"Her neyse bugünlük seni affediyorum. Bir daha olursa olacaklardan ben sorumlu değilim."Hor noyso bogonlok sono offodoyorom. Bor doho olorso olocoklordon bon soromlo doğolom.
----------------------------------------------------------------
-Jungkook-
Az önce olanlar neydi? Rüya mıydı yoksa gerçek mi? Yoongi'nin parfümü.. Çok değişik bi kokusu var.. İnsanın kokladıkça koklayası gelir.
Her zaman ki gibi kantin de oturmuş Taehyung hyungu bekliyordum. Acaba ona olanları anlatsam mı? Evet anlatmalıyım.
Karşımda gelen yüzü ağlamaktan kan çanağ olan Taehyung'u görmemle anlatma hevesim kaynolmuştu.
"Ne oldu hyung? Yüzün turşu satıyor."
"Bişey olduğu yok!"
"Peki.. Sen öyle diyorsan."
-Taehyung-
Jimin ile birlikte Koroner Arter* hastası olan henüz 17 yaşında bir çocuğu ameliyata hazırlamaya gidiyorduk.
Bu yaşta bir çocuğun bu denli bir hastalığa yakalanması... Çok iç açıcı bişey. Henüz gençliğinin baharında bir çocuk..
Jimin ile gidene kadar hiç konuşmamıştım. Son olanlar. Aklıma geldikçe sinirlerim bozuluyor. Tabikide Jimin'i sevmiyorum ama.. ama işte ne bileyim onu başkası ile görmek canımı sıkıyor.
"Ameliyatta bana yardım edecek kişiyi birazdan söyliycem."
Tabikide ben olucaktım. Yani umarım ben olurum.
"Peki." dedim ve odadan çıktım. Bu ameliyatta yardımcı olmak istiyorum. Hayatım boyunca hep bu denli bir ameliyata girmek istemiştim. Umarım.. umarım ki ben olurdum. Titreyen telefonum ile düşüncelerimden sıyrıldım. Jimin arıyordu. Galiba yardımcı olarak beni seçti ve onun için beni arıyordu.
"Alo?"
"Taehyung. Odama gel yardımcıyı açıklıycam birazdan."
"Peki efendim. Hemen geliyorum."
Koşar adımlarla Jimin'in odasına gittim. Kapının önüne geldiğimde kendime çeki düzen verdim ve kapıyı tıklattım.
"Gel."
Son kez derin bir nefes aldım ve içeri girdim. İçerde Seo Woo denen şırfıntı, Chang Min hyung ve Sang Min vardı. Ben içeri girdiğimde Jimin ayaklandı ve önümüzde durdu.
"Eveet. Herkesi neden buraya çağırdığımı gayet iyi biliyorsunuz. Eğer bilmeyen de varsa söyleyeyim. Birazdan olacak ameliyat için bana birisi yardım etmeli. Bende bu yüzden 4'ünüz arasından birini seçtim."
Herkes pür dikkat Jimin'i dinliyordu. Ben ona bakarken göz göze geldik. Bu benim olacağıma bir işaret miydi?
"Ve seçtiğim kişi.."
Hala bana bakıyordu.
"Seo Woo."
"Evet biliyordum ben olduğumu biliyor- ne? Bir dakika? Seo Woo mu?"
Ne yani ben değil miydim? Ben seçmemişmiydi? O zaman neden gözümün içine baktı?
"Evet. Yardımcı asistanım Seo Woo."
Jimin istifini bozmadan beni cevaplamıştı.
"Ah. Kusura bakmayın yanlış anlamışım. İzninizle ben çıkayım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Knockout/VMin
Fanfiction"Bak Taehyung! 10 tane kalbim olsa bir tanesini bile sana vermem!" Ana Couple=VMin Yan Couple=YoonKook Yaoi'dir rahatsız olanlar okumayabilir