Takip

23 3 0
                                    




Bölüm şarkısı: Adele:skyfall

...

O balkonda ki geceden sonra iki gündür görmedim sahile de gelmemişti. Tanışmaya karar verdim ve ben bu kararın arkasındayım sonuna kadar,sadece arkadaş olmak  istiyorum. Çünkü merak ediyorum.Neden bu derin düşüncelere daldığını ve bu kadar hissiz baktığını. Aslında tek amacım o zümrüt yeşili gözlere daha yakından bakmak.Bizim sokakta ki bir kaç kişiye sormuştum kim olduğunu fakat, pek de iç açıçı cevaplar yoktu.Sadece buraya taşınalı bir kaç hafta olduğunu öğrendim.Ve benim bildiğim bir şey olan sahilde ki kayalıklarda oturması o kadar iki günde bu kadarını öğrenmiştim.V bugün onu takip etmeye çalışacaktım. Hoş nerde bulacaksam?

...

Sabah kahvaltımı ettikten sonra koştuğum gibi sahilde ki cafelerin oraya  gitmiştim.Biraz kayalıkların boyunda yürüdükten sonra onu bir cafeden çıkarken gördüm. Ve saniyesinde gülmeye başlamıştım takip başlasın bakalım...

...

Tam iki saat boyunca cafelerden birinde oturdu ve denizi izledi. Sonra onu biri aradı sakin bir şekilde telefonda konuştuktan sonra ayağa kalktı,tam bende kalkacakken;

-Aaa prenses sende mi burdaydın?

bana seslenen kişiyi anladığımda arkamı döndüm ama bana bir adet güler yüzle bakan Ulaş,ve bir adette çatık kaşlarla bana bakan Aleyna'yı gördüm.

-Aaa Ulaş nasılsın?

-İyiyim prenses sen nasılsın?

-Bende iyiyim oturuyordum öyle,sen nasılsın Aleyna?

-İyi.

Bana sadece kısa bir iyi deyip kestirdikten sonra Ulaş'ın koluna girdi. Ulaş ortamda ki gerginliği anlamış olmalı ki hemen idare et der gibi bana gülümsedi. Bense boşver dedim sessizce.

Ve acı gerçekle o an karşılaştım.Ulaş beni lafa tutmuştu ve bizim gizemli çocuğu kaçırmıştım.Arkamı döndüm ve tabiki de gitmişti...

sonra aklıma başka bişey geldi. Aleyna,Ulaş'ın koluna girmişti. Ve hızlı bir şekilde onlara döndüm ve içimde ki soruyu sordum.

-Sizin aranızda bir şey mi var?

-Tatlım biz birbirimizi seviyoruz.

O an o cümleden sonra şok olmuştum.Ulaş bana en yakınına hiç bişey anlatmamıştı bu nasıl olabilirdi? Saçmalıktı bu resmen. Ulaş'a döndüm belki bir açıklaması vardır diye ama kafasını eğmiş yere bakıyordu o an anladım artık onlar sevgiliydiler.Ve benim bundan zerre haberim yoktu. Sonrada burda durmanın saçmalık olduğunu anlayıp çantamı masadan aldım ve arkama bile bakmadan yürümeye başladım arkamdan prenses diye seslendi bir kaç kez ama bakmadım. Sonra bir el kolumdan tutu acaba kim? Tabikide Ulaş ...

-Evet dinliyorum.

-Yapma ama güzellik dinlemedin bile,bir dinle beni anlayacaksın.

-Anlatmadın ki dinleyim sen bi de karşıma geçmiş beni dinlemiyorsun diyorsun.

-Tamam haklısın ama gel anlatayım.

-Sizin planlarınız vardır şimdi bölmeyim.

Aleyna arkadan Ulaş bırak kızı işi vardır dedikten sonra yanımıza gelmeye başladı.

-Aleyna çok haklı Ulaş işim vardı sizi tutmayım en iyisi ben.

Ulaş'ın arkamdan bir şey demesine fırsat bile vermeden yürümeye hatta koşmaya başladım. Kayaların oraya gittim. Ağlamadım ama sadece hissiz bir şekilde denizi izledim.

SEN BENDE VARDIN AMA BEN SENDE YOKTUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin