Także tego, wakacje się skończyły - obijanie również, stąd mały zastój, ale nie ma, co się martwić - odpowiedzi systematycznie się piszą podczas ... jazdy autobusem? Egal, w każdym bądź razie (tak, tak soł poprawna polszczyzna) mam jeszcze parę prawie napisanych postów w zanadrzu, jednak wiadomo - że ja, jak to ja - nie oddam nominacji bez słowa wstępu, a to stanowi mój największy problem. Wręcz pietę Achillesową.
Dzisiejsze - tak, tak, bardzo mądrze, Lenny, nazywasz czymś dzisiejszym, coś, co dostałaś z dobre parę miesięcy temu (soł lodżik, ohne lodżik) - wyróżnienie dostałam od Hanksoooowa. Dziękuję, skarbie!
A teraz każdy grzecznie się przyzna cioci Lenny, ile już jedynek zebrał w tym roku szkolnym xd
I po tym, jakże przydługawym wstępie, przejdźmy do pytań:
5 pytań (czy jak tam to się nazywa)
1. Jakie książki lubisz czytać?
Czy dziwne będzie, jeśli powiem, że to, co czytam ma związek od porą roku? Tak, tak, dobrze przeczytaliście. Działam według schematu lato - zima. Porąbane troszkę, nie sądzicie? Trzeba mieć naprawdę nie po kolei w głowie, aby dobierać lekturę do tego, czy pada deszcz, śnieg, czy kwiatki rosną. Uwielbiam wszelkie dramaty i thrillery, szczególnie latem. Wiecie, jak przyjemnie jest leżeć na trawie albo na plaży i analizować okoliczności czyjegoś zabójstwa? Nie? To serdecznie polecam. W zimie preferuję jednak coś lżejszego - komedię, romans - egal, byleby tylko było to coś na rozgrzanie serduszka w długie, chłodne wieczory spędzane pod kocykiem, koło kominka przy ciepłym kakałku :)2. Czy jest osoba (sława), z którą chciałabyś się spotkać?
Odpowiedź brzmi krótko - Slash. Marzę o tym, aby go poznać, odkąd skończyłam 6 lat. Ciekawi mnie jako człowiek, gitarzysta, po prostu osoba. Szkoda, że to marzenie pewnie - na pewno - nigdy nie zostanie spełnione.3. Co byś zrobił, gdyby Twój idol zaprosił Cię na randkę?
Sorry, Slashu, 34 lata różnicy niestety robią swoje, więc jestem zmuszona odmówić. Jednak zapewniam Cię, że zawsze będziesz moim ulubionym teściem.4. Ulubiony film?
Nie posiadam chyba ulubionego filmu. Eigentlich to raczej w ogóle telewizji nie oglądam. W czasie wolnym - o ile oczywiście moja pracoholiczna natura mi na takowy pozwoli - skupiam się głównie na czytaniu i rysowaniu, a nie przesiadywaniu przed telewizorem. Jednak, jeśli muszę podać tytuł, filmem, który chyba nigdy przenigdy mi się nie znudzi, mimo iż nie jestem nawet w stanie zliczyć, ile razy go widziałam, jest "Incepcja". Jest to ten rodzaj dzieła, gdzie ciężko chociażby sprecyzować gatunek. Pasierb Filmweb podpowiada mi science-fiction, jednak sama skłaniałabym się raczej ku thrillerowi. No cóż, fakt faktem, podczas oglądania trzeba nieraz trochę pogłówkować, gdyż nie wszystko jest podane na tacy - do tej pory pamiętam, jak się spierałam z kolegą, gdy pierwszy raz obejrzałam "Incepcję", w kwestii zakończenia. Do dzisiaj nie doszliśmy do porozumienia xd Drugim filmem, do którego mam ogromny sentyment, jest "Columbiana" z 2011r. Mimo paru, technicznych nieścisłości, jak zum Beispiel rok produkcji karty SD (matinf życiem xd), to bardzo go lubię. Jest to pierwsza produkcja tego rodzaju, którą w całości obejrzałam i właśnie ona zapoczątkowała moją miłość do gatunku sensacyjnego. Do tej pory podoba mi się, dzięki niej, imię Cataleya xd5. Co sądzisz o kolczykach w różnych częściach ciała?
Szczerze mówiąc, to kolczyki nie przemawiają do mnie zbytnio. Sama mam dziurki w uszach, jednak jestem raczej zwolenniczką minimalizmu i poza takowymi średnio mi się podobają. Jeszcze jakiś jeden, mały w nosie czy brwi jest okay, ale wszystko z umiarem, a sama z pewnością nie zdecydowałabym się przekłuć sobie czegoś innego niż uszu.
No cóż, na dzisiaj to już koniec. Wedle zasad, nieszczęśliwcami - polska język, trudna język - nominuję WSZYSTKICH, którzy czytają moją pseudo-książkę, nieważne czy teraz, czy za 5 lat (jeśli przyjmiecie nominacje, to koniecznie napiszcie mi o tym w komentarzu albo wiadomości prywatnej, a chętnie przeczytam! ^^).
W szczególności zaś wyróżniam tych, z którymi utrzymuję wattpadowy kontakt. Powodzenia w pisaniu, dziewczyny! ^^
Carla_Hudson
gunsloveroses
HanksHudsonGang
Hanksoooowa
IzzyFeary
she_loves_platycorns - Wiem, że skończyłaś "Insomnię" i odeszłaś z wtt, ale jeśli jest szansa, że kiedyś wrócisz, to chcę, aby ta nominacja na Ciebie czekała i, być może, stanowiła miłą niespodziankę :)*kolejność osób jest alfabetyczna
Moje pytania
1. Jesteś typem marzyciela czy raczej realisty?
2. Gdybyś tworzył/tworzyła muzykę, to jaki byłby to gatunek? I dlaczego?
3. Jaki cytat najlepiej oddaje Twoją osobowość?
4. Opisz swoją teorię powstania świata - tak ok. 10 zdań, może być więcej lub mniej - wedle uznania. Im bardziej abstrakcyjnie tym lepiej!
5. Czy masz jakieś miejsce, gdzie chronisz się, odcinasz od świata? Czy ktoś oprócz Ciebie o nim wie?
*6. A teraz zadanie dla chętnych, mających trochę czasu wolnego, albo po prostu ochotę - Narysuj, jak sobie mnie wyobrażasz. Takie cuś Wam na koniec wymyśliłam ^^
(Trochę informacji o mnie jest w opisie na moim opisie na profilu albo mogę ich udzielić w prywatnej wiadomości ^^)
Enjoy!
CZYTASZ
Selledynowa's Nominations
RandomNie wiem, jak mam określić tą "powieść" ze względu na problemy ze zdefiniowaniem gatunku. Właściwie, to planowałam umieścić wszystkie nominacje, których się trochę nazbierało przez ten rok urzędowania na wattpadzie, gdy już zacznę publikować tu swoj...