Voor ik kan tegen stribbelen verdwijnt hij en hoor ik niet veel later de deur sluiten. 'Verdomme Sem.' Fijn nu kan ik dus in dit kleine hok blijven zitten tot morgen vroeg.
Inmiddels is mijn telefoon weer aan en kijk ik zoekend rond met de zaklantaarn. 'Waar zijn mijn oortjes.' Mompel ik in het niet. 'Daar zijn mijn oortjes.' Glimlach ik lief naar mijn oortjes. Mijn levens redders.
Nu heb ik in elk geval muziek. Net wanneer ik mijn oortjes wil inpluggen krijg ik een sms van Ethan. 'Waarom appt hij niet gewoon?' Oké dat is waar ook, geblokkeerd.' Denk maar dat ik hem ga blokkeren ik steek nog liever mijn mobiel in de brand. Oké misschien niet, het zou wel heel veel problemen oplossen maar toch.
Ethan (Ex)
Ethan (Ex): Wil je nog dat je lieve Sem vrij komt?
U: Hoe weet je dat?
Ethan (Ex): Omdat ik hem verraden heb.
U: KLOOTZAK!
Ethan (Ex): Dus werk je mee? Alleen dan kan je hem nog vrij krijgen.
U: Hij komt toch wel vrij.
Ethan (Ex): Niet voor meerdere keren mishandeling en ontvoering want Madeleine Paris zit nu in een kast opgesloten.
U: Jij bent de persoon die mij slaat niet hij!
Ethan (Ex): Dat weten hun niet en er is geen bewijs. Alleen Rachel en familie. Maar hun hebben nooit aangifte gedaan.
U: Wat moet je van me?
Ethan (Ex): Dat je met mij mee komt. Alleen dan kan Sem nog vrij komen.
U: Ik zou nooit met jou mee gaan!
Ethan (Ex): Dat word gevangenis voor Sem.
U: Ik ga nu het huis uit en vertel ze het echte verhaal.Ik sta op uit de kast en maak het deurtje voorzichtig open. Beneden hoor ik Janny huilen en enkele agenten praten. Langzaam loop ik de trap af en voor ik het weet sta ik in de kamer.
'Maddy Paris?'
'Ja, Sem heeft mij niet ontvoerd ik wou gewoon even weg van huis!' Gooi ik er gelijk uit. 'Hij heeft mij nooit geslagen en al helemaal niet meerdere keren mishandeld.' Komt er gelijk achteraan.
'Rustig Maddy, je bent in de war.'
In de war? Wat denkt hij! 'Ik ben verdomme niet in de war ik weet best wat Sem heeft gedaan bij mij en dat is mij troosten!'
'Maddy je hebt daar net vast gezeten en ik snap dat je van streek bent maar Sem is zeker schuldig.' Rustig praat een agent tegen mij en vertelt alles stuk voor rustig.
'Luister meneer de agent, ik snap dat je mij wilt helpen maar je hebt daarnet de verkeerde jongen mee genomen.'
'Wie moest de juiste jongen dan zijn?'
'Ethan morison.'
--------
JE LEEST
Yes Asshole ||Dutch||
Teen Fiction"You will never know true happiness until you have truly loved, and you will never understand what pain really is until you have lost it." Wat als alles mis gaat? Je niet meer weet wat je moet doen? En dat alles omdat jij niet meer aan liefde doet...