#9

16 4 40
                                    

Czasem mi przychodzi w życiu taka chwila, kiedy mam już dość wszystkiego dookoła, kiedy moje życie kręci się tylko wokół szkoły, matury, nauki i mam wrażenie, że jak nie powiem sobie na chwilę dość, to zwariuję. Tak więc właśnie to dość padło w czwartek i tym oto sposobem znalazłam się tutaj (w sobotę). 

Wprawdzie nominacja miała pojawić się z założenia w czwartek - wtedy, kiedy ją otrzymałam, no ale się nie wyrobiłam. 

A chciałam pożyczyć wszystkim dziewczynom dużo radości, kwiatków i wolnego czasu. Wgl te kwiatki przyszły na ten pierwszy słoneczny dzień prawie już wiosny i tak ładnie się to wszystko złożyło. I czy tylko ja uważam, że ta różyczka ma piękny kolor? Taki wyjątkowy jak na różowego kwiatka tego gatunku? 

A teraz, przechodząc do meritum, chcę podziękować mojej kochanej gunsloveroses za nominację i powiedzieć, że zrobiłam taki trochę misz-masz w kolejności, bo wg kolejki powinna być ona 35 (?!)

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


A teraz, przechodząc do meritum, chcę podziękować mojej kochanej gunsloveroses za nominację i powiedzieć, że zrobiłam taki trochę misz-masz w kolejności, bo wg kolejki powinna być ona 35 (?!). I naprawdę nie wiem, czy zasłużyłam sobie by w ogóle być nominowaną (a już na pewno nie tyle razy), ale to bardzo miłe, serio. 

No dobra, już kończę gadać, bo się na śmierć zanudzicie. A, a wgl jakbyście potrzebowali jakichś fajnych słówek po niemiecku typu mizogamia czy marzanka wonna, to się polecam.

Dziękuję Gosiu raz jeszcze! <3

***

1. Jesteś optymistką, realistką czy pesymistką?

Chyba taką wybuchową mieszanką tych wszystkich trzech osobowości. Zazwyczaj pozostaję realistką, jednak często optymistycznie patrzę w przyszłość powtarzając sobie "Cokolwiek bedzie, bedzie dobrze". Za to, gdy sie smucę/mam zły humor, to na całego.
Jednak zazwyczaj jestem tą wiecznie uśmiechnięta, uroczą Madzią.

2. Czego się najbardziej boisz?
Najbardziej boję się czasu.
No, i matury także.

3. Twoje hobby?
Gra na gitarze, śpiew - ogółem muzyka wszelkiej maści i narodowości, a także szkicowanie, choć na to ostatnio czasu brak.

4. Lubisz mnie?
Rozumiem, że to pytanie odnosi się do Małgosi, która mnie nominowała. Oczywiście, że tak!

5. Ile masz lat?
18 mi stuknęła pół roku temu.

6. Jak masz na drugie imię?
Marta.

7. W co wierzysz?
Wierzę w Boga, ludzką moralność i porządek świata.
Jejku, jak to patetycznie zabrzmiało xdd

8. Co najbardziej lubisz?
Zadania z matematyki! Nie no dobra, patrz pkt 3 i dodaj do tego spędzanie czasu z rodziną i przyjaciółmi oraz czytanie książek.

9. Chciałabyś gdzieś wyjechać? Jeśli tak, to gdzie?
Chciałabym zwiedzić właściwie cały świat, jednak teraz marzy mi się taka wycieczka do Skandynawii, choćby na chwilę, ale raczej przed maturą tego pragnienia nie spełnię.

10. Kogo z wattpada lubisz najbardziej?
Oj, strasznie nie lubię takiej gradacji, więc wymienię po prostu tych, z którymi z wtt mam kontakt i których miałam szansę poznać bardziej, niż tylko z samej dyskusji w komentarzach. I których, oczywiście, darzę sympatią :))

exorcistwoman
gunsloveroses
patrycjaww

*kolejność alfabetyczna, bo nauczyli mnie alfabetu

11. Które święta wolisz?
Chyba Boże Narodzenie, odkąd pamiętam miało w sobie taką magię. Co nie oznacza, że Wielkanocy nie lubię. Przeciwnie!

12. Co kochasz?
Czy "co" w tym pytaniu sugeruje, że mam wymienić jakąś rzecz, a chyba nie żywię aż takiego przywiazania do rzeczy materialnych. A jeśli chodzi o wartości, to chyba będzie to szczerość - bo to ją najbardziej cenię sobie u innych ludzi, a także wymagam jej od samej siebie.

13. Miasto vs wieś
Jestem stuprocentową Krakowianką, więc odpowiedź jest dla mnie jasna. I choć lubię czasem poprzebywać sobie a wsi i zdarza mi się czasem narzekać no korki i tłumy, to w głębi serca kocham ten uliczny zgiełk.

14. Kim chcesz zostać?
Na razie to zbyt wybiegające w przyszłość pytanie. Póki co moim priorytetem jest jak najlepsze zdanie matury i choć plany na studia mam, to na razie nie będę zapeszać :))

15. Jaką muzykę preferujesz?
Najchętniej słucham rocka, hard rocka i heavy metalu, ale ostatnio mam też fazę na niektóre musicale, których ścieżki dźwiękowe aktualnie wręcz katuję.

16. Ulubiona piosenka?
Nie mam, chyba już kiedyś to pytanie nawet padło. I znowu mogę zastosować ten sam myk, co ostatnio podając aktualnie słuchany utwór. Mogę?
Bad Rain Slash. Polecam, ciocia Sellcia.

17. Książka vs film
Książka.

18. Ulubiona książka lub saga
Chyba nie posiadam, czytam co mi się napatoczy. Aktualnie zaczęłam zbiór opowiadań - thrillerów Fredericka Forsytha Weteran.

19. Ulubiony film
Chyba stale i niezmiennie Incepcja. Jakoś mam do niej wyjątkowy sentyment.

20. Ulubiony owoc
Truskawki. Choć ogólnie lubię owoce, więc powinnam wymienić jeszcze tutaj arbuzy, borówki i inne grejpfruty.

21. Ile masz wzrostu?
Wg szkolnej pielęgniarki urosłam (1 cm!) i mierzę sobie 167 cm. 

22. Co chciałabyś, a nie możesz?
Rzucić wszystko i chwilę odpocząć.

23. Nominuj ileś tam osób.

Kurde, to ta część nominacji, której nie lubię, bo jakby ostatnio mnie tu mniej było i nawet nie wiem, kto jeszcze odpowiada na takie cosie. Jak coś, to się, proszę, nie złośćcie.

Tak więc, do odpowiedzenia na zacne, wyżej wymienione pytania zobligowani (lub nie) są:

ambiwalencja_
exorcistwoman
MetalSpread
patrycjaww

*kolejność alfabetyczna

I każdego, kto tylko będzie miał ochotę odpowiedzieć. Możecie pisać w komentarzach, bo chętne przeczytam. A to dość wokół którego wszystko się tu kręci naprawdę chętnie przedłużę i naprawdę już mi wszystko jedno, że w najbliższym tygodniu nie mam żadnej wolnej luki w kalendarzu ani tym bardziej chwili dla siebie. 

A tak dla miłego zakończenia dorzucę jeszcze zdjęcie kwiatków z mojego ogródka, jak już ustaliliśmy, że wiosna się prawie zaczyna.

A tak dla miłego zakończenia dorzucę jeszcze zdjęcie kwiatków z mojego ogródka, jak już ustaliliśmy, że wiosna się prawie zaczyna

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


A teraz wybaczcie, ahoj matematyko!

Selledynowa's NominationsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz