Hej, hej, hej :D
Jakiś czas temu pożarłam książkę napisaną przez sfiksowana12 pt. "Life goes on".
"Ivie Charter to 17-letnia dziewczyna pochodząca z Nowego Yorku. Mimo iż nie należy do typowych plastików jest lubiana i szanowana w towarzystwie swoich znajomych. W szkole i po za nią można ją nazwać typową "Bad Girl". Całą prawdę ukrywa ona przed rodzicami, którzy praktycznie nie interesują się córką. Jedyną podporę ma w swoim jedynym prawdziwym przyjacielu, który zawsze potrafi ją wesprzeć. Ivie uwielbia imprezy, ścigacze i wszystkie nielegalne wyścigi. Wszystko się jednak kończy się ,gdy rodzice dziewczyny muszą odebrać ją z komisariatu. Zmuszają ją wówczas do przeprowadzki i zmienienia zachowania. Czy Ivie da radę udawać,że jest szarą myszką? Czy nowi znajomi ją zaakceptują? Czy ktoś przez przypadek dwie się o starym życiu dziewczyny? Tego dowiecie się czytając Life goes on! Zapraszam do "Life is Perverse""
..
Przecinki i inne duperele - 0 pkt. - Co kilka zdań brakowało kropek, co jest jednym z minusów tutaj. Można to zauważyć w opisie.
Błędy ortograficzne - 2 pkt. - Nie zauważyłam.
Stylistyka - 0,5 pkt. - Nie będę ukrywać, wygląd zdań nie jest zbyt ciekawy. Na dodatek brakowało mi spójności, co dla mnie jest ważne.
Składanie zdań - 2 pkt.
Fabuła - 2 pkt. - Nie często spotykamy się z tym, że dziewczyna jest tą 'bad'.
Częstotliwość dodawania rozdziałów - 2 pkt. - Opowiadanie jest zakończone.
Używanie polskich znaków - 1 pkt.
Opis książki - 0,5 pkt. - Jest trochę za długi, może to zniechęcić czytelnika.
Opisy w książce - 1 pkt. - Było ich trochę za mało, w dodatku długość rozdziałów wpłynęła też tutaj na niekorzyść.
Łącznie opowiadanie zdobyło 11 punktów, a więc jest to PRZECIĘTNY MURZYNEK!
Do napisania/ Close-as-strangers-
CZYTASZ
Recenzje Elity murzynów!
Não FicçãoJesteśmy piątką zwariowanych osób, które połączyły swoje siły i postanowiły pokazać subiektywną opinię na temat waszych opowiadań! Każda z nas ma swoje mocne i słabe strony, a oto my! ~Teo!- Zwariowana nastolatka szalejąca za 1D i 5SOS! Oceniać będz...