When The Girls Talk Boys by Mynameisalex_xo

114 12 4
                                    

Dobry wieczór (raczej noc, bo jest 1:30).

Tym razem wita Teo.

Dzisiaj zrecenzuję książkę, noszącą tytuł "When The Girls Talk Boys". Autorką książki jest: Mynameisalex_xo.

No dobrze, więc zacznijmy od opisu:

",, When The Girls Talk Boys", to nowy program, który w dość szybkim tempie zdobył ogromną popularność. O czym on jest? Jak mówi tytuł o dziewczynach, które rozmawiają o chłopcach... Ale nie o takich zwykłych dziewczynach.

Moi drodzy! Taylor Swift, Selena Gomez, Perrie Edwards, Eleanor Calder i Danielle Peazer zdradzają słodkie sekrety ich związków oraz powodów ich rozstań.

Codziennie o godzinie dwudziestej te dziewczyny demaskują całą prawdę na temat ich zwiąków!"

1. Ortografia i interpunkcja:

-Przecinki i inne duperele - 1,5 pkt, ponieważ zauważyłam pewne braki, również w opisie.

-Ortografia - 2pkt. Nie zauważyłam żadnych nieprawidłowości.

-Stylistyka - 2pkt. Przynajmniej dla mojego oka było to nawet przyjemne, więc raczej wszystko w porządku.

-Składnia zdań - 2pkt. Nic dodać, nic ująć. Z tym nie ma żadnych problemów.

2. Fabuła - 1,5pkt. Oryginalna, nie spotkałam się jeszcze z czymś takim. Pomysłowe były te dwie pespektywy; dziewczyn, które prowadziły program, oraz chłopców, którzy pisali na chacie. Jednak fabuła nie wpasowała się do końca w mój gust.

3. Częstotliwość dodawania rozdziałów - 2pkt. Z tego, co widziałam, to rozdziały są często, więc raczej nie mam się do czego przyczepić.

4. Używanie polskich znaków - 1pkt. Są tam, gdzie być powinny. Kolejna rzecz, do której przyczepić sie nie mogę.

5. Opis książki - 0,5pkt. Jak już mówiłam, fabuła jest okay, ale mi nie przypadła specjalnie do gustu, ale fanom różnych, podobnych programów telewizyjnych spodobałaby się. Ogólnie opis moim zdaniem jest okay. To dlaczego nie dałam pełnej punktacji? Przez braki przecinków. Przepraszam, jednak w niektórych miejscach nie ma przecinków, co nie zawsze wpływa dobrze na ocenę opowiadania.

6. Opisy w książce - 1pkt. Niby są, a jednak rzadko.

Ff ogólnie zdobyło: 13,5 punkta, czyli... Przeciętny murzynek!

Ogólnie samo ff nie jest złe, jednak jak już mówiłam; nie wpasowało się w moje gusta.

Zapraszam na to fanfiction, gdzyż myślę, że pomimo wszystko, jest godne polecenia.

Love ya, Teo x

Recenzje Elity murzynów!Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz