16.

664 77 6
                                    

KawaiiCutexx: Jinyoung!!!

Juniorek: Co?

KawaiiCutexx: Ale ty miły...mógłbyś chociaż pomóc przyjacielowi, kiedy tego potrzebuje...:c

Juniorek: Ehh...no dobra. W takim razie, co się stało o mój najdroższy przyjacielu?

KawaiiCutexx: Boli mnie :c

Juniorek: I co ja mam z tym zrobić, hm? Mam cię, dosłownie, pocałować w dupę?!

Juniorek: A mówiłem ci...jakbyś zrobił to ze mną, to by nie bolało, bo ja jestem w stu procentach delikatniejszy od tej przerośniętej małpy...

Juniorek: Teraz to jest twój problem :)

Juniorek: Mogę ci ewentualnie kupić maść na ból dupy :)

KawaiiCutexx: Kłóciłbym się z tą twoją delikatnością...

KawaiiCutexx: I wciąż jesteś niemiły! Co w ciebie wstąpiło, hm? Zazdrosny jesteś?

KawaiiCutexx: I błagam, bez minek - wpierdolek ;-;

Juniorek: Przepraszam. Już się nie wtrącam. Twoja sprawa z kim idziesz do łóżka. Bylebyś tylko potem nie przychodził i nie płakał w moje ramię...

KawaiiCutexx: O co ci chodzi, Jinyoung?

KawaiiCutexx: Tylko bez tanich wymówek, bo i tak nie uwierzę!

KawaiiCutexx: Jesteśmy przyjaciółmi, więc powinniśmy mówić sobie o wszystkim...

KawaiiCutexx: Ale ty wolisz milczeć...okej, jak wolisz. Idę się dalej pieprzyć z moją PRZEROŚNIĘTĄ MAŁPĄ. Ładne ujęcie, Junior. Faktycznie ją przypomina :)))

(Mark)
Szczerze nie wiedziałem, o co mogło mu chodzić. Może jego ostatnie zachowanie jest spowodowane moim odrzuceniem go? Nie wiem, ale było mi strasznie przykro. Cały czas myślałem o tym, patrząc na śpiącego ukochanego. Wygląda tak słodko...Kiedy śpi, jest przystojniejszy, niż za dnia.

(Jinyoung)
"Co się ze mną dzieję?"...Gówno, jak nie wiesz co! Czasami zastanawiam się, czy Mark jest na serio taki głupi czy tylko takiego udaje. Jak on przez ten czas niczego nie zauważył?! Ja mu nic nie powiem, bo stwierdzi, że kłamię i się na mnie obrazi. A ja jeszcze naszą przyjaźń chcę zatrzymać na bardzo bardzo długo. Jeżeli to zajdzie jeszcze dalej, niż myślę, to wtedy wkroczę do akcji. A jak narazie posiedzę sobie i może doczekam się dnia, kiedy Tuan wparuje do mojego mieszkania z płaczem, przez tego jego całego "lovelasa". Kretyn...

<><><><><><><><><><><><><><>
Heja mordki!!!!













Zostawcie coś po sobie!!!







Pa mordki!!!!

KakaoTalk || MarksonOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz