Fekete Álarc - 11. Az osztálytalálkozó

923 51 18
                                    

Sziasztok! Tudom, hogy mindig tök későn teszem fel a részeket, de remélem nem haragszotok xd Kicsit sokára tudtam eldönteni a tagolást, de azt hiszem így lesz a jó! Szóval nem szaporítom a szót, jó olvasást, remélem tetszeni fog :))



- Biztosan jó ötlet volt ide jönni? – lépked barátnője mellett. Alya túloldalán Nino halad, aki egy pillanatra sem ereszti el a lány derekát, miközben sétálnak. Már a Hotel előtt járnak, ahol az osztálytalálkozójukat tartják, és Marinette minden méterrel egyre idegesebb lesz.

- Persze, hogy jó lesz, ne félj annyira, csak túlaggódod! – legyint Alya vigyorogva és az ajtóhoz lépnek.

- Üdv, az osztálytalálkozóra jöttünk! – mondja Nino magabiztosan az ajtónállónak, aki rögvest beengedi őket. A lifthez lépnek és benyomják az egyik gombot. Lassan megindulnak felfelé.

- Remélem, Chloé tényleg megkomolyodott... - motyogja magában Marinette, de már nyílik is az ajtó. A tetőtéren vannak. Nem is tudja, járt-e itt valaha, de annak ellenére, hogy Chloééké, nem is néz ki rosszul! Ízléses díszítés, gyönyörű kilátás, egy nagy medence, ami most ugyan le van takarva... és néhány lámpa, készen arra, hogy fényt adjanak, mikor lemegy a nap.

Közelebb mennek egy csoporthoz, ami nem másból áll, mint Maxből, Kimből, Alixből, Rose-ból és Julekából. Elmosolyodnak az ismerős arcok láttán és mindannyian kedvesen intenek egymásnak.

- Sziasztok, milyen rég láttuk egymást! – megy oda a mindig vidám Rose és egyesével megölel mindenkit.

- Na igen, hallom összejött a DJ-skedés, Nino! – fog kezet vele Kim, majd Max is oda lép – Milyen volt Amerika?

- Nagyon jó, de azért itthon a legjobb. – nevet fel.

- Igaz, hogy együtt vagytok, Alya? – mosolyog sejtelmesen Alix. Alya összekulcsolja a kezét Ninoéval és felemeli.

- De még mennyire!

Együtt nevetnek és már Marinette is kezd feloldódni. Végül is itt rég nem látott barátok közt van.

- Veletek mi újság? – kérdezi a többieket.

- Nos, én infó szakra mentem az egyetemre, szóval most videó játékokat programozunk a... - kezd el magyarázni Max, de Kim közbe vág.

- Én kapitánya lettem a párizsi kosárlabda csapatnak, úgyhogy pár éve folyton meccsekre járunk, külföldre is! – henceg, amin a többiek csak a szemüket forgatják és nevetnek.

- Semmit nem változtál! – jegyzi meg Alix, amit a fiú zokon is vesz.

- Ezt hogy kell érteni?

- Még mindig borzalmasan nagy az egód! – nevet mindenki. Kim poénnak veszi hát és ő is csatlakozik.

Hamarosan megérkezik még Nathaniel, majd Ivan és Mylene is. Mindenki üdvözli egymást és ők is beszállnak a beszélgetésbe. Közben egy pincér letesz mellettük az asztalra egy tálca süteményt és italt, amiből csemegézhetnek.

Hamar kiderül, hogy Rose egy óvodába jár gyakorlatra, mert azt tervezi, hogy ő is óvónő lesz, míg Juleka tetoválásokat tervez egy kis szalonnak, ami történetesen a nagybátyjáé.

Nathaniel pedig sikeresen feltört a rajzaival, és ma már büszkén újságolja a többieknek, hogy grafikus és képregény rajzoló lett belőle!

Mylene és Ivan még a gimiben jöttek össze, és azóta is együtt vannak. Pár éve már össze is költöztek, sőt!

- Jaaahj, de aranyos! – olvadoznak a többiek a Mylane telefonján lévő babafotókon.

Tales of Miraculous ~[Átírás alatt]Where stories live. Discover now