Bölüm şarkısı: Birdy - wings
Sabah alarm çaldı. Neden erken kalkıyorum tek bir isim Ulaş yine planları var beyfendinin ama bu sefer Burcu'yu da çağırdık yoksa onu boğardım. Saate baktığımda daha çok erken olduğunu gördüm ve tekrar gözlerim kapandı...
...
Yarım saat sonra kalktığım da yine o aklıma geldi. O geceden sonra 3 gün geçmişti ama unutamadim ki o kağıdı biliyorum ki o bıraktı bundan çok fazla eminim. 3 gece boyunca hep sahile indim bekledim bekledim fakat hiç varolmamış gibi gelmedi. Canım yandı ilk başta ama sonra dedim ki tanımımıyorum bile çok saçma bak işde yine aklıma geldi. Hadi kızım kalk hazırlan hemen saate baktım 9:30 inanamıyorum sadece yarım saatim kaldı. Geceden duş aldığım için rahattim giyindim ve klasik saçımı yapıp evden çıkdım.kahvaltıya gerek yokdu zaten onun için planlamıştık tam bahçe kapısından çıkdım telefonum çaldı.
-Günaydın prenses nasılsın?-İyi sen ?
-Trip kokusu mu aldım yoksa?
- Almalısın bence.
-Tamam suçluyum 3 gündür konuşmadık göruşmedik haklısın prenses.
-Tamam Ulaş. Nerdeydin naptın o zaman?
-Şey emm ben Aleyna'yla birlikteydim.
-Sinemada ki kız mı?
-Evet.
-Yani hep onunlaydın?
-Aynen öyle
-İçimden bir ses bugünde bizimle demeye başladı.
-Çok doğru.
- Ya sana inanamiyorum mal mısın sen??
-Hadi ama prensesim yapma böyle nolur.
-Ben tamam da Burcu'yu napacan sen ?
-Onuda hallederim sen tamam dersen tamamdır zaten.
- Kapat Ulaş ya kapat !
Şapsal ya şapşal gerizekalı ben Ulaş' a saydırmaya devam ederken biri sırtıma atladı kim tabikide Ulaş!
-Prensesimmm.
- Ne var Ulaş?
-Trip tamam, ne zaman biter ?- Bitmez Ulaş!
- Hadi geçelim bak Aleyna bizi bekliyormuş.-Tamam gidelim.
Derken arkadan bir ses Burcu tam kapıdan geçeçekken;
-Bensiz mi ayıp ama beni de bekleyin.
Ulaş şirin göründüğünü düşünürken şapşal bir şekilde devam etti;
- Burcu güzelim nasılsın?
-Kesin bişey karıştırıyorsun belli dökül bakalım.
- İçerde biri daha var da onunla tanıştırmak istiyorum sizi ne dersin?
-Aynı anda Burcu'yla birlikye hayır dedik.
-Güzellerim yapmayın ama böyle hadi nolur ama
-Bir kereliğine sadece dedim.
- Tamam
...
İçeri gidik ve Aleyna'nın yanına gittik. O cırtlak sesiyle;
- Ama Ulaş hani yalnız olucakdık dedi bana bakarak.-Onlar benim kız kardeşim gibiler zaten Aleyna.
-Sen öyle diyorsan tamam Ulaş'cım.
Aynı anda Burcu ile bakıştık. Belliydi o da benim gibi hoşlanmamıştı. Özelikle cırtlak sesinden, sesini her duyduğumda midem harekete geçiyordu. Siparişleri verdikten sonra Aleyna bir bana bir Burcu'ya bakarak burun kıvırıyordu. Sanki dünya kraliçesi ya hanfendi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEN BENDE VARDIN AMA BEN SENDE YOKTUM
Literatura FemininaAşık olmak için erken miydi, yoksa geç miydi? Kim bilir? Ama bu küçük kız sevilmek istemedi, sevmek istedi. Ve belkide başarır ya da sonuna kadarsevemez. Küçücük bir kız , genç bir kız, bu gizemli genç oğlanın gizemini çözebilecek miydi? Tüm cev...