4. rész

605 35 13
                                    

Amikor beléptek én azt hittem elhányom magam.
Azt a személyt akkor abban a pillanatban a világ végére kívántam az agyonplasztikázottcicababa barátnőjével együtt.
Az ajtón a volt barátom,Tibi lépett be, és annak barátnője, Barbara.
-Nocsak,nocsak. Mi szél hozott titeket erre? -kérdeztem gúnnyal a hangomban.
-Edzeni jöttünk. -feletle Tibi.
-Mire ez a többes szám? Barbikának le ne törjön a körme súlyemelés közben. -mondtam, és álltam a tekintetét.
-Mackóm menjünk már haza! -nyüszített Barbika.
-Jé! Kitudod nyitni a a szádat? Azt hittem a plasztikai beavatkozás közben összevarrták az idegesítő hangod miatt! -erre a beszólásomra többen is felkunconcogtak az edzőteremben.
-Jólvan Emma. Elmegyünk. -mondta Tibi, majd kiléptek a kondiból.
Tovább végeztem a munkámat, aztán pedig végre záróra volt,úgyhogy összepakoltam a cuccaimat, majd bezártam.
Mivel elég éhes voltam, úgy döntöttem,hogy beugrok a közeli kínaiba venni valami kaját.
Mint mindig, most is az Illatos omlós csirke-burgonya párosítás mellett döntöttem, és úgy gondoltam,hogy ott helyben eszem meg,hiszen ma már úgy sincs semmi dolgom.
Kifizettem az ételt, majd leültem egy asztalhoz, de mielőtt hozzáláttam az evéshez felhívtam Anyát, hogy minden rendben, csak beültem a kínaiba.
Jóízűen megvacsoráztam, majd hazaindultam. Mivel már elég későre járt, teljesen besötététedett, de szerencsére innen pár perc alatt otthon vagyok.
Beléptem az ajtón, levettem a cipőmet, majd a táskámat tettem le.
Bementem a nappaliba, ahol ment a tévé. Anyu a kanapén ült, hátrahajtott fejjel, és nyitott szájjal aludt, a kezében egy magazinnal. Biztos nehéz napja volt.
-Anya! -kezdtem rázogatni a vállát.
-Ébren vagyok. -mondta majd horkantott egyet.
-Figyelj Anyu. Menj fel a szobádba aludni, mert én nem tudlak felvinni. Miattam meg ne aggódj, már vacsoráztam.
-Jólvan, jólvan megyek már. -feltápászkodott, aztán szédelegve,de megtalálta a lépcsőt.
Mosolyogva figyeltem a jelenetet, aztán pedig kinyomtam a tévét, és rendet raktam a nappaliba.
Bementem a konyhába, és kivettem a hűtőből egy kaktuszos Topjoy-t.
Leültem az asztalhoz, és felbontottam az üdítőt. Kíváncsian fordítottam meg, és olvastam el az üzenetet.
Vedd észre a szerencsédet!
Na kössz Topjoy. Te is ezzel jössz.
Elszürcsölgettem az innivalómat, majd felmentem a fürdőbe lezuhanyozni. Megmostam a hajamat is és élveztem,ahogy a meleg víz lyukat éget a bőrömbe.
Kiszálltam a kabinból, és néztem ahogy a gőz kirepül.
Feltekertem egy törölküzőt a hajamra, és egyet a testemre.
Kiléptem a fürdőszobából, és a telefonom csörgésére lettem figyelmes. Berohantam a szobámba, és a kijelzőn az edzőm neve villogott. Felvettem.
-Szia Réka! -vettem fel a telefont. Az edzőnk elég fiatal, úgyhogy még az elején kérte,hogy tegezzük.
-Szia Emma! Remélem nem zavarlak! Bocsánat,hogy ilyen későn kereslek, csak épp most tettem le a telefont a Fradi igazgatójával.-erre a mondatra görcsbe rándult a hasam. -Szóval a lényegre térve azt mondták érdekli őket a játékot, és szívesen megnéznének holnap a Groupamába. -mondta, én pedig majdnem kiugrottam a bőrömből.
-Úristen Réka! Hát ez fantasztikus! -mondtam zokogva. -De mit jelent az hogy "megnéznének"? -ismételtem meg.
-Hát az igazgatót, az edzőt, és pár játékost. És mindegyik pasi. -mondta, nekem pedig lefagyott a mosoly az arcomról. Játékosok és Pasik. Kezdek rosszat sejteni.
-Ez, ez remek. És mikorra legyek ott? -kérdeztem.
-Tizenegy órakkor találkozzunk a bejáratnál. De én megyek még sok telefont el kell intéznem, és pihenj te is! Edzős ruhát hozz! Jóéjt Emma!
-Köszönök mindent Réka! Jóéjt!
Boldogan tettem le a telefont, és úgy ahogy voltam, bementem Anyu szobájába, és ráugrottam.
-Anyuuu! Holnap megyek a Fradihoz! -kiáltottam boldogan.
-Ez nagyon szuper Emmácskám, de majd holnap elmeséled.
-Oké! Jóéjt! -elköszöntem, és egy puszit nyomtam az arcára.
Kimentem és felvettem a pizsamámat, mert azóta is törülköző volt rajtam.
A hajamat nem szárítottam meg,hanem csak befontam.
Bedőltem az ágyba, és átadtam magam az álmok világának.

Reggel nem bírtam sokáig aludni, így már nyolckor kipattantak a szemeim.
Gyorsan bepakoltam a Nike sporttáskámba egy cipőt, egy sportszárat és Nagy Ádámos Fradis mezt.
A hajamat szétengedtem majd egy erős copfba fogtam, a ruhámmal pedig nem vacakoltam, csak önmagamat adtam. Egy szürke farmer és egy fehér póló mellett döntöttem.
Lementem a konyhába és az asztalon egy levelet Anyától:
Szia Kincsem!
Dolgozni mentem, az autót itthon hagytam neked.
Ügyes legyél, büszke vagyok rád!
Ha hazaértem, majd mesélsz!
Pusszantás: Anya
Elolvastam a levelet, aztán pedig megcsináltam a zabpelyhemet.
Kiskorom óta ez a szokásom,hogy amikor valami fontos dologra megyek, mindig ezt reggelizem.
Észre se vettem, hogy már fél tíz van, úgyhogy felkaptam a táskám, felvettem a fehér Converse-met és a bőrkabátomat.
Bezártam a házat, majd beszálltam az autóba, és elindultam a közeli Sparba venni vizet, sportitalt, és valami pékárut.
A boltba a voksomat az almás-pudingos táska mellett tettem le, és amikor vettem belőle egy tucattal, kiválasztottam az innivalókat, és mentem a kasszához.
Fizetés után rohantam az autómhoz, mert nem akartam elkésni.
Gyorsan beszálltam, és a Groupama arénához tartottam.
Leparkoltam az aréna előtt, és vidáman sétáltam a bejárathoz, amikor a mosoly lefagyott az arcomról...

Sziasztok! Ennyi lett volna a a 4. Rész, remélem,hogy tetszett!
Köszönöm,hogy ennyien voteoltok és kommenteltek, és azt is hogy ennyire szeretitek a sztorimat! Nagyon jól esik!
Pusszantás:
#zs

A Válogatott és Én -Nagy Ádám-Donde viven las historias. Descúbrelo ahora