12.Bölüm

5.1K 334 513
                                    


-3 ay sonra-

Taehyung

Gözlerimi açtığımda midem de her zaman olduğu gibi tarif edemeyeceğim bir bulantı vardı. Son bir haftadır sürekli midem bulanıyordu.

Aniden gelen kusma isteğiyle koşarak banyoya girdim. Midemdeki her şeyi çıkarttıktan sonra geri çekilerek sırtımı duvara yasladım.Neydi bu bulantı...

Banyonun kapısı alacaklı gibi vuruluyordu.

"Hyung! İyi misin? Aç kapıyı!"

Ah.. Jungkook 2 aydır benimle kalıyor. Kaldığı odasından kavgaya karıştığı için atılmıştı. Böyle olunca bende kıyamayıp evime aldım. Aslında iyi olmuştu.

Ayağa kalkarak elimi yüzümü yıkadım. Kafamı kaldırıp aynaya baktım.Yüzüm kireç gibi olmuştu.Sanırım Jungkook'un dediği gibi hastalanmıştım.

Kapıyı açtığımda Jungkook endişeli bir şekilde bana bakıyordu. Ellerini yanaklarıma koydu.

"Hyung iyi misin? İlaç al-"

"İyiyim Kook. Hadi kahvaltı yapıp çıkalım. Geç kalırız yoksa."

"Tamam hyung..."

Kahvaltımızı yapatıktan sonra üzerimizi giyinip evden çıkmıştık.

Otobüs durağına giderken sanki olduğum yere bayılacak gibiydim. Ayaklarım.. artık bedenimi taşıyamıyordu.

"Hyung.. cidden iyi görünmüyorsun.. doktora gözüksene bi."

Başımı hayır anlamında salladım.

"Gerek yok Jungkook. Üşütmüşümdür"

"Hyung.. cidden bu nasıl hastalık? Sürekli kusuyorsun... Seni öyle görünce üzülüyorum."

Bu çocuğu cidden çok seviyorum.

"İyiyim Jungkook-ah~ merak etme sapasağlam karşındayım ben."

Gülümsedim. Aynı şekilde o da gülümseyip bana baktı.

...

Hastaneye gelmiştik. Yol boyunca Jungkook beni gülümsetmek için sürekli sevimlilik yapmıştı.

Ah bu arada.. Jimin nişanladı... Seo Woo ile... 5 gün önce.. o gün kalbimde tanımsız bir his vardı. Kırılmışlık mıydı? O kızı sevmesini istemiyorum.. O kıza gülmesini de istemiyorum... Sadece bana gülsene Jimin. Sadece bana o güzel yüzünle gülümsesene Jimin. Çok bir şey istemiyorum... Ve şey.. 2 aydır Jimin'e karşı boş değilim. Yani ona aşık mıyım, yoksa öylesine bir hoşlantı mı? Bilemiyorum. Ama kalbim onu görünce sanki maraton koşucusu gibi oluyor. Sesindeki eşsiz tını bile o kadar güzelki.. Kucağına uzanıp, bana tüm gün masal anlatsın istiyorum...
...

Asistanların olduğu odaya girerek dolabımdan önlüğümü aldım. Hava sıcaktı ama üşüyor gibiydim..

Sabah gelirken Jimin mesaj atmıştı. Kahve istiyordu beyefendi.

Hastanenin karşısından kahveyi alıp Jimin'in odasına gittim.

Kapıya vurarak içeri girdim. Hayret nişanlısı(!) yoktu. Elimdeki kahveyi ona uzattım.

"Sağol"

Başını kaldırıp bana baktı.

"Taehyung ? Hastamısın ? Betin benzin atmış."

Knockout/VMinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin