16 bolum-1

2.7K 102 7
                                    

Meraba arkadaşlar. Yb geliyooo. Bu bölümü poncikkizzxx arkadaşımız için yazıyorum en çok. Yorumlar ve voteler için tesekkurlerrrr 😚😚😚. Bölüm şarkısı mm

Selinin ağzından :
Yüzmegi bilmediğim icin Murat bana Yüzmegi ogretiyordu. Ha bu arada Muratla çok iyi arkadaş olduk. Hatta sevgilisiyle de tanistirdi beni. Çok güzel ve tatlı kız. Muratsa benim abim gibi. Neyse.. Biz muratla havuzdayken birden bi ses geldi. İkimizde ses gelen tarafa dondugumuzde Aliyi gozmemizle şaşırdık(Murat aliyi fotolardan falan taniyo). Onun ne işi var burda. Hemen havuzdan çıkıp üzerime elbisemi giydim ve alinin yanına gittim.
S:ne işin var burda
A:bu herif kim?
S:ne işin var burda dedim.
A:bende sana bu herif kim dedim!!?
S:seni iygilendirmez anladın mi?!Şimdi defol!!
A:vayyy bu kadar çabuk unuttun demekki beni. Hemencecikte sevgili yapmışsın. Mutluluklar!Tam senden beklenecek haraket zaten.
Alinin son cümleyi soylemesiyle yüzüne tokat vurdum
S: DÜŞÜN KONUŞ!!KARŞINDA NE ARKADASİN,NE SEVGİLİN, NEDE KARIN VAR!!GİT KENDİNİ O SÜRTÜK SEVGİLİNE GÖSTER ALİ MERTOĞLU!! BİR DAHA DA ASLA BU EVE GELME!!ASLA!!
A:bu burda bitmedi..
Ali gittikten sonra Murat yanıma geldi.
M:Selin iymisin?
S:iyiyim.iyiyim
M:hadi git sen üzerini değiş. Ben de Masala bakayım
S:tamam
Yukarıya odama çıktim. Banyoya girip suyu actim ve maymun çıkarmadan duş kabininde girdim. Oturup ağlamaya başladım. Neden sadece ben acı çekiyorum...Neden mutluluk bana çok goruluyo..Neden hem mutsuzum..Çok yoruldum artık..Bıktım artık..Herşeyden..
Bi kaç defa intihar etmek istesem de Masal için vazgeçtim. O, orda sevgilisiyle eğlenirken ben burda sadece acı çekiyorum..NEDEN??..
¤  ¤  ¤  ¤  ¤  ¤  ¤  ¤  ¤  ¤  ¤  ¤  ¤  ¤ 

Dusumu aldıktan sonra üzerimi giyip aşağıya indim. Murat,Zeynep (muratin sevgilisi) ve Masal sofrada beni bekliyorlardi. Onları bekletmeden bende masaya geçtim.
Z:Selin iymisin gözlerin kip - kırmızı??
S:iyiyim merak etmeyin
Z:Selin bak takma kafana unut herseyi.
S:unutamiyorum
Lanet olsun yine ağlamaya baslamistim.
M:biz Masalla biraz oyun oynayalim (masalı alıp gider)
Z:anlat selin.anlat rahatla
S: Onu unutamiyorum. Onunla tüm yasadiklarimizi. İyi Günlerimizi. Kötü Günlerimizi. Bana yaşattığı tüm acıların hiçbirini unutamiyorum. Odaya giriyorum onun kokusu. Uyuyorum rüyamda onu görüyorum. Masalın her bana degisinde onun nerde olduğunu sorduğunda dayanamiyorum. Ölmek istiyorum. Ama onu da yapamıyorum
Z:tmm bitanem gecicektik hepsi. Ağlama artık. Kızın için dayan. O seni bırakmış gitmiş. Sende onu unutmaya  çalış. Ondan nefret et.
S:yanımda oldugunuz için teşekkür ederim zeynep. En zor zamanimda Murat ve sen olmasan ben yapamazdim.
Z:biz her zaman senin yanındayız. Sen hiç merak etme canım.

Arkadaştık Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin