Twice Insomnia x Hood by Aynnie99

65 8 2
                                    

Witajcie drodzy uczniowie!

Jesteście gotowi?

Bo wasza Teo jest zawsze gotowa.

(Sorka, musiałam, lel)

Dzisiaj przychodzę do was z ciekawym fanfiction, pod tytułem "Twice Insomnia", autorstwa Aynnie99.

Tradycyjnie, zacznijmy od opisu książki (który jest dość długi, ale shh):

"Laura to siedemnastolatka, która chce zostawić za sobą złą przeszłość. Wyprowadza się z zatłoczonego oraz znienawidzonego Sydney do Gold Coast, gdzie od kilku lat mieszka jej ojciec ze swoją nową żoną. Pozostawiając za sobą rodzinę, przyjaciół oraz niezbyt dobre wspomnienia, zaczyna nowe życie w zupełnie obcym dla niej miejscu. Walcząc ze swoimi słabościami i lękami, powoli idzie do przodu.

Calum to osiemnastolatek z rozbitej rodziny. Chłopak, który nie wiedział, gdzie jest jego miejsce. Odsunięty od rodzicielskiej miłości, nigdy nie zaznał tej odpowiedniej opieki, którą powinni dawać mu bliscy. Walcząc z samym sobą, naprawia miano rodziny, robi wszystko, by zdobyć pozytywną opinię. Cały czas brnie do przodu, oczyszczając swoje dobre imię.
Co się stanie, kiedy dwójka zupełnie rozdartych nastolatków, usiądzie razem na zwykłej lekcji matematyki?

Historia o walce z pokonywaniem słabości i strachów, o trudnościach, które stawia ludziom życie, i o więzi, której nikt do końca nie potrafi zrozumieć."

A więc, kiedy tradycji stało się zadość, przejdźmy do oceniania:

1. Ortografia i interpunkcja:

-Przecinki i inne duperele - 1,5pk. W niektórych miejscach ich brakuje. Chociaż jest dobrze, to niestety, ale nie mogłam dać pełnej punktacji.

-Ortografia - 2pkt. Nie dopatrzyłam się żadnych błędów.
-Stylistyka - 2pkt.

-Składanie zdań - 2pkt. Co ja mam tu napisać? Zakochałam się po prostu w stylu pisania autorki. Mimo, że dla niektórych jest to standard, to dla mnie jest to pisarstwo na nieco wyższym poziomie.

2. Fabuła - 2pkt. Mimo, że fabuła może wydawać się dość pospolita i nieoryginalna, to uwierzcie mi, że wciąga.

3. Częstotliwość dodawania rozdziałów - 2pkt.

4. Używanie polskich znaków - 1pkt.

5. Opis książki - 1pkt.

6. Opisy w książce - 2,5pkt - opisy są okay, tylko czasem ich brakuje, na przykład przy tym, jak mówiłaś o pokoju Laury. Ja dodałabym troszeczkę więcej szczegółów.

Ogólnie, to po prostu zakochałam się. Zakochałam się. Możecie pytać: "co takiego jest w tej książce?" Cóż, zachęcam do przeczytania.

Uwaga, uwaga... Podsumowanie.

Suma punktów tooo... 16 punktów, czyli... BARDZO DOBRY MURZYN!

Moim zdaniem to ff jest godne polecenia, pomimo tych trzech rozdziałów.

(A teraz idę po pieniądzę za chamską reklamę)

Love ya all, Teo x

Recenzje Elity murzynów!Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz