5

7.7K 183 7
                                    

2 hafta sonra
Selinin ağzından :

Ali'yle konuşmuyorduk. Sadece meraba meraba. Sebebiyse o gece. Beraber olduğumuz gece. Birbirimizden utanıyoruz ve çekiniyoruz. Nede olsa en yakın arkadaştık. Her gün hamilelik testi yapıyorum ama hamile değilim. Ayda'nın durumu her gün biraz daha kotulesiyor. Ali çok kötü. Onu öyle görünce bende kötü oluyorum. Kaç haftadır doğru düzgün yemek yemiyor. Uyumuyordu. Sabahlara kadar bahçede oturup daliyordu. Bunları düşünürken Makyajimi yapıyordum. Bu gün Tuğçe'nin doğum günü . Parti var. Eskiden olsa parti ismini duyunca yerimde duramazdım. Ama şimdi hediyesini verip biraz oturup eve geri dönucem. Hazır olduktan sonra çantami alıp evden çıktım. Bir taksiye binip 15 dakka içinde Tuğce'lere vardım. Çok ses vardı . İçeriye geçtim. Tuğçe'leri görünce hemen yanlarına gittim. Herkesle selamlastiktan sonra Tuğcenin yanağindan öptüm.
S : doğum günün kutlu olsun Tuğçe. İyiki varsın. İyiki doğdun.
T: Teşekkürler bitanem.
S: tuğce aslında ben hediyeni vermek ve bana kusme diye geldim. Biraz oturup gidicem.
T: biseymi oldu selin?
E:ohaselin ve partiden erken ayrilmak?
N : Hasta falanmisin?
Sa : kötü bir şey yok dimi?
S:sakin olun ya biseyim yok sadece halsizim

Bu sırada köşede yalnız oturan Ali'yi gördüm.
Sa:geldiginden beri köşede oturuyo. Dalgın.
S:ben bi bakayım

Alinin yanına gidip oturdum. Çok kötü gozukuyordu.
S:kendine gel ali. Böyle yapma nolur.
A:nasıl yapmayayim selin. Benim kızım orda ölüyorken ben ne yapayım.

Arkadan savaşların sesini duyunca onlara döndük.
Sa:ne ölüyormu?
T:Ayda'nın nesi var ?
N:kötü bişey yok dimi?
E: duyduklarımiz dogrumu abi? Ayda hastami?

Ali hafifçe başını olumlu anlamda salladi. Dördü de gelip yanımıza oturdular.
T: peki nesi var?
S:lösevi
Sa-E-T-N : neee

Alinin gözünden yaşlar akmaya başladı.
E:ne gerekiyorsa yapalım abi.
N:Evet ya ne gerekiyorsa yapmaya hazırız
A:iglesmesi için kardeşinden ilik alınması gerek.
Sa: peki napicaksin?
A:bilmiyorum elimden hicbisey gelmiyo.

Aliye döndüm ve gözyaşlarını silerek konuştum.
S:hani sen hep bana derdin ya " en çok sana guveniyorum selin.sen sözünün üzerinde duruyosun " diye. Ben sana söz verdim ali. Ayda iylesicek dedim.

Tuğcenin bize gozleri faltasi gibi acılmis şekilde bakıyordu. Anlamisti. Ağzımi oynatarak " Şimdi degil " dedim. Tekrar Aliye döndüm.
S : hadi kalk eve gidelim
A : tamam

Ali tugceye dönüp konuştu
A:Tuğce Özür dilerim doğum gununde-
T:sakin cümlenin tamamlama ali. Ayda'nın sağlığı herseyden önemli bizim için.
A:teşekür ederim

Bir taksiye binip eve geldik. Ben odama gidecekken alinin beni seslemesiyle Aliye döndüm. Şuanda dipdibeyiz.
A: Selin
S :..
A : ben şey sorcaktim

Ne sorucagini bildiğim için hemen cevapladim.
S:h-hayir

Ali hafifçe başını salladı. Gözleri doldu. Ama ben sana kiyamam.
A : Selin
S : Ali

Arkada mesafeyi kapatim dudaklarimizi birestirdik.

