פתחתי את הדלת ובמקום מייק זאק עמד שם, עם כובע שחור חולצה שחורה ומכנס שחור, בקיצור שחור.
סימנתי לו שידבר עם עיניי "אמא שלי שאלה אם תוכלו להביא לנו כוס קמח" הוא אמר
"בכיף" אמרתי וסימנתי לו לבוא איתי למטבח, הוצאתי את הקמח מהארון והוצאתי כוס "לאיפה את הולכת שאת לבושה ככה?" הוא שאל "אני יוצאת לדייט עם מייק" "אה עם הבחור שלא לפני יום וחצי הרביץ לך בוקס לתוך הפנים והשאיר לך סימן? יפה, את ממש חכמה" הוא אמר ונשמע די עצבני "די אתה אפילו לא מכיר אותו, הוא בחור טוב וחוץ מזה רועי העיף לי אגרוף והוא רק מרפק וגם זה היה בטעות" עניתי "בטח בטעות כי אחרי שהוא עשה לך את זה ונשכבת על הרצפה מעולפת הוא הסתכל למשך שתי דקות עלייך ולא עשה כלום, והוא לא היה נראה לחוץ רק שתדעי" הוא אמר בקרירות "בסדר, מה שתגיד" עניתי בקרירות ומזגתי את הקמח לכוס, דפיקה נשמעה בדלת ומיהרתי לפתוח אותה "היי" אמרתי וחייכתי למייק שלבש חולצה שחורה שהדגישה את עיניו האפורות וגינס כחול. "היי, יפיופה" הוא אמר וקרץ לי, ואת האמת הרגשתי מובכת "היי" זאק אמר ועמד מאחורי "מה אתה עושה פה?" מייק שאל בעצבנות ותקע לזאק מבט רצחני "תרגע, כולה לקחתי קמח" הוא אמר ועקף אותי תקע למייק מבט רצחני ואמר לו משהו עם השפתיים שלא זיהיתי והלך.
"טוב שנלך?" אמרתי למייק מנסה לשכוח ממה שהיה הרגע, והוא הנהן.
נכנסו למכונית ומייק התחיל לנסוע "לאיפה נוסעים?" שאלתי "למסעדה, לאיפה עוד יש לנסוע" הוא אמר בקרירות, לא רציתי שהמתח הזה ישאר כל הערב "למה אתה עצבני עלי?" שאלתי "למה לא סיפרת לי שלך ולזאק השכן שלך יש משהו?" הוא שאל עצבני "מאיפה אתה מפליץ את השטויות האלה?!, זאק הוא רק שכן שלי והוא בא לבקש קמח!, זה הכל!" אמרתי מנסה להרגיע אותו אך הוא לא נרגע "וגם הבחור שהרים אותך לאחות, השתחרר איתך והשגיח עלייך באותו יום שנפצעת, הבחור שבא איתך כל יום בבוקר והבחור שהיית איתן בהפסקה ובכללי" הוא אמר עצבני, לא ידעתי מאיפה להתחיל את ההסבר שיש לכל דבר "דבר ראשון אתה ורועי לא לקחתם יוזמה שראיתם אותי מחוסרת הכרה, אז הוא כמו כל בן אדם נורמאלי אחר לקח אותי לאחות, דבר שני הוא הציע שהוא יהיה איתי כי הוא גר לידי ולא היה מי שישגיח עליי חוץ ממנו, דבר שלישי אמא שלי מציעה לקחת אותו כל בוקר!, דבר רביעי ההורים שלי ביקשו שאני יעשה לו סיבוב בעיר כי הוא חדש פה ודבר חמישיי אני בן אדםם ואני יכולה לדבר ולהיות עם מי שאני רוצה וחוץ מזה אני לא ממש מחבבת את הבן הזה!" עניתי עצבנית, להתחיל קשר בלי אמון אחד בשני זה נורא "טוב" הוא אמר בקרירות.הדייט עבר נורא, התיישבנו במסעדה המקומית בעיר קפה קפה הזמנו שקשוקה שלא הייתה משהו, ומייק לא היה נראה מתלהב.
"אתה יודע חשבתי שהדייט הזה יהיה סבבה ושאולי יצא מזה משהו, אבל כנראה שיש לך יותר מידי טינה לבן אדם שלא עשה לך ולאף אחד כלום" עניתי שהמכונית עצרה ליד הבית שלי "את כל כך מגנה עליו?!, אז לכי אליו לכי לבן אדם שבא לפה כי הוא היה מכור לסמים ואלכוהול לבן אדם ששוכב עם בנות על ימין ועל שמאל, אם זה מה שאת רוצה אז בבקשה לכי!" הוא אמר "מאיפה אתה מוציא את השטויות האלה שאני רוצה אותו ושהוא לקח סמים? מאיפה?!" "כי זה נראה שאת רוצה אותו רוב הזמן שאני רואה אותך את נמצאת איתו, וחוץ מזה לא ידעת זה השמועות שרצות בבית ספר הוא לקח סמים והבית ספר העיף אותו" הוא אמר "אוקיי, אולי יש משהו מעבר לסמים אל תשפוט מהר, ודבר אחרון לעזלזל אני לא רוצה אותו!" צעקתי ויצאתי מהמכונית.
נכנסתי לבית באדישות שמתי על עצמי פיגמה ונכנסתי למיטה.נכנסתי לאוטו וכמובן שזאק נכנס אחריי ואימי התחילה לנסוע "נו איך היה הדייט שלך?" זאק שאל "נורא, והכל בגללך" אמרתי בקרירות "היה לך דייט עם מי?" אמא שלי שאלה "לא תהית איפה הייתי כל הערב שחזרת לבית?, וזה היה עם מייק" עניתי בקרירות, איזה יופי אמא שלי בכלל לא שמה לב לקיומי "חשבתי שאת בחדר" "למה בגללי מה עשיתי?" הוא שאל לא מבין "מייק הוא בחור שומר טינה והוא טען שאני רוצה אותך בגלל שהוא רואה אותך מסתובב איתי הרבה ובא איתי בבוקר, מה שכמובן לא נכון" אמרתי "אה, תאמת גם ככה הבן אדם חרא, אז זה בסדר" הוא אמר בקרירות "והוא גם אמר.." "אמר מה?" הוא שאל והמוכנית עצרה "יום טוב!" אמא שלי אמרה נשקתי לראשה ויצאתי מהאוטו
"אמר שלקחת סמים ובגלל זה עברת לפה" אמרתי ובאותו רגע זאק השתתק "מי אמר את זה?" הוא שאל בטון מאיים "הוא אמר שזה שמועות שרצות בבית ספר" אמרתי "שמועות?" הוא אמר והתחיל לצחוק בציניות "כן זאק שמועות, זה נכון השמועות?" שאלתי והוא הלך ולא ענה לי.
"היי" שמעתי את קולה של מעיין שקורא לי "הי מעייני" אמרתי וחיבקתי אותה.
"איך היה הדייט?" היא שאלה סקרנית
"נורא" אמרתי ובדיוק באותו הרגע מייק בא לכיווני עם מבט מושפל "אני מצטער" הוא מלמל "פחח עכשיו אתה מצטער?, זה כבר מאוחר מידי" עניתי "לא חכי בבקשה יצאתי אדיוט ודפוק ואני מצטער שלא האמנתי לך" הוא אמר מתחנן "טוב" "אז את סולחת לי?" "כן" "אז אפשר בבקשה הזדמנות שנייה?" הוא שאל מתחנן "תקשיב מייק, אני באמת שלא מרגישה אלייך משהו חזק, אתה חמוד ואתה יכול להיות החבר הכי טוב שלי אבל אם היית מאמין לי בהתחלה זה היה טוב הקשר שלנו היה מתבוסס על אמון אבל הוא לצערי לא, וזה כבר הרס" אמרתי בכנות "אני מצטער, אני מבין אותך" הוא אמר וחייך חיוך מתנצל "זה בסדר מייק סלחתי, רק תלמד מהטעות שלא יהיה לך בדייטים עם בנות אחרות" אמרתי וקרצתי לו "ברור" הוא אמר חייך והלך.
"מה זה היה עכשיו?" מעיין שאלה אותי, והתחלתי לספר לה את כל הסיפור.נכנסנו לכיתה והתחלנו ללמוד היסטוריה, הקשבתי למורה עד שדפיקה חזקה נשמעה בדלת ונכנסו לכיתה המנהלת ושוטר איתו.
"קיבלנו דיווח, שאחד מהתלמידים בבית הספר סוחר ומשתמש בסמים, כל הכיתה יוצאת ובאה איתי לכייון הלוקרים" השוטר אמר וכל העניים הופנו לזאק, בגלל השמועות שאולי הן נכונות ואולי לא.יצאנו מהכיתה בשקט וכל אחד פתח בתורו את הלוקר והשוטר בדק.
זאק הגיע ללוקר ופתח אותו ולאחר מספר שניות השוטר הוציא והלוקר שקית מלאה באבקה לבנה, זאק היה נראה בהלם עד שהחוויר, "אוקיי אני הולך לאנשהו כולם תחכו פה" הוא אמר והלך ביחד עם המנהלת לאיזהשהוא מקום "מסומם" ילדה אחת מלמלה, ומיד עוד ילד ועוד ילד וכל הכיתה התחילו לקלל ולדחוף את זאק, שהיה עדיין בהלם מלא בעצבים אך לא הגיב לשום דבר, הרגשתי משהו מוזר, הרגשתי שהפלילו אותו, שזה לא הוא שעשה את זה, הוא לא נראה כמו אדם מסומם ולא יודעת מן הרגשה בבטן אמרה לי שזה לא הוא. "תפסיקו!!" צעקתי "להפסיק מה? להסביר לילד שלקחת סמים זה לא חוקי?" אחת מהילדות בכיתה אמרה בעצבים "זה לא הוא!, מישהו הפליל אותו!" אמרתי בשיא הביטחון וכל המבטים הופנו אליי "איך את יודעת?" אחד מהבנים שאל אותי "תחושה חזקה" מלמלתי והוא גיכך.
השוטר חזר וסימן לזאק לבוא איתה וראיתי שהוא מנסה לומר לי משהו כמו "תדברי איתי אחר כך".פרק די קצר, אני בתקופה ממש עמוסה ולמזלי הייתה לי שעה פנויה לא עברתי על שגיאות אז לא להתייחס❤
YOU ARE READING
My mysterious love
Romansaחייה של ליילה נערה מקובלת אהובה ויפה בתיכון משתנים כאשר לשכונתה מגיעה משפחה חדשה בעלת זוג הורים וילד בשם זאק המצטרף לבית ספרה. ליילה מסתקרנת ממנו, הוא עצבני ומרדן, לא מתחבר לאנשים והוא נמצא לבד אבל באופן מוזר הוא מושך את לייליה. מה יקרה ששתי הפכים ג...