Selam~~~
Aslında yeni bölüm yayınlamayacaktık ama olsun jdkcjsmcjsnİyi okumalar💋💋💋
~~~~~~~~~~~
Kırmızı kafa odadan çıkarken;
"Beni takip et çaylak "
Deyip yürümeye başladı.Arkasından yavaş adımlarla onu takip ediyordum.
Bir odanın önünde durup bana baktı bende ona boş boş bakarken odanın kapısını açıp içeri girdi.Korkak adımlarla odanın içine girdim.
Evet korkuyordum çünkü bu foşik bana birşey yapabilirdi değil mi ? Neden yapmasın ? Adam insanı bakışlarından bile etkiliyordu be.
Adımlarımı düşüncelerim ile durdurdum. Yavaşça canım asistanı olduğum Jimin beyciğin suratına baktım.elinde beyaz bir önlük vardı. Anlayabilmem geç olmamıştı.
Önlüğü bana uzatarak;"Giy şunu "
dedi. Adama bak be bu kendini ne sanıyor 'goy şono' giymiyorum lan al bak GİY-Mİ-YOR-UM elime verdiği önlüğü giymeyip elimde tutuyordum. Birşey farkettimde
Bu Bana doğru geliyordu be o geldikçe ben geri geri gidiyordum.Siktir arkam da sertlik hissettiğim de duvar olduğunu anladım. Bana iyice yaklaştığında nefesini yüzümde hissediyordum.
Biraz daha sola getirdi yüzünü kulağıma eğilerek;
"Asistan hastaların dosyaları ellerinden öper"
Ben birşey söyleyemeden odadan çıktı.
Odadan çıktığında tuttuğum nefesimi rahatlıkla verdim.Bana verdiği önlüğü istemeyerek de olsa giyip bende odadan çıkmıştım.Odadan çıkınca her zamanki gibi kırmızı kafaya saydırıyordum 'pislik' 'it yığını' 'beyinden özürlü' ah cidden bu adam.
Hastane koridorlarında gezerken tüm kızların bana bakması normal mi? Evet çok normal biliyorum çok yakışıklıyım. Ah Park Jimin benim egom bile senden güzel.
Ama bir tane kız dikkatimi çok fazla çekmişti bana öyle bir bakıyordu ki görseniz sanki beni öldürecek gibiydi. Her neyse beynimi bunlarla yormamalıyım çünkü çok yakışıklıyım. (Y:N/ BeGe'ye selam olsun jdkcjsmcjsn)
Park Kırmızı Kafa Jimin'in isteği üzerine tüm hastaların dosyalarını arşivden aldım ve biricik 'hocamın' odasına dönmeye başladım. Ah cidden buradaki kızlar beni yiyecekmiş gibi bakıyorlar eh tabi insan yakışıklı olunca. Her neyse.
İç sesimle kendimi tatmin ederken çoktan Park Kırmızı Kafa Jimin'in odasının önüne gelmiştim. Odaya direk bodozlama daldığım için içerdeki yiyişen ikiliyi rahatsız etmiştim.
Ah cidden gidin ne yapacaksanız evinizde yapın Allah Allah burayı şey yerine çevirdiniz resmen. Olan var olmayan var kıskanırlar yani-,-
Kız hızla ayağa kalkarak odadan çıktı. Ama bir dakika ya bu kız bana koridorda öldürecekmiş gibi bakan kıza çok benziyordu. Ben düşüncelerim ile tartışırken Park Kırmızı Kafa Jimin'in o boğuk sesi korkup yerimden sıçrama.a neden olmuştu.
"KAPI ÇALMA ADABI BİLMEZ MİSİN SEN? AİLEN SANA TERBİYE NEDİR ÖĞRETMEDİ Mİ?"
Ben ne olduğunu idrak etmeye çalışırken Park Kırmızı Kafa Jimin bana bağırmaya başladı.
Sözleri cidden çok kırıcıydı. Evet biliyorum yaptığım şey cidden büyük bir hataydı ama ben ne bilebilirdim ki onların burada sevişeceğini ev denen birşey var.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Knockout/VMin
Fanfiction"Bak Taehyung! 10 tane kalbim olsa bir tanesini bile sana vermem!" Ana Couple=VMin Yan Couple=YoonKook Yaoi'dir rahatsız olanlar okumayabilir