Sen Rüyalarımdaki Meleksin Part:6

42 8 5
                                    

Mileyin ağzından:

Söylediği şeyle kendime geldim. Tüylerimin ürperdiğini hisseder gibiydim . Ona gitgide dahada aşık olmuştum. Hala öpüşmenin etkisinde kaldım ve bir türlü çıkamıyordum. Ben daha kendimi toparlamayamadan konuşmasına devam etti.

-Öpücük için saol , bilirsin zevkliydi...
Ha bu arada yeniliyorsun bayan dikkat et

Söylediği şeyleri duymamak elde değildi. Ama itiraf etmek gerekirse bu öpücük gerçekten iyiydi. O yüzden yeniliceğimi kabul ettim .

-Hey miley sen kızardınmı?

Kahkağa attı , kas yığını nolucak ! Gerçektende çok güzel kasları vardı köprücük ve boyun kemiği belirgindi ve bu onu dahada çekici hale getiriyordu. Cevap vermediğimi farkederek konuştum.

-Ne? Benmi? Yok canım ne kızarıcam

-Pekala ama burnumun dibinde böylece durup domates çuvalına dönmeni izleyemem söyliyim.

-Heyyyy!!

Omzuna vurdum . Beni gerçekten deli ediyordu. Herşeyiyle... Şuan onu çekip dudaklarına yapışabilirdim ama bu saçma ve utanç verici olurdu. Kendimi tutmaya çalıştım .

-Justin! İtiraf etmeliyim ki bu gerçekten iyiydi.

Güldü , ne demiştim ben böyle. Tanrım....

-Tabikide ! Ayrıca ne zaman istersen...

Sözünü kestim

-Kapa çeneni süslü kokana

-Süslü kokana ! Zekana bayıldım, gerçekten yaratıcısın.

-Gıcık !

-Teşekkür ederim sakar

Gözlerimi devirdim. Giderken elimi tuttu. Ne olduğumu şaşırmış ona bakıyordum .

-Miley , benim sana bişey söylemem lazım

-Peki , ne diyeceksin?

Gerçekten heyecanlanmıştım. Konuşmaya devam etti.

-Ben se-.......

-Heyy siz!!!

Kimdi şimdi bu böyle tamda zamanıydı. Tanrım... Uzaktan justinin konuşmasını bölen şeye baktım ağaçların arasından bir kız bize doğru geliyordu. İyice yaklaştığında onun justinin o gün yiyiştiği kız olduğunu farkettim. Al işte tamda zamanında bu niye geldiki şimdi ? Tanrımm.... Justine baktığımda yüzü düşmüş ve ofluyordu . Ondan hoşlanmadığı belliydi . En azından bunun için içim rahatlamıştı .

-Meraba , karanlıkta burda ne işiniz var kamp alanına gelsenize !

Bana elini uzattı

-Meraba tatlım ben justinin sevgilisi sen kimsin ?

Kızı oracıkta yolmak istiyordum ama yapmayacaktım sakin kalmam en iyisiydi . Kızın sözleri üzerine justinin gözleri büyüdü , bir ona bir bana bakıyordu . Daha fazla dayanamayacağımı düşünüp buradan uzaklaşmaya karar verdim .

-Pardon ! size iyi geceler .

Hızlıca kamp alanına doğru ilerliyordum . Nerden çıkmıştı bu sikik fahişe ? Sevgilisiymiş! Götüme anlat ! Ama o justinde sesini bile çıkarmadı göstericem ben ona bu oyunun kazananı ben olucam görücek o Justin hala arkamdan bağırıyordu .

-Miley ! Lütfen! Lütfen bekle !

-Hadi ama justin boşver onu çadırımıza gidip keyfimize bakalım bebeğim

Dark Life (Karanlık Hayat)//Jiley//DÜZENLENİYORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin