Mileyin ağzından:
Geldiğimiz yer öyle büyüleyiciydiki gözlerimi alamıyordum . Bunların hepsini justinmi hazırlamıştı? Tanrım bu çocuk gerçektende inanılmazdı. Hem koca bir sersem olup hem nasıl böyle tatlı , romantik bişeye dönüşüyordu. Şuan herşeyden çok boynuna atlamak istiyordum. İşte yine başarmıştı bir kez daha etkilenmiştim. Tahta köprünün başında elimi tuttu ve bende tutmasına izin vermiştim . Artık duygularını saklayan zor kızı oynamaktan bıkmıştım . Masaya ilerlediğimizde ilk önce bana yer verdi ve karşıma geçti . Daha fazla dayanamadım .
-Tanrım! justin bu çok güzel
Kendime hakim olamıyordum herşey fazlasıyla güzeldi.
Sonra justin gözlerimin içine baktı ve konuşmaya başladı. Gerildiğini hissedebiliyordum ve devam etmesini bekledim
-Miley şey..aslında..sen
-Ben?
-Sen benim Rüyalarımdaki kızsın.
Dediğiyle şok olmuştum ne diyordu bu yoksa beni sevdiğinimi söylemek istedi . Oda benimi seviyordu yüce tanrım sonunda sesimi duymuş olmalıydı . Ne diyeceğimi bilemeden gözlerinin içine baktım.
-Yani, demek istediğim... sen gerçekten rüyamdaki kızsın bak kampa geleceğimiz sabah bir rüya görmüştüm . Sen vardın ve vurulmuştun ben... be-ben seni korumaya çalışıyordum ve...
Sözünü kestim. Dedikleri ağzımın dahada açılmasına neden olmuştu. Nasıl yani aynı rüyayı odamı görmüştü . Bu nasıl bi rastlantı .
-Nasıl yani sendemi o rüyayı gördün?
-Sendemi derken?
-Demek istediğim o sabah aynı rüyayı bende gördüm kampta ismini söylediğinde biliyorum demiştim çünkü rüyamdaydın .
-Miley ! Aman Tanrım! Bu inanılmaz! Bu-bu tanrının bizi birleştirmek için yaptığı oyunlardan biri olmalı.
Şuan sanki küçük bir çocuktu ve annesi en sevdiği balonu almıştı. O kadar heyecanlı anlatıyorduki gözleri balon gibi oldu . Gerçekten bu rüya büyük bir oyundu ve buna gerçekten inanıyordum .
-Ahh Tanrım!! Baksana miley kader bile bizim birlikte olmamızı istiyor . Bu-bu dünyanın bize bir işareti.
-Ben n-ne diyeceğimi bilemiyorum.
-Şşş lütfen sus.
Masadan kalktı ve yanıma yaklaştı önümde oturdu.
-Miley ! Ben seni gerçekten seviyorum . İnan bana şuana kadar hiç bi kıza aşık olmamıştım . Ve lütfen ..lütfen hep yanımda ol ve elimi sakın bırakma olurmu .
Aman tanrım bu söyledikleri . Çok güzel şeylerdi . Evet onu seviyordum ve elini tutmak istiyordum ve hiç bırakmamak . Bana bakıp gülümsüyordu, bal rengi gözleri parlıyordu. Bana uzattığı elini tuttum.
-Seni seviyorum .
Birden beni ve kendisini ayağa kaldırdı öpmek için yaklaştığında ben ondan önce davrandım . Şuan dudaklarının değdiği her yer yanıyordu. Çok mutluydum . Biz artık bizdik...
---------------------------------------------------------
Sabah
Justinin ağzından:
Uyandığımda miley hala kollarımın arasında uyuyordu . Koltukta uyuyakalmıştık. Bu anı bozmak istemiyordum ellerimi saçlarının arasında gezdirdim. Saçlarından öptüm şuan o kadar masumduki . İlk kez birine bu kadar bağlılık hissediyordum. Ona çok aşığım . Bu daha önce bana hiç olmamıştı. Bu kız bana ne yapmıştı böyle ne yaptıysa gerçekten sonsuza kadar kurtulmak istemediğim bir duyguydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dark Life (Karanlık Hayat)//Jiley//DÜZENLENİYOR
FanficJustin ve Mileyin kalplerindeki sorunları , problemleri , aşamadıkları engelleri birlikte aşmasının hikayesi bu ... bir jiley olma hikayesi ...