Először is köszönöm @VantanaForest -nek, hogy kihívott, igencsak érdekes ötlet ez a dolog! :D
Az lenne a lényeg, hogy véletlenszerűen bejátszol magadnak néhány számot, és amíg tart, írsz egy kis töredéket! Az egyetlen probléma gyerekek, hogy én félreértettem, és úgy csináltam, hogy az első számot, amit behozott ugye tegnapról a lejátszó, azt hallgattam, aztán amiket kihozott, választottam egyet, amit már ismertem xd A lényeg, hogy asszem az én esetemben ez kevésbé lett spontán, mint kellett volna, de úgy döntöttem, most már nincs vissza tánc, kiteszem amik születtek.
Méghozzá érdekes dolgok, úgy érzem, bár eleinte aggódtam, hogy nem fog illeni ehhez a könyvhöz, és akkor nyithatok egy újat, de gyerekek, úgy rajta van az agyam a a Miarculouson, hogy egy kivételével mindegyik próbálkozásom róluk szól :'D Szóval remélem tetszenek... Íme!
Jace & Clary - Clarity
Elmentél. Itt hagytál engem, egyedül ázni az esőben. Mert nélküled egy senki vagyok, aki nem is érdemel többet, mint szétázni az éjszakában...
Felnézek az égre, és hagyom, hogy a cseppek könnyként folyjanak le az arcomon. A csillagok közt, mintha te is ott lennél. Vajon te is azt érzed, amit most én?
Kína olyan nagyon messze van. Miért kellett odáig mennetek? Nem mehetek utánad, nekem ez a hazám. Túl fiatal vagyok. És nem tudlak megkötni... Pedig bárcsak megtehetném. Bárcsak kérhetném, hogy maradj velem... Te voltál az új reményem. A szerelmem. Az életem. Azon a régi, kisfiúi estémen, te voltál az, akit a hullócsillagtól kértem, mielőtt hibáztam, és elvett tőlem az ég...
5 Second of Summer - Don't stop
Elő az anyagokat, elő a terveket, a vonalzó sem lapulhat tovább a fiókom mélyén. Ideje elővenni mindent és neki látni alkotni valamit!
Az olló könnyen hasítja az anyagot és a tű is egyszerűen megy át rajta a cérnával. El is felejtem mennyi az idő. Lehetne már hajnal, vagy másnap reggel, észre sem venném. Csak az van előttem, amin dolgozok. Ez az az érzés, amit imádok. Teljesen belefeledkezem.
Megmutatom neked, mit csináltam, és te teljesen elképedsz. Csak dicsérni tudsz. Pedig én tudom, hogy van még hova fejlődnöm. De te azt mondod, nem ismersz nálam ügyesebb tizenéves lányt. Köszönöm, hogy mindig bátorítasz!
Simon Curtis - Superhero
Előhúzom a hátam mögül a fémbotot és egyetlen gombnyomással hosszúra nyitom. Egyet suhintok, magabiztosan állok az ellenféllel szemben. Öklömmel letörlöm a számból kiserkenő vért.
- Jól van... most csak te és én! – elvigyorodom, és azonnal előre lendülök. Fegyvereink összecsattannak, és minden erőmet bevetem. Szaltózok, és elhajolok, de sehogy sem tudunk ártani egymásnak! De akkor sem adom neki, ami az enyém.
Nem lesz az övé az életem, sem az én Bogárkám!
- Én vagyok az igazi Fekete Macska, te csaló!
Visszhangzik a hangom az utcán, míg testünk egymásénak feszül. Gonoszul felnevet és a tenyere a hátamnak csapódik. Nem érzem többé a testemet...
Caravan Palace – Lone Digger
Már megint kezdődik... Egyáltalán miért jöttem én el ide?
YOU ARE READING
Tales of Miraculous ~[Átírás alatt]
FanfictionEzt az úgynevezett könyvet azért készítettem el, hogy megoszthassam veletek pár kósza miracoluos-féle történetemet. Lehet, hogy lesznek pár rész erejéig összefüggő fejezetek, de valószínűleg lesz sok rövid, egy részes is: ami eszembe jut leírom, és...