Siyah deniz

33 3 2
                                    

Bölüm şarkısı: Keti= ver beni yalnızlığa

Deniz bugün çok siyah gözüküyordu. Ya da sadece gözlerim öyle görmek istiyordu. Şimdi bende kayaların üstünde ki gibi derin düşüncelere daldım. Güneş nerdeyse batmak üzereydi. Şimdi biri yanıma otursa hissetmezdim. Mavi bir deniz görürdü. Ama ben simsiyah görüyorum içimde ki düşüncelerin siyahlığından...

Saatlerdir burda oturuyorum. Dünya ya kendimi kapattım. Çünkü yarın olmasını hiç istemiyorum. Yarın hem doğumum hem de bitişim. Doğum günüm... 19 haziran.

Anneannemi amansız kanserin eline verişimizin yıl dönümü yarın.

Eve gitmek hiç istemiyordum. Burda, kendi yalnızlığımda boğulmak tek ilacımdı. Sessizlik ve kara bir delik gibi bakıştığım siyah deniz.

Sabahtan beri burdaydım. Telefonumda kapalı sanki onu kapadınca tüm dünydadan kendimi yoksun hiç varolmamış gibi hissediyorum. Saatlerdir kapalı olan telefonuma baktım. Ve açmaya karar verdim. Bildirim sesleri çıldırmış gibiydi. 45 cevapsız arama Ayaz 'dan , 53 cevapsız arama Burcu'dan 38 cevapsi arama Ulaş'tan ve tonlarca mesaj yine onlardan gelmekteydi. Zaten onlardan başka beni önemseyen ve ortadan yok olduğum da farkeden kimse yoktu.
Burda! Diye bir ses duydum. Ve biri yanıma oturdu.
- Küçüğüm?

-Aradığınız kişi bulunmamaktadır. Daha sonra tekrar deneyiniz.

-Hadi ama böyle yapma neden ortadann kayboldun ya da telefonun kapalı?

Hiçbir yanıt vermeden yüzüne baktım.

-Bak ,Ulaş nerdeyse ağlayacaktı.

Ben şaşırmış gözlerle Ayaz'a bakarken biri bana aniden sarıldı hemde kemiklerimi de yanında götürecekmiş gibi.

-Bir daha sakın kaybolma sakın!

Gülümseyerek tamam şapşalım dedim. Ve bende sarılmasına karşlılık verdim. Burcu ' da yanıma oturdu ve sarılmaya başladı.

-Hadi ama bende kıskandım bana yer yok mu?

Ayaz'ada yer açınca hemen atladı aramıza ve tekrar koca bir kucaklaşma !!
...
Zaman çok çabuk işleyen bir saat, insanların çoğu geçmişte yaşamaktan bıkmamış ama geçmişte yaşam yok. Geçmişte acılar, hüzünler, hatalar, pişmanlıklar, kırık kalpler, yalnız insanlar... Peki ya gelecekte neler vardı? Umut, mutluluk, sevinç ve daha bir çok güzel duygular ... Yarını hiç ama hiç gelmesini istemiyordum. 2 sene önce tüm arkadaşlarım tatilde ya da başka yerdelerdi ama ben burda ölümün son perdesini yaşayan anneannemle birlikteydim. Öldüğü günü dün gibi hatırlıyorum. 19 haziran lanetli gün gibi bişeydi. Ayaz biliyordu ama hep yanımdaydı zaten. Arkadaşlarım geldiklerinde acı bir olayla karşılaştılar. Doğum günümü kutlamak için geldiler fakat bir cenaze gördüler. Ne tuaf ama ...

O yıl ki doğum günümden sonra hiç kutlamak istemedim ama onlar hep ısrar etti. Ama ben hiç mutlu olmadım o gece asla da olmayacam. Sabah ki siyah deniz yarın için hazır. O siyah deniz bugün ki tüm düşüncelerimi yansıtıyordu . Siyah deniz ...

...
Odamın kapısı çaldı.Bütün gün odamdan dışarı çıkmak istemedim. Gelen tabikide Ayaz'dı.
Her saat başı olduğu gibi. Benim üstüme gelmekten sıkılmadı gitti.

-Küçüğüm iyi misin?

- İyiyim desen ne değişecek tabikide berbatım.

SEN BENDE VARDIN AMA BEN SENDE YOKTUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin