Suntem in tabara asta de doar cateva ore si deja simt nevoia de a ma plange precum o puicuta. Lee a pus o intrebare al naibii de buna; de ce, pana mea, sunt sase paturi daca noi suntem doar cinci? Oare se gandesc sa mai aduca pe cineva in plus? Daca e pe asa, sper sa fie o tipa buna. Nu de alta dar nu vreau sa mor de abstinenta de sex aici.
Gee si Amy susotesc ceva intr-o parte a camerei. Privirea surprinsa, pot spune chiar socata, a lui Gee adresata asiaticului ma cam pune pe ganduri. Nu prea imi place nici faptul ca Troy se da la ea, dar nici ca asiaticul asta o trateaza de parca ea ar fi cea care l-a tarat in tabara asta de doi lei.
Ma trantesc pe unul din paturi. E de inteles ca nu vom fi tratati regeste si nici serviti la pat cu micul de jun, si tocmai de asta ma mir cand dau de comfortabilitatea saltelei.
Macar de dormit o sa dormi bine.
In momentul de fata noi, toti cei cinci membri ai cabanei cu numarul patru, lenevim fiecare in patul lui. Eu privesc tavanul si, in afara de scandurile negre de lemn prafuit, vad imagini cu ultima oara cand m-am culcat cu o tipa. Imi amintesc destul de bine noaptea petrecerii de dinainte de incendiul pe care l-am provocat. Eram in mijlocul incaperii inconjurat de vreo patru tipe. Inca le simt pulpele goale dansand lasciv pe langa mine. Una dintre ele, blonda si cu niste balcoane date naibii de-ti scoteau si ochii din causul lor nu numai monstrul din pantaloni, a inceput sa ma sarute. Tin minte doar ca am luat-o pe sus si am intrat in prima camera pe care am gasit-o goala la etajul vilei imense. A fost destul de buna tipa, dar imediat ce am terminat cu ea, ori am adormit, ori am coborat din nou la parter ca sa mai beau ceva. Nu mai tin bine minte, dar tot ce stiu e ca organismul meu cam duce dorul unei nopti de genul.
Stai asa, ca asta e doar prima zi. Mai vorbim dupa o luna de stat in vagauna asta.
Stiu ca subconstientul meu are imensa dreptate. Ma tot gandesc daca voi rezista locului asta. As face bine sa rezist, i-am promis mamei ceva.
Imi indrept privirea spre Amy. Sta lungita in patul ei, care este fata in fata cu al meu. Nu este foarte inalta, dar nici prea scunda, iar blugii negri, rupti pe piciorul stang, ii imbraca soldurile apetisante. Si-a strans parul mov intr-un coc in varful capului. Cred ca a adormit fiindca ochii ii sunt inchisi si respira calm, aproape insesizabil. Fata ii este ovala, iar genele ei lungi sunt inconjurate de un machiaj facut cu negru. Acum ca ii analizez mai bine trasaturile chiar imi pare o fata frumoasa. Probabil ar trebui s-o bag in seama mai mult, poate asa va realiza si ea ce alfa bun sunt.
E oarecum ciudat. E ciudat fiindca acasa eram mereu abordat de fete. Nu exista loc in care sa ma duc si sa nu fie cel putin doua gagici care sa se linguseasca in incercarea de a ma seduce. Dar aici... Ei bine, aici se pare ca nu e deloc asa. Fetele astea sunt ca Gee. Sunt rebele, sunt razvratite, au standarde atat de ridicate incat nici printul Harry al Angliei nu le-ar ajunge la nas. Cand le vad, nu ma pot gandi decat la cat de bune amice ar putea fi, si la cat de repede ar putea sa te scoata dintr-o belea. Dar cum am mai spus, nu imi dau mie insumi voie sa mor de abstinenta. Nu aici, si nu cand Amy asta e asa de buna si de accesibila.
Ma ridic de pe patul meu si ma in drept spre al ei cu un scop clar intiparit in minte; fata asta va fi a mea pentru cel putin o noapte. Troy se uita la mine cu un zambet siret si-mi face cu ochiul. Ii zambesc in coltul gurii. Ma asez pe marginea patului ei cu grija sa nu o trezesc. Miroase a flori de vara si a mare.
-Arthur, las-o, tipa Gee in soapta, dar eu nu o iau in seama.
Imi intind mana spre chipul ei. Imi asez palma pe obrazul drept, iar cu degetul mare ii mangai buza de jos. E data cu un luciu rosu. Ma intind spre buzele ei, si exact inainte de a apuca sa o sarut, ma trezesc cu un pumn in stomac. Impactul a fost atat de puternic incat cad pe podea, incolacindu-ma din cauza durerii.
CITEȘTI
Teenage Rebels
FanfictionGee si Arthur. Doi adolescenti. Ambii cu capul in nori, cu vise la purtator si, ei bine, cu parinti excesiv de enervanti pe cap. Ce se poate intampla cand Gee, rockerita inraita, si Arthur, cel mai bun prieten al ei, isi incendiaza propriul liceu? C...