Hey , kızı rahat bırak onun bi şuçu yok bırak kızı gitsin .Tek teline zarar gelirse götünüzü köpeklere siktiricem .
-Hoşuna gittimi justin ?
-Seni piç dokunma onaaaa ! HAYIRRR !
---------------------------------------------
hayır , hayırr , Hayırrrr
-Justin kalk , sakin ol sadece kabus , uyan justin , justinnn !!
Korkuyla uyandım ve yatakta doğruldum . Tanrımm ! Ter içinde kalmışım . ne olduğunu soran gözlerle bakan hizmetçi lindanın elindeki suyu aldım . Bu neydiki şimdi böyle , kabusuna sıçıyım böle şeyler hep beni bulur zaten .
- Linda sana verdiğim paraları götüne sokmamı istemiyorsan bana bakmayı kes ve işini yap .
Suratı asık bir şekilde aşağı indi. Ne yani bide onamı anlatıcam . Herşeye burnunu sokmamayı öğrensin . O değilde rüyadaki kız kimdi acaba birden sırıttığımı farkettim ve kendime geldim tanrım çok güzeldi keşke gerçek olsa . Saate bakmak aklıma geldi . 12.00 Ha siktir! Yine işe geç kalmıştım . eğer şuan kalkıp giyinmezsem ryan o koca çenesini açıp başımda kız gibi söylenecekti . Ayak seslerinden Lindanın odama doğru geldiğini duydum pantolonumu hızla giymeye çalışırken içeri girdi. Utanmış gölzerini kapatıp biryandanda bağırıyordu .
-Pardon efendim , gerçekten ben , ben çok üzgünümm
-Bu evde kapı diye bir şey var linda uhh , kime söylüyorumki
-Evet , haklısınız biliyorum ama ben .. Şey telefonunuz aşağıda kalmış Ryan arıyor .
Şimdi sıçmıştık , ne diyecektim ben zaten beni dinlemeden konuşacaktı . Saçma saçma söylenip adam olmayacağımı söyleyecekti , normal bir arkadaşım olsa nolurdu sanki lindanın elinden telefonu aldım ve açtım ..... nolacak gene bağırıyordu .
-Nerdesin dostum , yine geç kaldın . Birgünde erken kalkmasını bilmezmisin sen , insanlar senin keyfini beklemek zorunda değil , en önemliside ne var biliyormusun bizim sabah şirketi doğa yürüyüşüne götürmemiz gerekiyordu nemi oldu geç kaldın .. Dışarıda otobüsle seni bekliyoruz 5 dakikan var ...
-Ben ger.....
Daha cevap bile vermeme izin vermeden suratıma kapamıştı . Ne sanıyordu kendini bu . Her sabah beni deli etmeyi nasıl beceriyor anlamıyorum . Linda aşağı indikten sonra giyinmeye başladım . Beyaz bir tişört üstüne siyah deri ceket ve beyaz supralarımı giyince aynaya bakmadan edemedim . Saçlar ... Saçlar en önemli şey ;) Aşağı indiğimde linda eğilmiş yere düşen bezi alıyordu . Aslında fena kız değildi. Ama bana göre değildi işte . Eğilirken eteğinin altından bacakları dikkatimi çekti bir gün bu kız bana kendini benzettiricek ama ne zmn . Saçmaladığımı farkedip arabanın anahtarlarını aldım . Lİndaya alışveriş için masanın üstüne para koyup garaja girdim . Beyaz Bugattimi yoksa Beyaz Ferrari mi Tabikide Ferrari (bu arada evet ferrarim var ;))
Şirketin önüne geldiğimde büyük bir kalabalık beni bekliyor gibiydi .
(Zaten bekliyorlar justin )
-Saol hiç farketmemiştim .
(bişey değil )
-Uza hadiii senle uğraşamam
Bu iç ses beni bazen delirtiyordu . Hatta her zaman . Arabadan indim ve beklemekten deliye dönmüş ryanın yanına doğru ilerledim . Tanrım chaz da ordaydı . Bugün kız tavlamak zor olacağa benziyor anlarsınız ya ;) Ryan beni görür görmez sorguya tuttu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dark Life (Karanlık Hayat)//Jiley//DÜZENLENİYOR
Hayran KurguJustin ve Mileyin kalplerindeki sorunları , problemleri , aşamadıkları engelleri birlikte aşmasının hikayesi bu ... bir jiley olma hikayesi ...