Hande : Gamze, sizin burda ne işiniz var?
Gamze: O ne demek öyle kardeşim kaza yapmış ben evde oturacakmiyim 1-2 gün dolaşayım dedim ama istemiyorsan gidiyim?
Hande : Öyle demek istedim yani şey. ..
Gamze: Tamam kız şaka yaptım anladım şaşırdın. Haber vermeden geldik bizde suç.
Hande : Olsun ya iyi yapmissiniz.Sen nasılsın Pınar?
Pınar: Iyi Hande bu arada çok geçmiş olsun.
Hande : Sağol.İşte tam en ama en kötü zamanda arkadan Tolganın sesini duydum.
Tolga : Hande Berk mi geldi?
Gamze: Tolga mı o ?Tolga koridordan döndü ve müthiş buluşma NE HEMDE SADECE ALTINDA SARILI OLAN HAVLUYLA!!! Allahım o sarı ıslak saclarla ne kadar da yakışıklı ya!!
ne diyorum ben Gamze beni öldürecek!!Tolga : Ha şey siz mi geldiniz? Benim haberim yoktu Hande bir şey demedi de şaşırdım o yüzden Hoşgeldiniz...
Gamze: Hosbulduk Tolga. Handenin de haberi yoktu zaten de benimde senin burda kaldığından haberim yoktu.
Tolga: Burcu şimdi çıktı o vardı yoksa.Allahim bu çocuk aptal mi? Üstü başı nerdeyse çıplak gelmiş buraya bide benim ablam ve tanımadığı arkadaşıyla muhabbet ediyor. Karnına dirseğim ile geçirdim. Sessizce kulağına "Git giyin Tolga çıldırtma beni" diye fısıldadım.
Tolga: Siz geçin izninizle ben giyiniyim?
Gamze : Tabi.Gamze önden ben arkadan ilerliyoduk ki baktım Pınar yok bi döndüm arka mı Aman Allahım hala Tolgayla konuşuyor.
Hande : Pınar hadi canım.
Pınar: Geldim.Zaten sevmiyorum bu kızı iyice sinir oldum sülük gibi yapıştı Tolgaya. Ben onun saçına bir yapışıcam!! Sakin ol kızım elinden bir kaza çıkacak. Sakin. Git ablanın yanına hadi.
Gamze: Hande Tolgayla aranızda bir şey mi var?
Hande : Nerden çıktı ki şimdi o?
Gamze: Sence nerden çıktı?
Hande : Yok bir şey olsa bilirdin zaten.
Gamze:Bir şey varsa bana baştan söylede..
Hande : Şu anlık bir şey yok abla.
Söylese miydim acaba? Yok ya zaten bir yok ki dimi yani? Var aslında. Yok yok sus Hande şimdi bu Tolgaya bir şey falan der. Biraz sonra Pınar içeriye girdi. 2 dk sonrada Tolga.Gamze:He sen nasılsın Tolga?
Tolga : Iyiyim sen nasılsın?
Gamze: Iyiyim sen ne zamandır burdasin?
Hande : Sabah geldi.Tolga bana dogru baktı. Bende sevimli bir bakış attım. 3 gündür burda yatiyorum dicek hali yok.
Tolga : Aynen sabah geldim. Burcu dinlenmek için gitti de.
Gamze : Iyi olmuş.Gamze ile ben hasret giderirken Pınar boş durur mu oda Tolga ile konuşmaya başladı. 10 dakikadir ne konuşuyo bunlar! Ben bunları dinlemeye koyuldum ama Gamze nin sesinden duyulmuyo ki off.
Gamze: Hande annemlerde çok selam söylediler.
Hande :...
Gamze: Hande sana diyorum hey!
Hande: He efendim
Gamze: Iyi misin 2 saattir sesleniyorum.
Hande : Biraz başım ağrıyor uzanmama yardım eder misin?Gamze bana yardım etti. Koltuğa uzandım. Gamze susunca ben onları dineleye başladım.
Pınar: Peki sevgilin var mı?
Çüş yani direk sevgili olalım deseydin! Tolga ne dicek acaba? Tolga bana doğru baktı göz göze gelince kafamı hemen Gamzeye doğru çevirdim.
Tolga : Yok.
Pınar: Ne güzel benimde yok.Soran oldu mu sana he gerizekalı!
Pınar: Ama senin kadar yakışıklı birini nasıl yalnız bırakmışlar?
Hande : Öh öh öh öh öh öh.
Tolga: Iyi misin Hande?
Hande : Iyiyim de gıcık tuttu gıcık biraz su getirir misin?
Tolga : Tamam getiriyim hemen.
Gamze : Ben getirirdim Tolga otur istersen.
Tolga : Ben alirim ya nolcak.Tolga 2 dk sonra suyu getirdi.
Hande : Teşekkür ederim.
Tolga : Rica ederim prenses.Bana prenses deyince Pınar bozuldu sanki haha iyi oldu derken sıra bana geçti. Gitti gene Pınarın yanına oturdu. Pınarın asılma seansı başladı. Ama ben sana Mavişi yedirir miyim ?
Hande : Of ben çok sıkıldım.
Gamze : Evet bi şeyler yapalım.
Tolga : Ne gibi?
Pınar: Şişe çevirmece gibi hem aramizda birbirini iyi tanımayan kişiler var ne derseniz eğlenceli olur.Ben sana taniticam Tolgayı bekle!
Hande : Ben hayatta oynamam!
Tolga : Al bendende o kadar tövbeliyim.Aferin Tolga.Bir daha oynayıp bir şeyler yap yinede görürsün gününü. Ay ben çok agresif biri oldum hep Tolga yüzünden.
Gamze: Niye noldu size?
Tolga : Benim kötü anılarım var diyelim.
Pınar: Hande senin?
Hande : Katılıyorum Tolgaya benimde! Neyse ya bir şey yapmayalım bence oturalim.
Gamze : Siz bilirsiniz.Elime telefonu alıp Tolgaya mesaj attım.
"Tolga sen git bu gece yanlış anlamasinlar. Ablamlar burda zaten. Bide Pinarla araya mesafe koysaniz burdan kötü duruyo!"
Tolga telefonuna mesaj gelince telefonu eline aldı. Mesajı okuyunca bana doğru bakıp gülümsedi. Bir şeyler yazıp cebine koydu. Biraz sonra telefon öttü. Açıp baktım.
"Kıskandın mı yoksa prenses?"
Bende ona bakıp kafamı salladim.
"Alakası yok sadece kız yanlış anlayacak. Ona asildigini falan sanicak."
Hemen cevap yazdı.
"Belki de asılıyorumdur?"
Şu anda yüzümün nasıl bir halde olduğunu tahmin edemiyorum! Pislik mavi öküz ya! Tolga bana dogru baktı.
Gamze: Siz birbirizle mi mesajlasiyorsunuz?
Hande : Ne alakasi var bir şey dicek olsam karsimda söylerim.
Gamze : Yok bi sana mesaj geliyo bi ona da o yüzden dedim.
Tolga: Tesadüf işte naparsin? Ben kalkiyim artık iyi geceler sizlere.
Hande : Iyi geceler.Gamze Tolgayı geçirdi. 2 dk sonra telefona mesaj geldi.
"Kıskanmana bayılıyorum koca gözlü kız ama ben SENİ SEVİYORUM! "
Evet bölümün sonuna geldik. Umarım beğenmişsinizdir. Çok uzun yazmaya çalıştım ama artık burda kesicem yoruldum. Vote yapmayı unutmayın ve tabiki yorumlarıda. En az 2 yorum istiyorum. Görüşmek üzere yb de ...
He bu arada bir önceki bölümü 15 kişi okumuş vote sayisi 2 bu çok sinir bozucu lütfen vote yapin. Vote çok çok morel veriyor. Rica ediyorum. Görüşmek üzere.