היי אוקיי לפני שאני מתחילה לכתוב..
אני יודעת שלא רשמתי המון זמן אז סליחה על זה וכדי להיזכר פשוט תקראו את הפרק הקודם.דפיקה חזקה על חלוני נשמעה,
"ליילה יא נחרנית קומי כבר יעצלנית" שמעתי את זאק צועק, אין לי כוח לקום
"אמא שלי אמורה להעיר אותי שצריך" מלמלתי
"שכחת שהיא אמרה לך אתמול שהיא יוצאת מוקדם מהרגיל?!" הוא צעק
"שיט" אמרתי ופקחתי מהר את עייני
השעה הייתה 8:10 וזה אומר שעוד עשר דקות מתחיל שיעור היסטוריה.
איך שקמתי נפלתי מהמיטה מרוב העייפות וזאק התגלגל מצחוק "ילד חרא!" צעקתי והוא המשיך לצחוק.
רצתי למקלחת שטפתי פנים והתארגנתי בחמש דקות.
ירדתי למטה לקחתי בקבוק מים ויצאתי בדיוק ברגע שזאק יצא.
"הכל בגללך אני מאחרת" אמרתי.
"למה תמיד את חייבת להאשים אותי בכל דבר, מה אני כבר לעזלזל עשיתי?!"
"מה שעשית זה שגרמת לי לראות איתך סרט ולדבר עד שלוש בלילה, זה מה שעשית"
"זאת הייתה בחירה שלך, יכלת גם לא לבוא לראות את הסרט"
"טוב אנחנו מאחרים איפה האוטובוס הזה?!" צעקתי עצבנית
"למה צריך אוטובוס שיש לי אופנוע?" הוא אמר משועשע
"אופנוע? ממתי יש לך אופנוע?" שאלתי
"שחכתי להגיד לך, ההורים קנו לי מתנה" הוא אמר מתגאה " פשש יפה לך"
"טוב אמרת שאנחנו מאחרים אז קדימה שימי כבר קסדה שניסע" הוא אמר במהירות.
עשיתי כדבריו וחיבקתי אותו חזק והוא התחיל לנסוע כמו טיל "טובב לא אמרתי שאני רוצה גם לאחר וגם למות בדרך לבית ספר!!" צעקתי והוא רק ציחקק במקום לענות.
הגענו לבית ספר חמש דקות אחרי הצלצול "יופי עכשיו איחרנו והכל בגללך" עניתי מיואשת "ילדה מה הבעיות שלך כל דקה להאשים אותי? עזבי כבר אין לי כוח לשמוע את התרות בטח תגידי שבגלל שנסעתי מהר מידי איחרנו" הוא ענה ואני ציחקקתי "האמת שזה בגלל שאתה" "ששש שש לא רוצה לשמוע" הוא אמר ושנייה אחרי נכנסו כבר לכיתה כך שלא יכולתי לענות.
"ומה היא הסיבה ששניכם איחרתם?" המורה שאלה "לא משהו שאמור לעניין אותך" אמרתי והתיישבתי בכיסא ליד זאק "ליילה את לא רוצה להתסבך נכון?" "זה באשמתי איחרנו " זאק ענה, לפחות הוא קלט שזה באשמתו הילד "זה כבר לא מעניין, תפתחו בעמוד 65 ותקשיבו!" היא אמרה עצבנית בקול המוזר שלה ואני וזאק עוד שנייה מתנו מצחוק.
אחרי 200 שנה השיעור נגמר, זה הרגיש כמו נצח
והמורה קראה לנו אליה בסוף השיעור
"מה רצית?" שאלתי עצבנית, לא סובלת את המורה הזאת, תמיד איכשהו היא מוצאת משהו להעליל עליי "אל תהיי חצופה ליילה!" היא ענתה עצבנית עם הקול המוזר שלה " אני לא עוברת בקלות על מי שמאחר לשיעורים שלי, ריתוק ישר אחרי סיום הלימודים בספרייה, אני מחכה לכם." היא אמרה וישר יצאה מהכיתה בלי לתת לנו להגיב "אין לי כוח אפילו להגיב לטמטום שלה" עניתי בייאוש, "נראלך שאני באמת ילך לריתוק שלה? שתקפוץ לי" זאק ענה בזלול "אל תתעסק איתה היא מסוכנת, זה יגמר יותר גרוע איתה" עניתי וזאק הינהן " טוב אז ניפגש בארבע בספרייה? " הוא שאל או יותר קבע "בלב ברירה.." אמרתי.
YOU ARE READING
My mysterious love
Romanceחייה של ליילה נערה מקובלת אהובה ויפה בתיכון משתנים כאשר לשכונתה מגיעה משפחה חדשה בעלת זוג הורים וילד בשם זאק המצטרף לבית ספרה. ליילה מסתקרנת ממנו, הוא עצבני ומרדן, לא מתחבר לאנשים והוא נמצא לבד אבל באופן מוזר הוא מושך את לייליה. מה יקרה ששתי הפכים ג...