17 bolum-part2

2.4K 83 9
                                    

2 ay sonra
Selinin ağzından :
Masalı da hazırlayıp evden çıktım. 2 aydır kizlar beni çok yormamaya özen gösteriyorlar. Masala tuğce bakiyo, evi nazli temizliyo, yemekleriyse zeynep yapıyo. Ben napiyomuyum? Tüm gün yemek yiyorum. Masala hamileyken hiç bu kadar asermemistim. Şimdi napiyomuyuz? Masalla birlikte bebişimin cinsiyetini ogrenmeye gidiyoruz. Hastaneye geldiğimizde taksiciye parayi verip taksiden indik. Hastaneye girip Doktorumun odasına doğru ileriledik. Kapıyı çalıp içeriye girdik.
A:hoş geldiniz selincim. Bende seni bekliyorum.
S:hoş bulduk Aliye hanim
A:sende hoş geldin Masalcim
M:hosbuyduk
A:sen geç uzan selincim
S:tmm. Masal sen burda otur bekle tamam annecim?
M:tamam
S:aferim
Geçip uzandı ve karnimi actim. Aliye hanim soğuk jeli karnima sürüp cihazla bakmaya başladı. Çok heyecanliydim. Acaba bu da mı kız olucakti,yoksa erkekmi?
A:heyecanlimisin selincim?
S: öluyorum
A:tmm o zaman soyluyorum..Masala bi erkek kardes geliyo
Aliye hanim erkek değinen gözümden bir damla yaş aktı. İstemedigimden değil çok istiyorum sadece ali hep bir oğlu olsun isterdi. "Erkek adamın erkek oğlu olur" derdi hep.hemen gozumdeki yaşı silip Aliye hanımın uzattığı peçeteyle karnimi sildim.kalkip üzerime ceki-duzen verdikten sonra Masalın yanına gittim.
A:kendini çok yorma ve co iyi Beslen  selincim. Genelde ikinci hamilelik herkeste ağır geçer. Kendini üzersen ve yorarsan bebek için düşme riski yaranabilir
S:tmm Aliye hanim çok teşekkür ederim. Hoscakalin
A:görüşürüz
Odadan çıkıp Masalın karşısında diz çöktüm.
S:noldu aşkım neden yüzün asık?
M:babamı ozyedim
S:nerden çıktı şimdi bu?
M:hiçbiyeyden. Biyden akyima ceydi
S:neyse hadi gel artık gidelim.

2 saat sonra:
Eve dondugumuzden beri kizlar beni rahat bırakmıyolar.iymisin selincim?rahatmisin selincim?açmisin selincim?ne istersin selincim? Şiştim artık yeminle. Yeter.Hepsini kendi evine yolladım gittiler. Yoksa daha çok konusurlar.Masali uyutup aşağıya indim. Mutfağa gidecekken kapı çaldı. Gidip arcigimdaysa büyük bir şoka uğradım. Bunun ne işi var ya burda?..








Biliyorum arkadaşlar çok kısa ama 17 bolum-part1 devamı onun için. Neyse sizce kim geldi?? Dusuncelerinizi bildirin lütfen. Hikaye hakkında ne dusunuyosunuz? Sizce güzelmi yoksa berbatmi?

Arkadaştık Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin