Selinin ağzından :
Sabah yine son günlerde olduğu gibi mide bulantisiyla kalktım yerimden. Hemen lavaboya gidip icimdeki leri çıkardım. Son günlerde hep böyle oluyor. Basım dönüyor midem bulanıyor. Bunun sonu hamilelik ola bilir ama test yaptım hamile de değilim. Günlük rutin islerimi halledip üzerimi giydim ve Masalın odasına gittim. Uyanmis yatağında oynuyordu. Hemen yaklaşıp kucağıma aldım.
S:benim aşkım uyanmismi?
M:Evet uyanmış
S:hadi o zaman Üzerimizi değişim ve Kahvaltı edelim tamam mı?
M:tamam
Masalın üzerini giydirir mutfağa indik. Masalı mama sandalyesine koyup kahvaltı hazırlamaya başladım. Kahvaltı hazırlarken Masalın seslemesiyle ona döndüm
M:ayye babam ne zaman gelicec
S:baban hicbizaman gelmiycek kizim
M:yeden? Ben babamı ozyedim ama
S:Masal gelmiycek dedim. Vakti geldiğinde ben sana anlaticam herseyi Tamam'ı bitanem
M:tamam
Masala Arkami döndüğümde gozyaslarimi serbest bıraktım. Masalın beni böyle görmemesi lazım. Kendimi toparlamaya çalışırken kapı çaldı. Gidip hemen kapıyı actim. Murat ve zeynep gelmişlerdi. Aslında onları çok özlemiştim. 3 gundur tatile gitmişlerdi. Banada ısrar ettiler gitmem için ama gitmedim. Hemen zeynepin boynuna atladım.
Z:selinnn nasılsın
S:iyiyim siz nasilsiniz
M:biz iyiyiz de sen pek iyi degilsin sanırım. Ali yine mi geldi yoksa
S:yok yok gelmedi sadece masal bana onu sordu onun için
Z:gel bitanem üzülme
S:içeri geçin kapıda kaldınız
M:Masal nerde onu da çok özledik
S:mutfakta
Hepbirlikte mutfağa gittik. Masal zeynep ve murati görünce çok sevindi. Onları çok seviyo. Onlarda masalı çok seviyorlar. Muratla zeynep masalı oynatirlarken ben de kahvaltiyi hazırlamıştım. Masaya oturup Kahvaltimizi ediyorken birden yine midem bulandi. Hemen kalkıp lavaboya gittim tüm yediklerimi daha doğrusu yediklerimi boşalttım. Ben tam Lavabodan çıkıyorken zeynep geldi.
Z:Selin iymisin??neyin var?? Yüzün bembeyaz olmuş? ?
S:merak etme iyiyim ben bi kaç gündür boyleyim. Üstün herhalde
Z:bi kaç gündür nasılsın açık açık anlat sen bana bakayım
S:midem bulanıyor sürekli kusuyorum. Basım dönüyor. Bu kadar
Z:kızım sen yoksa hamilemisin?
S:test yaptım zeynep hamile değilim
Z:Selin testler çoğu zaman doğru çıkmaz hastaneye git En iyisi sen.
S: oylemi diyorsun ya
Z: öyle diyorum. Hadi sen git Hemen biz Masala bakarız.
S:tamam
Üzerimi giyip hemen evden çıktım. Arabaya binip hastaneye surdum. Geldiğinde 5 dakka falan arabada bekledim. Ya hamileysem.. ya bir bebeğim daha olursa. Hemde aliden. Bu düşüncelerden yayınıp arabadan indim ve hastaneye girdim. Doktorumun yanına gittim. Kapıyı tıklayıp içeriye girdim.
S:Merhaba Aliye hanim
A:aa Merhaba selin hosgeldin
S:hosbuldum
A:söyle bakalım nasılsın? Minik kurumuz nasıl bakalım?
S:iyiyim Aliye hanim Masal da iyi siz nasilsiniz?
A:iyiyim bende. Ee söyle bakalım hangi rüzgar attı seni buraya. Yoksa hamilemisin?
S:bi kaç gündür baş dönme mide bulantısı var. Hamilelik testi yaptım ama hamile değilim. Arkadaşım bu testlerin çoğunun yalnıs olduğunu söyledi. Onun için bende size geldim.
A:tamam gel bi bakalım
S:tamam
Odadaki yatağa uzanıp karnimi actim. Aliye hanim karnima şok jeli sürerek muayene etmeye başladı. Ben gözlerimi ekrana dikmis bi yandan da Aliye hanımın soyleyecegi cevabı bekliyorum. Birden ekranda küçücük beyazlı gorununce herseyi anladım
A:tebrik ederim en az 1 aylık hamilesin
S:n-ne
A:Evet doğru duydun en az 1 aylık hamilesin
Bi yandan gözümden yaşlar suzulurken bi yandan ne yapacağımı düşünüyorum
S:ben bu bebeği aldırmak istiyorum Aliye hanim
A:ne neden?
S:şu an çok zor durumdayim. Beni anlayamazsiniz. Onun için ben bu bebeği aldırmak istiyorum.
A:peki ali. Kocan. Ona ne soyliyceksin?
S:O nizi bırakıp eski sevgilisine geri döndü(ağlaması siddetlenir)
A:tamam ağlama. Toparlan biraz. Bak sana 2 gun süre veriyorum. İyi düşün sonradan pişman olabilirsin. Tamam mı?
S:tamam. Teşekkürler hoscakalin
Odadan çıktığım an elim karnima gitti. Ben dönük bir şekilde yürürken. Birde birisiyle çarpıştım.
X:ay yavaş olsan be!!
S: öz-
Başımı kaldirdiğim an o iğrenç süratlari gordum.
A:s-selin
C:aa selin senin ne işin var hamilelik doktorunun odasında
S:cekil
C:yoksa hamilemisin?? Ay kimden soylesene.
Gözlerim alinin mavileriyle buluştu. Her ne kadar "SEVGILINDEN" demek istesemde demedim. Ali mavileri kizarmis şekilde öfkeyle bana bakıyordu.Tipki Masalın doğduğu günkü gibi..İşte 16 bolum part2 geldi. Umarım begenmissinizdir. Sınır dolmadan bölüm gelmez.
Sinir:
Vote:25
Yorum:75
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Arkadaştık
Fanfictionİlk önce Arkadaş... Sonrasında anne baba... Birbirine aşık olan iki arkadaş