9. Bölüm

4.4K 341 233
                                    

Çok beklettik kusura bakmayın. Sınav haftası olduğu için yazamıyorduk. Telafi bölümümüzü umarım beğenirsiniz. İyi okumalar~~

____________________________________________

''G-galiba biz seviştik.''

_____________________________________________

"Ne sikim saçmalıyorsun Taehyung? Öyle bişey olmaz olsa da zaten senin gibi bir pislikle olmaz."

Dedikleri hiç umrumda değildi ama bana pislik demesi cidden canımı sıkıyordu. Asıl pislik sensin be.

Jimin bir hışımla yataktan kalkmıştı ve direk banyoya girdi. Galiba benim gibi bir pislikle beraber olduğu için iyice temizlenene kadar yıkanacaktı. Yataktan kalmak için hareketlenmiştim ki yatakdaki kan lekesini görmem bir olmuştu. İlkimdi bu hani herkesin istediği ilkini sevdiği kişi ile yaşamaktır. Bunca zaman hiç düşünmemiştim ilkimin kimle olacağını. Kim bilebilirdi ki bir erkekle yaşayacağımı?

Yataktan yavaşça kalktım ayaklarımı zar zor sürükleyerek odadan çıktım. Dış kapıya doğrulduğumda yanıma doğru gelen Jimin'i fark ettim bana iğrenerek bakarken "Defol" burdan diye yükselen ses beni ürkütmüştü. Arkamı dönüp kapının kulbunu aşağı indirerek evden çıktım benim sandığım ayakkabılarımı giyerek merdivenlerden inmeye başladım.

Beynimin içinde onun bana defol burdan demesi yankılanıyordu. İkimiz de sarhoştuk neden tek benim suçum var gibi davranıyordu ki ? Merdivenlerden inerek buraya en yakın otobüs durağını aramaya koyulmuştum. Yaklaşık yarım saat sonra  sonunda yeni bulduğum otobüs durağına gelmiştim. Nasıl bir otobüs durağı bu kadar uzakta olabilirdi ki?

Banka otururarak otobüsün gelmesini bekliyordum. Kafamın içindeki baykuşu uyandırmıştım resmen. Otobüsün gelmesiyle ayağa kalkıp kendimi silktim hastaneye gidecektim otobüse binip hareket etmemizi bekliyordum. Hastahaneye geldiğimi fark edip otobüsten indim.

Hastanenin kapısına doğru yönelip biraz ittirdim içeriye girdiğimde etrafa bakınıp yürümeye devam ettim etrafımda bana bakan gözler beni rahatsız ediyordu.sağ koluma değen omuz ile başımı sağa çevridim bu Jungkook'tu.

Adımlarımı hala devam ettiriyordum. Benimle beraber gelen Jungkook'un sesi kulaklarımda duyuldu.

"Ne çok içtin sen? Hem dün nereye kayboldun? Senin yüzünden Yoongi denen o it herifle uğraşmak zorunda kaldım."

Söylediği şeye karşı sadece susmuştum. Aklımdaki düşünceler konuşmama bile izin vermiyordu.

"Hyung h-hyung"

Bana dokunan ellerle kendime gelmiştim. Jungkook'a dönüp;

"Bana yedek kıyafetlerinden birer tane verebilirmisin ?"

Diye sorduğumda anlamamış bakışlarla bana bakıyordu.

"Neden? ne yapıcaksın?"

"TANRIM LEŞ GİBİ İÇKİ KOKUYORUM DUŞ ALMAYA GİDİP ÜSTÜMÜ DEĞİŞTİRECEĞİM ANLADINMI NET OLDUMU!?"

Etraftaki gözler dikkatle bizi izlemeye devam ediyordu.

Knockout/VMinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin