Αυτος...

91 17 1
                                    

Την κοιτουσε μεσα απο το παχυ τζαμι του στουντιο. Η φωνη της, η εκφρασεις του προσωπου της, η κινησεις της...ολα τον μαγευαν.

Αραια και που, επενεβη στις κινησεις του ηχοληπτη. Αραια και που κοιτουσε το χαμογελο που του εδειχνε.

Μετα απο 10 λεπτα εκαναν διαλλειμμα.

Εκεινη ετρωγε ενα κρουασαν και εκεινος επινε μια πορτοκαλαδα. Ο ηχοληπτης -ο Κοννορ- ακουγε ξανα και ξανα την ηχογραφηση.

Τοτε το κινητο του χτυπησε. Ηταν καποιος απο τον οποιο με τιποτα δεν περιμενε τηλεφωνο.

Η μητερα του.

Σηκωθηκε απο τον κοκκινο, μικρο καναπε που καθοταν και εκεινη και βγηκε απο το μικρο δωματιο.

Απαντησε στο τηλεφωνημα με της μητερας του, με την οποια μιλησε για τουλαχιστον δεκα λεπτα και η επαφη τους εκλεισε με εναν ασχημο τσακωμο.

Εν τω μεταξυ, μεσα στο στουντιο ο Κοννορ σταματησε να ασχολειτε με τα μηχανηματα ηχοληψιας και γυρισε το προσωπο του σε εκεινη.

Εκεινη οταν αντηληφθηκε το βλεμμα του, τον κοιταξε ερωτηματικα.

Τα βηματα του Τζεικ ακουγονταν ανησυχα να πηγαινουν περα-δωθε εξω απο το μικρο στουντιο.

Ο Κοννορ χαμογελασε στραβα.

"Παρε αυτα..." Της ειπε τεινοντας στο μερος της ενα σακουλακι σκονη, ενα μπουκαλακι μικρο και μια συριγγα.

Εκεινη κοιταξε μια τα ματια του Κοννορ, μια αυτα που κρατουσε στο χερι του. Ξανα τα ματια του.

Καταπιε την μπουκια της.

"Δε θελω!" Απαντησε επιτακτικα και σιγουρα.

Ο Κοννορ γελασε πνιχτα.

"Θα τα χρειαστεις καποια στιγμη...ΤΟΣΟ πολυ, που θα με ικετευεις να σου τα ειχα δωσει..." Απαντησε με θρασος.

Εκεινη απεστρεψε το βλεμμα της.

"Κοννορ δεν ειμαι κανενα αμαθο, μικρο κοριτσακι...Ξερω τι ειναι αυτα που μου δινεις και σ'ευχαριστω ΔΕΝ θα παρω"

Ο Κοννορ αποτομα σηκωθηκε και εκατσε διπλα της.

"Παρτε και σκασε, αλλιως ο καλος μου φιλος θα μαθει πως εσυ τα εφερες εδω μεσα και με απειλουσες πως αν δεν τα παρω θα με σκοτωσεις" ετριξε καθως εσφιγγε το πιγουνι της προς το μερος του.

Εκεινη εφυγε απο τη λαβη του και με μια κινηση, αρπαξε τα ναρκωτικα απο τα χερια του και τα εχωσε στην τσαντα της.

Εφτυσε κανα δυο βρισιες και εστρεψε το βλεμμα της στην πορτα που μολις ανοιξε και φανηκε στο ανοιγμα της η κορμοστασια του.

Αυτός, αυτή και η μουσική.Where stories live. Discover now