Keşke yıldızlar böyle olsaydı....
Bölüm şarkısı: Kargo : Yıldızların altında
İnanamıyorum Ayaz ! Sen gerçek olamazsın ya niye önceden haber vermiyorsun, ne zaman geldin, yolculuk nasıldı, iyi mi, kötü mü?
-Boşver bu klişe soruları hadi gel buraya küçük solucan seni.
-Ya ama ben seni çok özledim.
-Bende seni küçüğüm hem de çok!
-Ayaz bey aramızda bir yaş olabilir ama bitemedi mi kaç senedir bu küçüğüm olayı.
-Bitmedi ve asla bitemez , sen benim küçüğümsün.
-Öyle olsun bakalım.
-Hadi eve gidelim hem beni özlemeyen teyzemi ve eniştemi hiç özlemediğim için seslenmeye gidiyorum.
Kahkaha atarak ona eşlik ediyordum. Ayaz benim kuzenimdi. İlk arkadaşım da denilebilir aslında , anne ve babasını yani teyzemi ve eniştemi 4 yaşındayken trafik kazasında kaybettik. Ayaz da o yaşından beri bizimle yaşamaya başlamıştı. Ama annem onu 10 yaşına gelince yatılı okula yazdırmıştı. Sadece yazları geliyordu onun için çok özlemiştim. Yazın daha başındaydık. Yani 3 ay daha burdaydı bir anda mutlu olmuştum..Unutmuştum geleceğini aptal kafam benim. İçeri girince annemi ve babamı salonda otururken gördüm Ayaz'ın gelmesine sevineceklerini düşünmemiştim zaten. Ayaz onlara biraz geçirdiği seneden özet verirken bende somurtarak yanlarına oturdum.
- Kızım nerdeydin ?
-Ulaş ve Burcu ile kahvaltıdaydım anne.
Peki kızım dedi ilgili ama olmayan bir sesle daha sonra benim sinir olacağım soruyu sordu.
-Ayaz ne kadar kalacaksın?
Ayaz da sinir olmuştu zaten 18'e girmeyi dört gözle bekliyordu. Kendini de beni de kurtaracaktı. Bende o günü bekliyorum.
-Herzaman ki gibi teyze.
Ortamı yumuşatmak adına ,anne müsaadenizle Ayaz yorgun benimde bir kaç işim var odalarımıza çekilelim dedim. Ve yanıtını beklemeden merdivenlere koştum ve tabikide Ayaz' ı da sürükledim.
- Küçüğüm ben biraz dinlemeyim olur mu?
-Ama ben seni çok özledim anlatacaklarım vardı.
-Merak etme küçüğüm daha burdayım.
-Pekala o zaman Ayaz .
Ayaz'ın çok canı sıkılmıştı onları anlıyorum kendi kızlarına böyle davranan insan niye başkasına iyi davransın ama bir gün kurtulacaktık. İkimizinde çocukluk hayali bu kendimizi bildiğimizden beri bununla hayaliyle ayakta kaldık. Odama girdikten sonra kendimi yatağıma attım. Eğer Ayaz dinlenecem diyorsa kesinlikle düşünüyordur. Ama biraz dinlenmesi gerek. Ben böyle düşüncelere dalarken odamın kapısı çalındı.
-Kızım çıkmayacak mısın?
-Hayır !
-Akşam yemeğinde hepimiz masada olacağız ona göre hazırlan.
Tamam dedikten sonra saate baktım. Nasıl yani bu kadar da hızlı geçemezdi zaman saat öğlen gibi eve gelmiştim ama heyecan telaşla ve anneme kızgınlığımdan dolayı vakit geçmişti.
...
-Küçüğüm orda mısın?-Bir dakika kapının klidini açmam gerek.
Kapıyı açtıktan sonra içeri dalıp odamın içinde gezinmeye başladı tabi karıştımayıda ihmal etmiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEN BENDE VARDIN AMA BEN SENDE YOKTUM
ChickLitAşık olmak için erken miydi, yoksa geç miydi? Kim bilir? Ama bu küçük kız sevilmek istemedi, sevmek istedi. Ve belkide başarır ya da sonuna kadarsevemez. Küçücük bir kız , genç bir kız, bu gizemli genç oğlanın gizemini çözebilecek miydi? Tüm cev...