A taxiban ülve bambultam ki az ablakon és az ujjaimat tördeltem. Eléggé rágörcsöltem erre az estére,hiszen mégis csak egy focistával randizok, nem?
A taxi megállt egy hatalmas ház előtt, ahol szinte minden szobában égett a lámpa. Hát ez a világklasszis nem ismeri, hogy mi az a takarékoskodás...
Kiszálltam a taxiból, és a ház elé álltam. Úgy gondoltam most, vagy soha.
Remegő ujjakkal megnyomtam a csengőt, és pár másodperc után már ki is nyitották előttem az ajtót. Ádám nagyon elegánsan volt felöltözve, egy fekete farmer és egy fehér ing volt rajta. Az ing egy kicsit rátapadt a felsőtestére, így kirajzolódtak az izmai.
Szerintem kicsit elkalandoztam tekintetemmel Ádám testén, mivel már csettintgetett előttem.
-Emma! Hahó! Föld hívja Emmát! -mondta Ádám.
-Ohh... Öhm.. Szia Ádi. -adtam egy puszit az arcára. Akarom mondani akartam.
Ádám eléggé cseles volt, mert elfordította a fejét, és az a puszi a szájára sikeredett.
-Ádi? Ez tetszik. -mondta mély hangján az arcomhoz közel, miután elváltak ajkaink.
Ránéztem az ajkaira, majd a szemébe néztem.
Ádám ismét megpuszilt, majd bevezetett a házba.
-Nos, nem igazán ismerlek, ezért nem tudom hogy mit szeretsz, de igyekeztem. -mondta, miközben kézenfogva bementünk az étkezőbe, és leültetett az asztalhoz.
Feltálalta a vacsorát, ami egy gyümölcslevesből és spagettiből állt. Mit ne mondjak, Ádám nagyon jól főz, ráadásul a humora is a helyén van, hiszen egész este sírtam a nevetéstől a poénjain.
Vacsora után körbevezetett a házában, és megmutatott néhány díjat, amit eddigi karrierje során nyert.
Leültünk a kanapéra már a harmadik pohár vörösborral a kezünkben, és beszélgetni kezdtünk.
Hosszas cseverészés után egyszercsak elhallgattunk mindketten, és Ádám tekintete az ajkaim és a szemem között cikáztak. Elkezdett közeledni felém, mire én gondolkodás nélkül odahajoltam hozzá. Mire már csak fél centi volt az ajkunk között, az állam alá nyúlt, és megcsókolt.
Mit ne mondjak, csodás volt minden. A körülmények, maga a helyzet, és hogy egy olyan férfi tette meg, akinek a csókjára mindig is vágytam.
Lassan mozogtak ajkaink, mikor a nyelvét egy kicsit átdugta a számba. Ajkaim jobban szétnyíltak, hogy kényelmesen elférjen.
Érzékien végigsimított a hajamtól a derekamig, amikor is óvatosan ledöntött a kanapéra.
Egy soha véget nem érő pillanatnak tűnt az egész, és minden annyira tökéletes volt, amikor is megszólalt a kapucsengő....Sziasztok! Bocsánatot szeretnék kérni a több hónapos kimaradásért. Nem magyarázkodom sokat, remélem tetszik, és ezek után is olvasni fogjátok Emma és Ádám love story-ját💘
Puszi:
Zs
YOU ARE READING
A Válogatott és Én -Nagy Ádám-
FanfictionSoltész Emma A 19 éves lány hatalmas foci rajongó, aki végig követte a Magyar Válogatott franciaországi életét,igaz csak a televízión keresztül, de mindig megragadta az alkalmat, amikor láthatta játszani a saját országát 44 év után. A Magyarország-B...