Simmer down ||L.H. by Mdgkxx

72 5 4
                                    

Witajcie! Przychodzę do Was z kolejną recenzją :)

Opis:

"Ever zwyczajna dziewczyna, ma pełną rodzinę, przyjaciółkę. Jak dla niej wystarczy, ale pewnien chłopak postanowił zmienić jej życie na zawsze"

Według mnie opis mógłby być trochę lepszy.

Opis według mojego pomysłu:

"Ever jest zwyczajną dziewczyną, która ma pełną rodzinę oraz przyjaciółkę. Kiedy ona myślała, że jej, to wystaczy, wtedy pewien chłopak postanowił, to zmienić."

Teraz może przejdźmy do oceny, a reszta później.

1. Ortografia i interpunkcja:

- Przecinki i inne duperele - 0,5 pkt. - Owszem były, ale tylko czasem, później ich nie było w odpowiednich miejscach. Nie stawiamy spacji przed przecinkiem! Lubią się one się "przytulać" do słowa, które jest po lewej stronie, nie lubią być one na środku.

- Błędy ortograficzne - 1 pkt. - Nie było błędów ortograficznych, ale często gubiłaś litery.

- Stylistyka - 0,5 pkt. - Kilka razy zauważyłam, że używałaś czasu przyszłego i teraźniejszego. Również rzuciło mi się w oczy, że pisząc z perspektywy dziewczyny, to używałaś końcówki męskiej.

- Składnia zdań - 0,5 pkt. - Czasami w opisach było strasznie chaotycznie jak i w wypowiedziach bohaterów. Często też gubiłaś słowa, więc zdania były niezrozumiałe. Zdarzały się również powtórki.

2. Fabuła - 0,5 pkt. - Myślałam, że twoja praca będzie inna niż wszystkie tego typu, jednak już po prologu wiedziałam, że będzie podobna do innych.

3. Częstotliwość dodawania rozdziałów - 2 pkt. - Z tym akurat nie masz najmniejszego problemu.

4. Używanie polskich znaków - 1 pkt.

5. Opis książki - 0,5 pkt. - Dlatego tyle, bo naprawdę mógłby być lepszy.

6. Opisy w książce - 1 pkt. - Były, ale nie było ich na tyle, bym była zadowolona.

Zdobyłaś 7,5 pkt. jesteś Słabiutkim murzynkiem!

Przyznam się szczerze i bez bicia, że przeczytałam tylko trzynaście rozdziałów, bo nie umiałam tego czytać. Przeczytałam również ostatnie trzy rozdziały, po to, by zobaczyć czy coś się zmieniło w twoim pisaniu, ale dostrzegłam tylko lekką różnicę.

Przytoczę jedną wiadomość, którą Luke wysłał do Ever:

"Trafiła do swojego nadawcy"

Niby Luke wysłał wiadomość do Ever, a tak naprawdę, to sam ją dostał.
Nadawca - osoba, która nadaje wiadomość.
Odbiorca - osoba, która odbiera wiadomość.
W tym wypadku powinno być: "Trafiła do swojego odbiorcy"

Znowu spotykam się z "Calumn", ludzie CALUM! Co niektórzy mają z "Calumn"?

Źle wstawiasz apostrofy, poczytaj sobie o nich trochę, naprawdę polecam.

Czy Ty czytasz przed opublikowaniem rozdział? Jeśli tak to wydaje mi się, że tego nie robisz, bo jakbyś robiła, to byłoby o wiele mniej błędów.

Myślę, że jak tylko poprawisz rozdziały, to będzie się je dało czytać, bo naprawdę jest, to męczące przez te błędy. :) ~ Kika

Recenzje Elity murzynów!Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz