'Laat je pistool vallen!'

1K 77 37
                                    

Loeiende sirenes laten mij opschrikken uit mijn slaap. 'Rustig maar.' Glimlacht Ethan en rijd door. De rijden net Thanatos uit en passeren de politieauto. Ik kijk voor een paar seconden recht in de ogen van de agent en dan kijk ik weer voor uit. We zijn nog maar enkele minuten van Nightstreet waar je wel door heen moet als je naar WoodLake wilt. 'Verdomme.'

Loeiende politiewagens achtervolgen ons en komen uit alle straten van Bospad. Het duurt niet lang of we staan volledig ingesloten met een lekke band. 'Ik ben bang Ethan.' Breng ik zacht uit. 'Zeur niet zo.' Hij geeft een stomp tegen mijn arm aan en rommelt wat onder zijn stoel.

'Stap de auto uit en houd je handen omhoog.' Ik rijk met mijn hand naar de auto deur maar word tegen gehouden door Ethan. 'Als je het doet knal ik je kop er af.' Verschrikt draai ik me om en zie dat hij een wapen op mij gericht heeft. 'Ethan?'

'Het spijt me, ik wil de bak niet in. Als ik sterf ga jij met mij mee.'

'Laat je pistool vallen.' Komt er van buiten.

'Ethan, je bent gestoord.' Ik leun met mijn hoofd naar achter en zoek naar een plan, met nog steeds een pistool op mijn hoofd. Wat mij aardig in paniek brengt, ook al heb ik niet echt iets meer te verliezen. Ethan heeft mijn leven kapot gemaakt en daar kom ik niet zomaar boven op.

'Uitstappen.'

'Dank je Ethan.' Ik glimlach lief naar hem en stap uit. Nog voor ik een stap kan zetten stopt hij me weer. 'Blijven staan.' Ik sta per direct stil omdat ik weet dat hij nu echt kan gaan schieten. 'Kom naar mijn kant.' Ik knik stijfjes en loop naar zijn deur toe. Waar hij uit stapt en het pistool weer op mijn slaap richt met hem achter me.

'Ethan Morison laat je pistool vallen.' Roept een agent nogmaals.

'Nee!' Ik schrik van zijn geschreeuw en maak een klein sprongetje. 'Pas op slet straks knal ik je hoofd er af.'

'Anders moeten we je neer schieten.' Roept een andere agent.

'Denk je dat het gaat lukken? Ik heb hier een meisje in mijn armen en ik sta er achter.'

'Ethan laat haar gaan, we willen geen doden.' Roept de agent terug. Nu herken ik hem het is Cullens!

'Jullie mogen mij neer schieten maar de kans dat Maddy het overleeft is niet groot, als ik ga gaat zij.'Grijnst hij volmaakt.

'Laat me gewoon gaan Ethan.' Mompel ik trillend. Oké Maddy, de kans dat je dit overleeft is niet groot dus ga het zelf oplossen. Voorzichtig ga ik met mijn been omhoog en trap ik met mijn enkel tegen zijn edele delen. Wat hem doet verkrampen, de grip verslapt en ik pak zijn pistool over.

'Wat wil je nu doen?' Kreunt Ethan.

'Schiet hem neer!' Hoor ik Cullens roepen naar zijn agenten.

'Nee wacht!' Schreeuw ik zonder te kijken. 'Wachten!' Bevestigd Cullens.

'Ik haat je Ethan, ik vond je allang niet meer leuk. Dacht je nou echt dat ik jou ooit weer leuk kon vinden? Ik wou hier alleen maar levend uit komen.' Vertel ik hem uit het niets. Inmiddels is hij al omhoog gekomen en kijkt mij aan. 'Weet ik, je bent slecht in liegen.' Grijnst hij.

'Maddy!' Ik reageer niet maar ik hoor dat het Kay is. 'Maddy laat het pistool zakken!' Roept Rachel in paniek. 'Nee, laat me!' Schreeuw ik terug.

'Luister naar je vriendje Maddy.' Glimlacht Ethan. Door dat ik bezig was met Rachel en Kay had ik niet door dat Ethan inmiddels nog een pistool had gepakt. 'Hoe kom je daar aan?' Vraag ik. 'Ik ga niet opstap met maar één pistool.'

'Maddy ga aan de kant zodat we hem kunnen neer schieten!' Roept Cullens. 'Nee, ik wil nog even met hem praten!' Schreeuw ik geirriteerd terug.

'Er valt niet met hem te praten!' Schreeuwt Kay. Ethan draait zich om en richt het pistool op Kay en haalt de trekker over. Een oorverdovend geluid vult de straat en niet veel later valt Kay op de grond. 'Ik heb toch al je leven verpest.' Lacht Ethan met veel geluid.

'Aan de kant Maddy.' Ik zet een stapje opzei maar voor de politie iets kan doen haal ik de trekker al over en schiet Ethan door zijn hoofd. 'Yes Asshole, je hebt mijn leven verpest.' Mompel ik. Vermoeid laat ik mezelf tegen de auto zakken en gooi het pistool aan de kant.

HIERNA NOG ÉÉN DEEL IK ZIE JULLIE DAAR XOXOXOXO MIJJJ

Yes Asshole ||Dutch||Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu