Shitagi'nin bana, benden hoşlandığını itiraf ettiği günden beri konuşmuyorduk. Şirkette onu ne zaman görsem başımı yere eğiyor ve hızlı adımlarla uzaklaşıyordum. Bunu yapıyor olmamın tek nedeni onun da aynı şeyi yapıyor olması.
Son zamanlarda daha çok Levo ile konuşuyordum. Ona olanları tam olarak anlatmamıştım. Sadece Shitagi'yi reddettiğimi söyleyip kısa kesmiştim.
Bay Morvosvos~: Onu nasıl reddettin?
Ondan hoşlanmadığımı ve sevgilisi olmak istemediğimi söyledim.<
Bay Morvosvos~: Gerçekten çok şaşırdım.
Bay Morvosvos~: Sürekli onun ne kadar yakışıklı ve hoş olduğundan bahsediyordun ama onu reddettin...
Bu konuyu neden kapatmıyoruz?<
Bay Morvosvos~: Tamam peki. Şirkette işler nasıl? Çok yoruluyor musun?
Aslında çok yoruluyorum.<
Yeni olduğum için ne kadar iş varsa -üstelik alanım ile ilgili olmayan- bana veriyorlar.<
Bu hem sinir bozucu hem de çok yorucu!<
Bay Morvosvos~: Buna artık dur demelisin.
Bay Morvosvos~: Sana her istediklerini yaptırmazlar.
Boşver gitsin. <
Şimdi çıkmalıyım. <
Görüşürüz ♡<
Telefonumu ve kahvemi elime alıp orta katta bana ayrılmış odaya, merdivenlerden çıkmaya başladım. Merdivenlerde Shitagi'yi elinde telefon ile gördüm. Birine bir şeyler yazıyor gibiydi.
Elimdeki telefon titreyence mesajın Levo'dan geldiğini gördüm. Shitagi'ye dönüp baktığımda ise hızlı adımlar ile merdivenleri iniyordu.Son zamanlarda tuhaf davranıyordu. Benden utandığı için mi böyle davranıyordu kestiremiyordum ama şüphe duymama neden oluyordu.
Telefonuma gelen mesajlara odaya çıkınca bakmaya karar verip merdivenleri çıkmaya devam ettim.
Odaya girer girmez klimayı açtım ve kendimi tekerlekli sandalyeye attım. Tekerlekli sandalyede biraz döndükten sonra camlı kapıdan bana tuhaf tuhaf bakan Midori-san'ı fark ettim. Sandalyeyi durdurup kendimi düzelttim. Midori-san da odaya girdi.
"Nami, benim dışarıda biraz işim var. Sana yaz kreasyonunu bıraksam benim için tamamlar mısın? Teşekkür ederim."
Cevap vermeme fırsat bile vermeden odadan çıktı. Saçlarımı karıştırıp yine sandalyede dönemeye başladım.