1 hafta sonra
Selinin ağzından :
Ali bir haftadır ruh gibi geziyo. Hicbisey yemiyor ,hicbisey icmiyor. Her defasinda yemek vermeye çalıştım ama istemedi. Onun bu hali beni de uzuyor. Doktorun dediğine karar verdimi? Biriyle evlenip çocuk mu yapicak? Yoksa daha karar veremedimi? 1 haftadır bu düşünceler kafamda oynuyor. Şimdi kafede eve gidiyorum. Aliyle ben bir kafe acmistik. Ortak gibi. Neyse. Eve gittim kapıyı actim ve aliye seslendim.
S:Ali nerdesin??Hiçbir ses çıkmadı. Bende salona gittim Ali kanepede oturmuş içki iciyordur. Hemen yanına gidip bardağı elinden aldım.
S:aç karnına içme ali.Ali bardağı elimden aldı.
A:rahat birak beni
S:Ali kendine zarar veriyorsun. Yapma
A:Rahat birak dedim!!Bu sefer bağırmıştı. Sesiyle yerinden sicradim. Onu yalnız birakamazdim. Com kötüydü. Yanına oturdum ve sakince konuşmaya başladım.
S:Ali yapma boyle. Ayda senin böyle yaptığını bilseydi daha çok uzulurdu. Onun için ayakta dur. Kızın için.Ali ağlamaya başlamıştı. Benimde gözlerim doldu.ickisini masaya bırakıp konuşmaya başladı.
A:elimden hiç bişey gelmiyo. Kurtulma şansı benim elimde ama ben hicbisey yapamiyorum.
Bu sefer bende ağlamaya başladım. Alinin başını göğsüme yasladim.
S:güçlü dur ali. Sen güçlü dur ki Ayda da güçlü olabilsin. Herşey çok güzel olucak. Eskisi gibi. Ayda uyuyormu?
A: Bu gün doktor aradı kontrole götürmem lazımmış. Hastaneye apardim ama orda kalması gerektiğini söylediler.
S: duzelicek hersey. Sana söz veriyorum ki hersey duzelicek. İnan bana.Ali kafasını kaldırdı ve gozlerimin içine bakarak konuştu.
A: inanıyorum sanaÇok yakındık. Gözüm Alinin dudaklarina kaydı. Olurmuydu? Hayir yapamazdık.. Peki Ayda için?.. Alinin de benim dudaklarıma baktığını gördüm. Aradaki santimleri kapatan ben oldum. Çok masumca öpüyordu. Belkide Aliye arkadasliktan fazla önem veriyorum. Bilmiyorum. Bu hiss ne hissi?
Alinin ağzından :
Aradaki mesafeyi kapatan selin olmuştu. Çok güzel öpüyordu. Dudakları sanki ilaçtı. Ama ben bunu ona yapamam ki. O da Ayda'nın iylesmesi ni ister ama bunu ister mi ki? Yavaşça dudaklarimizi ayirdim. Hala çok yakindik. Fısıltiyla konuşmaya başladık.
A:Selin
S:Ali
A:Selin ben
S:Ayda için
A:Ayda için
Tekrar dudaklarimizi birleştirdik. Sonra ayrildik ve el-ele tutup yukarıya benim odama çıktık. Dudaklarimizi tekrar birlestirdik..3 bölüm geldiii. Vote ve yorumlarınızı bekliyorummmmmm 😚 😚 😚
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Arkadaştık
Fanfictionİlk önce Arkadaş... Sonrasında anne baba... Birbirine aşık olan iki arkadaş