(+18)
Benim odama girdik. Alinin eli benim elbisemin fermuarina gitti. Dudaklarimizi ayirmadan soyunduk. Ali beni yavaşça yatağa yatırdı ve ağırlık vermeden üzerime çıktı. Boynuma öpücük kondurarak fisiltiyla konuştu.
A:çok ihtiyacim var selin

Ne istediğini anladım ve başımı hafifçe olumlu anlamda salladım. Boynuma Öpücükler kondurur ya başladı. Sutyenimin kopyasini acı ve sutyenimden kurtuldu. Opucukleri yavaş yavaş boynumdan aşağıya iniyordu. Tahrik olmamak mumkunsuzdu. Göğsümü emmeğe başladı. Biraz emdikten sonra karnimdan kadinligima doğru Öpücükler kondurdu. Tekrar yukarı kalkarak dudaklarıma yapisti. Benim Kilodumu çıkardıktan sonra kendi boxerinide çıkardı ve yavaş hamlelerle içime girdi. O gel-gitlere devam ederken vende boğuk boğuk inliyordum.

Sabah
Alinin ağzından :
Dün akşam selinle yine birlikte olmuştuk. Ama bu sefer başkaydı. Ona çok ihtiyacim vardı ve oda onayladı. Yanımda uyuyan bir melek gördüğümde yüzünde gülümseme oluştu. Ben ne zaman bu hale geldim. Kendimi selinden alamaz oldum. Bu neydi böyle. Ben bunları düşünürken selinin kipirdadigini gördüm ve uyumuş numarasi yaptım.

Selinin ağzından :
Sabah kaktigimda alinin hala uyumuş olduğunu gördüm. Dudagina ufak bir buse kondurduktan sonra yataktan kalkıp üzerimi giydim ve Kahvaltı hazırlamaya gittim. Ayaküstü bişeyler atistirdiktan sonra ali için sofrayi hazırladım. Canım yemek istemiyordu. Merdivenlerden ayak sesleri gelince Ali'nin uyanmış olduğunu anladım. Mutfağa girdi.
A:gunaydin
S:gunaydin.kahvalti hazırladım sen ye
A:sen yemiycekmsiin?
S:canım pek bişey istemiyo. Ayaküstü bişeyler atistirdim hemde.

Ali başını olumlu anlamda salladiktan sonra sofraya oturdu ve Kahvaltı etmeye başladı. Bende odama çıkıp bir duş aldım ve üzerimi giyip sahile gittim. Biraz deniz havası fena olmaz.

3 gün sonra
Selinin ağzından :
Midemin bulanmasiyla banyoya koştum. Yediklerimi çıkardıktan sonra odama geçip yatağıma yattım. 3 gundur boyleyim. Midem bulanıyor ve başım dönüyor. Aklıma yeni dank etmiscesine hemen yerimden kalktım. Yanıma biraz para alarak evden çıktım ve eczaneye gittim. Hamilelik testi aldıktan sonra eve geri döndüm. Hemen lavaboya gidip testi yaptım. Allahım nolur çift çizgi olsun nolur. Teste baktım. İnanamıyorum. Hamileyim. Ayda kurtulacak. Ali buna çok sevinecek ama ilk önce emin olmak için doktora gitmem lazım. Hazırlanıp hastaneye gittim. Test yaptıktan sonra sonuçları beklemeye başladım. Sonralar çıkınca hamile olduğumu gördüm. Eve geldigimde saat 8 buçuktu. Eve girdim. Salona geçerken bahçede oturup ağlayan aliyi gördüm. Endiselenip hemen yanına gittim. Karşısına diz cokerek oturdum.
S:Ali noldu. Kötü bişey yok dimi?
A:doktorun yanından geliyorum. Ayda'nın durumu çok kötü selin. Ona bişey olursa ben dayanamam.
S:ben sana söz verdim ali Ayda iylesicek dedim. Ayda iylesicek. Bunun için sadece 9 aya ihtiyacimiz var.
A:n-ne yani h-hamilemisin

Alinin gozleri parlıyordu.
S:Evet

Ali hemen bana sarılıp konuşmaya başladı.
A:teşekkür ederim selin.cok teşekkür ederim. Kızım kurtulucak senin sayende. Teşekkürler. Teşekkürler
S:hicbirzaman umudunu kaybetme ali. Bak yine sözümün üzerinde durdum.

Ivittttt .sonunda selin hamile kaldı. Umarım beğenirsiniz canlar.

Arkadaştık Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin