo,že pořád nevím kdo to psal.Zajímalo mně to kdo to byl,takže jsem se rozhodla napsat Robovi Novákovi,tomu novému v naší ulici.Napsala jsem mu na fb a zeptala jsem se ho na to.On mi ale řekl,že to on nebyl,že to byl Rob Berka.Prý se to bál přiznat a myslel si,že kdybych se dozvěděla kdo to ve skutečnosti byl,vykašlala bych se na něj a přišli bychom o naše přátelství.Dozvěděla jsem vše,co jsem potřebovala.Pocity ve mně se míchali jako v pračce.Cítila jsem zlost,ale na druhou stranu jsem byla ráda,že zrovna on o mně má zájem.Najednou jsem si vzpomněla na všechny ty věci,které mi mohli pomoct k tomu zjistit kdo to psal.Plánovali jsme si že spolu jednou pojedeme do Benátek,někdy jen tak přišel a objal mně kolem pasu.Házel mi do výstřihu kytky,masíroval mi záda.Byla jsem hloupá že jsem na to nepřišla,takže jsem se z jedné části zlobila i sama na sebe.Roky plynuli a pořád mi čtvrtý dopis nepřišel.Od té doby jsem ho ani nepotkávala.Nevím jestli byl zavřený doma nebo odjel někam daleko.

Žila jsem si dál svůj život bez něj,najednou jsem měla jen Maky.Přišla jsem o svého nejlepšího kamaráda a naše přátelství.Přesně o tohle nechtěl přijít a stejně se to stalo.Soustředila jsem se jen na školu a snažila se na něj nemyslet.Nemyslet na to jak se má,co dělá,proč to takhle muselo skončit,dokonce jsem přemýšlela nad tím jestli si našel nějakou holku a na mně zapomněl.Tohle mně tížilo docela dlouhou dobu,pak přišla ale další rána...

UblíženáWhere stories live. Discover now