4

7.9K 183 2
                                    

Alinin ağzından :
Benim odama gelmiştik. Dudaklarimizi tekrar birlestirdik. Ayda için di hepsi. Kızım için bunu yapmalıyım. Ben seline dokunmaya kiyamazdim yoksa. Selin gerçekten Ayda için bunu yapicakmiydi yoksa istemedenmi yapiyordu. Hiçbir fikrim yoktu.
Hafif +18 iceriklidir. Rahatsız olanlar okumasın.

Öpüşürken Selin'in uzerindekileri cikariyordum.kendi kiyafetlerimi de çıkardıktan sonra ikimizde ciplaktik. Dudaklarimizi ayirmadan selini yatağa yatırdim ve uzerine çıktım. Dudaklarimizi ayirdim ve Selinin gözlerinin içine baktım onay almak için. Başını hafif aşağı yukarı saladi. Dudaklarimizi tekrar birlestirdim ve yavaş haraketlerle Selin'in içine girdim.

Selinin ağzından :

Ali yavaş haraketlerle içime girdi. İlkim olduğu için acıdi. İstemeden inliyordum. Öpüsmekten başka bişey yapmiyoduk. Sonuçta bu Ayda icindi. Zevk için yapmiyorduk. Ali yarım saat daha gel-git lere devam ettikten sonra yanıma yattı. Yoğun olduğumuz için kanlı çarşafı degistirmedim.

Devam ede bilirsiniz

Üzerimizi örttük ve yüzümüzü bir-birimize döndürdük. Ali konuşmaya başladı.
A:iylesicek dimi
S:iylesicek
A:ya iyleşmezse. Ona birsey olursa ben yaşayamam Selin

Sona doğru sesi kisilmis ve ağlamaklı geldi. Elimi yüzüne koydum.
S:hicbisey olmuycak. Ayda da tıpkı senin gibi dayanıklıdir. Güçlüdür. Biz nelerin üstesinden geldik birlikte. Bununda üstesinden gelicez. Söz veriyorum sana Ayda iylesicek.

Alinin ağzından :

Bende bir elimi selinin yüzüne koydum.
A:iylesicek. Senin sayende..
S:bizim sayemizde
A:...
S:hadi uyu artık sen

Göz kapaklarım agirlasmaya başladı ve kendimi uykunun kollarına teslim ettim.

Sabah
Selinin ağzından :

Sabah kaktigimda yanımda uyuyan aliyi gördüm. Aniden ne olduğunu hatirlamasamda dün akşami hatırladım. Ben böyle alinin yüzüne bakmam. Onun için kalkıp kiyafetlerimi giydim. Ali'yi uyandirmamaya dikkat ederek kanlı çarşafı aldım ve odadaki banyoya kirli sepeti ne koydum. Aliye bakıp odadan çıktım ve kendi odama gittim. Kasiklarim agriyordu. Sanırım sıcak bir duş iyi gelebilirdi. Banyoya gidip Kuveti doldurdum ve kiyafetlerimi çıkarıp küvete girdim.

Alinin ağzından :

Sabah uyandığımda Selin yanımda değildi. Bakmak için odasına gittim. Banyodan su sesi geliyordu. Duş alıyordu herhalde. Kendi odama geri döndüm. Bende bir duş alsam kötü olmaz. Banyoya girdim ve üzerimi çıkarıp kabine girdim.
¤   ¤   ¤   ¤   ¤   ¤   ¤   ¤   ¤   ¤   ¤ 
Duş aldıktan sonra havluyu belime sarıp banyodan çıktım. Telefonum çalıyordu. Baktığımdaysa annemdi. Evet bir Mertoğlu olabilirim ama hicbizaman anne-baba sevgisi görmedim. Telefonu açıp hoporlere koydum. Konuşurken bir yandanda üzerimi giyiyordum.
A:Efendim anne
Sev:Sanada gunaydin oğlum
A:biseymi diycektin anne?
Sev:artık gel burda yasa diycektim oğlum bizimle.
A:ben burda Selin ve kızımla çok mutluyum.
Sev:bikmadinmi oğlum sen o kizdan. Onunda diğer surtuklerden farkı yokki. Hem aileside yok. Bırak naparsa yapsın. Ya bikaç gün daha eğlenmek istiyorum diyorsan orasına karışmam.

Annem bunları söylerken dışarıdan bi şey kırılma sesi geldi. Hemen odadan çıktım ve ve hızla kendi odasına giren selini gördüm. Hayir..duymuş olmaz dimi..of ya. Kendi odama geri dönüp telefonu hopirlerden çıkardım ve bagirarak konuşmaya başladım.
A:BİR DAHA ASLA AMA ASLA SELİNE BÖYLE HİTAP ETME.YOKSA HİÇBİ ZAMAN YÜZÜMÜ GÖREMEZSİNİZ. O SİZDEN DAHA İYİ BİRİ BE.SIZIN GİBİ ANNE BABA OLMAZ OLSUN.BIR DAHA SAKİN BENİ ARAMAYIN!!SAKIN!!!

Telefonu kapatıp selinin odasına gittim ama kapısı kiltliydi. Hıçkırık sesleri geliyordu. Ah anne ah. Kapıyı çalıyordum ama açmıyordu.
A:Selin. Selin ac şu kapiyi
S:git ali
A:hadi selin ac şu kapiyi konuşalım. Bir daha sana öyle diyemezler. Hadi selin ac kapiyi

Selinin ağzından :

Evet duymuştum. Alinin annesinin ne dediğini duymuştum. Her seferinde beni gördüğünde kucumseyici bakislarindan bıktım artık. Böyle söyleme sinden bıktım. Ali kapıyı açmaya çalışıyordu. Açmam söylüyordu ama acmiyordum. Ali de oylemi düşünüyordur. Hayir..Ali asla öyle düşünmez.
A:Selin yalvaririm aç kapiyi konuşalım

Ayağa kalktım ve kapıyı actim. Hemen içeriye daldı. Bana sarıldı. Yapma boyle Mavi. Karşı koyamiyorum sana.
A: Özür dilerim selin. Özür dilerim.
S: Ö-özür dilemene gerek yok s-sen bişey yapmadın.
A:annemi biliyorsun sen. O hep böyledir. Ben asla öyle düşünmüyorum selin. Asla
S:biliyorum

Gözlerimi kapadım ve Ali'nin sarılmasina karşılık verdim..

Meraba lar canlar. 4 bölümle karşınızdayızzzz. Umarım beğenirsiniz. Vote ve yorumlarınızı bekliyorummmmmm 😚 😚 😚

Arkadaştık Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin