Selam kurabiyelerim~~
Ya yb attık ama biricik wattpad garip bir şekilde yarım yamalak yayınladı o yüzden yeniden atmak zorunda kaldık kusura bakmayın...
İyi okumalar
------------
Işıklar kapalı olduğu için bana doğru gelen siyah silüetin kim olduğunu anlamam çok zor oluyordu. Tam masanın altına girmek için hareketlenmiştim ki;
"Taehyung hyung! Burda mısın? Hyung?"
Jungkook mu? Burada ne arıyor bu?
"Burdayım Kookie"
"Oh be hyung sonunda buldum seni. Mesajlarıma niye garip garip cevaplar veriyorsun hem?"
Garip mi? Ben mi? Hayır hayır bir dakika JİMİN!
"Ah bak Jungkook. O ben değildim. Jimin telefonuma el koydu kesin mesajları atanda o'dur. Hem ne yazdı okusana bana."
"Oh peki bir dakika hyung."
Jungkook'un cebinden telefonunu çıkarmasını izledim. Mesajlar bölümüne girdiğinde TaeTae Hyung yazan yere bastı ve bana gösterdi.
Gönderen:Jj.Kookie
Hyung hadi dışarı çıkalım. Lütfen hyung~~
Gönderen: TaeTae Hyung
Oğlum işim var olmaz.
Gönderen:Jj.Kookie
Ya hyung~~ ne olacak sanki.
Gönderen: TaeTae Hyung
Jimin izin vermez. Hemde regl oldum.
(Y:N/ Yazarlarınız burada koptu jdkzncsmcn)
Ney ney bir dakika ne! Ah bu adam cidden benim sabrımın sınanması için gönderildi. Kesin.
"Hyung. Hyung. HYUNG!"
"Ha?"
"Hyung iyi misin? Kaç dakikadır sana sesleniyorum. Mesajları okuduktan sonra gittin galiba"
"Öyle oldu galiba"
İkimizde kahkaha atmaya başladık. Hemde garip bir şekilde.
"Hyung o telefon kimin? Kırmızı Kafa'nın mı?"
"Bu mu? -sırıtarak- "evet onun" ikimizde birbirimize piç smile atıyorduk.
(Y:N/ Ya cidden bu fotoğrafı çok seviyırım ya cjdkdjcksjcmsjxmTelefonumu elime alıp koltuklara yöneldim. koltuklara yayılmıştık. son bıraktığım yerden başlayacaktık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Knockout/VMin
Fanfiction"Bak Taehyung! 10 tane kalbim olsa bir tanesini bile sana vermem!" Ana Couple=VMin Yan Couple=YoonKook Yaoi'dir rahatsız olanlar okumayabilir