Uzun zaman Sonra bi çok gzuel bir bölümle karsinizdayimmm. Umarım beğenirsiniz canlar. İyi okumalar.
Selinin ağzından :
Sabah uyandığımda kendimi Aliye sarılmış bir şekilde buldum. Dün akşam aklıma geldiğinde yüzümde bi gülümseme oluştu. Seviyor..seviyorum..aşık..aşığım..Bundan güzel bişey varmi? Aliyi seyretmeye başladım. Saçlarıyla oynamaya başladım. Yumuşacıkti. Lim Dudakların gitti. Sonra yaklaşıp bir buse kondurdum dudaklarina. Kipirdadigini görünce bir öpücük daha kondurdum dudaklarina. Gözlerini yavaş yavaş açınca çok ozledigim mavilikleriyle karsilastim.
A:gunaydin askimm☺☺
S:gunaydin mavii☺
Bana sarilarak dudaklarımizi birleştirdi. Biz büyük bir Açlikla opusurken alinin telefonu çaldı. Ayrılıp telefonu açtı. Hoporlere koydu. Tugceydi
*Telefon konusmasi*
A:alo tuğce
T:Ali Özür dilerim rahatsız ettim ama Masal bi türlü susmadi. 2 saattir durmadan agliyo. Sakinlestiremedik. Onun için aradım.
A:tmm tuğce geliyoruz biz hemen.
T:tmm
*Telefon konuşması son*S:Ali kalk hemen gidelim
A:tmm bitanem.
S:ya o benden ayrı kalmazdı ki. Of ya off
A:tmm aşkın sakin olÜzerimizi giyip hemen evden çıktık. Aliyle birlikte kaldığımız eve geldik. Araba durunca indim. Eve baktığımda gözlerim yaşardı. Bu evde en mutlu Günlerimiz ve en mutsuz Günlerimizi yasamistik. Ali gelip elimden tuttu ve saçlarıma öpücük kondurdu.
A:hadi aşkım
S:tmm
Ali kapıyi açtı evde Masalın sesi yankı yapiyordu. Hemen salona gittim. Tuğcenin Kucağında bi türlü susmayan Masalı kucağıma aldım. Öpüp kokladim.
S:askimm neden ağlıyorsun? Neden uzdun Tuğce teyzeni? Ha aşkım. Anneyi mi özledin sen bakayım. Anne geldi Masalim. Bak yanindayim. Hiç ayrilmiycam senden artık.Ben Masalla konuşurken sustu ve uyudu. Tugceye döndüm ve konuşmaya başladım.
S:tuğce Özür dilerim seni de rahat birakmamis.
T:ne Özür bitanem. Sadece fazla ağladı korktugum için aliyi aradım. Müsait degildiniz herhalde
Dirsegimi tuğcenin karnına geçirdim.
S:tmm tugcecim sus artik istersen.
T:tmm be. Ben gidiyorum. Emine teyzenin bir yakını olduğu için 3 günlüğüne izin aldı. Hadi ben kacar size iyi gunler. Selin seninle de sonra konusacagiz.
Tuğçe kapıyı kapatarak evden çıktı. Ali yanımıza gelip Masalın başına öpücük kondurdu.
A:sizi herseyden çok seviyorum.
S:bizde seni herseyden çok seviyoruz.Arkadaşlar biliyorum çok kısa oldu ama en yakın zamanda telafi edicem. Bununla idare edin artık. Sınır koymaya da karar verdim.
Vote:5
Yorum:1
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Arkadaştık
أدب الهواةİlk önce Arkadaş... Sonrasında anne baba... Birbirine aşık olan iki arkadaş