18 bölüm

2.4K 93 41
                                    

Bölüm şarkısı #Oğuzhan Koç-Bulutlara esir olduk

Selinin ağzından
Kapıyı açtığımda büyük bir şoka uğradım. Bunun ne işi var ya burda?!Beni itip içeriye geçti. Yüzsuze bak ya!!Hemen arkasından gidip kolundan tuttum.
S:defol evimden!!
X:Aaaa ayıp oluyo ama biricik sevgilimin eski sevgilisi!
S:sana defol dedim!!
C:hamileymissin. Ali söyledi.
S:ÇIK EVİMDEN HEMEN!!DEFOL!!DEFOL!!
Yukarıdan Masalın sesini duyunca hemen odaya çıktım. Sesimizi duymuş olucakki agliyodu. Hemen kucağıma alıp sakinleştirdim. Arkama dondugumde Ceydaninda(ismi dogrumu yazdım ya?? Bi anda unuttum da djxhsk) geldiğini gördüm. Onu umursamadan Masalla birlikte aşağıya indik. Masalı yere bıraktıktan sonra biberonunu almak için tekrar odaya kalktım. Ceydanin hala oldu durduğunu görünce koluna yapısip sürüklemeye başladım.
S:çık evimden!!Ne senin ne de BİRİCİK SEVGİLİNİN yüzünü görmek istemiyorum!!çık git!!
C:Eee bırak be kolumu!! Bana bak kızım aliden uzak duracaksin!!
S:O benden uzak dursun asıl!!
C:aslında hepimizin rahatlamasi için bi care var aslinda(Selini  üzerine doğru gider)
S:yaklaşma bana!!defol!!
C:hoscakal
S:yaklaşma dedim sa-
Sözümü tamamlamadan merdivenlerden yuvarlanmistim. Elimi hemen karnima koydum. Bebegim..Allahım nolur ona bişey olmasın..Nolur..Yavaş-yavaş bilincimi kapaniyodu. Gözlerimi kapatmadan önce duyduğum ses Masalın ağlama sesi ve ceydanin gülme sesiydi. Gerisi karanlık..

Alinin ağzından
Ceydanin babasıyla konustuktan sonra Arabama atlayıp selinlere sürmeye başladım. Şimdi siz merak ediyosunuz adnan beyle (ceydanin babasi) ne konustugumu. Adnan bey ceydanin üvey babası. Belki çocukça olabilir ama Ceyda ondan ölesiye korkuyo. Oda Ceyda dan nefret ediyo. Kaç zamandır yurt dışında olduğu için konusamamistim. Olan Biten herseyi ona anlattım. Ceydanin beni tehtit ettiğini falan. Ve sonunda Ceyda dan Kurtulmuş olduk. Ceydayi yurt dışına gondericemis. Bizimde rahat olmamızı söyledi. Arık gerçek aileme kavusacagim. Seline herseyi anlatıp eskisi gibi mutlu olacağız. Eve vardığımda arabadan inip eve doğru ileriledim. Kapının açık olduğunu görünce ve içeriden Masalın ağlama sesini duyunca koşarak içeriye gittim.(şarkıyı acabilirsiniz) Merdivenleri yanında kanlar içerisinde yatan selini ve baş ucunda oturmuş ağlayan masalı görünce beynimden vurulmuşa döndüm. Hemen yanlarına gidip yere oturdum selinin başını dizilerinin üzerine koyup ambulansi aradım.
A:dayan aşkım. Dayan bitanem. (Aglar) ağlama kızım anne de kardeşinde iyi olucak ağlama. (Masala sarilir)yalvaririm bizi bırakma selin. Sana yeni kavusmusken kaybetmeyi gze alamam. Dayan. Bizim için. Nolur.bizi bırakma.
5 dakka içinde ambulans gelince selini ambulansa aldılar. Masalı da kucağıma alıp ambulansa bindikten sonra hastaneye gittik. Yolda emrelere haber vermeyi de unutmadim. Hastaneye varınca selini hemen ameliyyathaneye aldılar. Kucağımda uyuyan Masalla birlikte ameliyat kapısı önünde beklemeye başladım. Ne kadar zormuş..sevdiğin kadın içeride ölümle savasirken elin-kolun bağlı oturmak. Bi kaç dakikadan sonra emreler in sesini duymamla geldikleri tarafa döndüm. Emre,Tuğce, savaş, nazli, ve o herifle yanında bi kız geldiler(muratla zeynep). Masalın uyanmamazina dikkat ederek ayağa kalktım.
T:Ali selinin nesi var?
N:noldu ali?
Z:cevap versene!!
A:b-ben eve g-gittim. Kapıyı a-acik gördüm içeriden Masalın a-aglama sesi geliyordu. Hemen içeriye girdim ve S-selini yerde ka-kanlar icerisinde yatarken gördüm(hickirarak aglar.murat masalı alir)
S:ne olduğunu bilmiyomusun?
A:Hayir.eve geldiğimde yerde baygınca y-yatiyodu savaş. Kipirdamiyordu. Ona bişey olursa ben yaşayamam. Nolur ona bişey olmasın
M:sensin lan bu kızı bırakıp giden daha ne soyluyosun!!
A:zorundaydim. Yemin ederim onlar için bunu yapmak zorundaydim.
E:neden ali?
Ben tam cevap vericekken doktor çıktı. Hemen yanına gidip diyeceklerini bekledim.
D:ilk önce geçmiş olsun. Selin hanımın kanamasıni durdurduk. Suan gayet iyi.normal odaya alicaz. Ama-
A:ama?
D:malesef.bebegi kurtaramadık. Hastaneye getirldiginde bebek anne karnında ölmüştü.
A:n-ne?

2 saat sonra
Selinin ağzından
Gözümü zorlukla acabilmistim. Etrafına baktığımda bi hastane odasında olduğumu gördüm. Başımı sola cevirdigimde tugce lerle karsilastim. En son hatırladığım merdivenlerden yuvarlanmamdi. Bebegim..Ona bişey olmamıştır dimi..Alinin sesiyle ona döndüm
A:Selin
S:Bebeğim
T:kendini yorma bitanem.
S: ona bişey olmadı dimi?
N:nolur selin yorma kendini
Ali dahil herkesin gozleri dolmuştu. Ne yani beni birakmismiydi şimdi.. Beni bırakıp gitmismiydi..
S:bişey söyleyin!! Bebeğime biseymi oldu??
Z:Selin çok Üzgünüz
A:Gitti..
S:Hayir!HAYIR!!! O bizi bırakmaz!! O beni birakmaz!! Yalan soyluyosunz!!
A:affet..
S:hepsi senin yüzünden!!hepsi o kızın yüzünden! !
Alinin yüzü bi anda ciddi bir hal aldi
A:nasıl oldu selin?
S:O kız yuzunden oldu!!O öldürdü bebegimi!!
A:napti selin?!
T:Selin ne yaptı o kiz sana?
S:eve geldi. Kavga ettik. Sonra beni merdivenderden yuvarlad-di
A:n-ne?

Alinin ağzından
Seni yasatmayacagim Ceyda. Seninoldurecegim..

Mirabalarrrr canlar 😘😘. Biliyorum epeydir bölüm bekliyodunuz. Şu sıralar bölüm yazamıyorum ya. İlham gelmiyo. Dersler,sınavlar yuzunden kafam kendinde değil. Onun için bölüm paylasamiyorum. Umarım beni anlarsiniz.
Sınır
Vote:15
Yorum:30

Arkadaştık Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin