11.Sadece Arkadaş

205 20 1
                                    

Herkese merhabalar.Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın. İyi okumalar :))

2 Hafta Önce 

Babamla yaptığımız dün ki konuşmadan sonra bugün şirkette dedikoduların önünü kesecektim.İnsanlar ne kadar meraklıydı böyle ?

Özel hayatımı kimse ,hiçbir şekilde konuşamazdı .Hele ki babamın şirketinde bu tarz dedikodular iğrenç ötesiydi.

Babamın benden şüphe duymayacağını biliyordum ama insanların sadece görüntüler üzerine hem de ilk günden böyle şeyler demesi gerçekten sinir bozucuydu.

Kim olursa olsun,beni tanımadan böyle düşüncelere sahip olması daha ilk günden onlara olan tutumumu ve güvenimi sarsıyordu.

Arabayı park edip şirkete doğru yürüdüm.Şirkete girdiğim an durup,koşuşturan ve de kendi aralarında konuşan kızlara baktım.

Eğer disiplin sağlanmazsa ,ben sağlanmasında yardımcı olurdum.

Şirketteki uğultuları kesmek adına bağırdım.

''Herkes beni dinlesin.'' Uğultular anında kesilirken,bana merakla bakan çalışanlara baktım.

Kızlar olayı bildiği için ne atak yapacağımı biliyorlardı.

''Bu size ilk ve son uyarım olacak.Herkes kulağını açsın,iyi dinlesin.'' 

''Şirkette Buğra Bey ve benim hakkımda yalan yanlış söylentiler çıkmış,inanın kimin ne düşündüğü umrumda değil,ama sizin umrunuzda olması gerekir.Eğer bu şirkette çalışmak ve benimle iyi geçinmek istiyorsanız,benim hakkımda bu tarz söylentiler çıkmasın.Bu seferlik olaya göz yumuyorum ama bir dahakinde kendinize başka iş bulmak zorunda kalırsınız.Buğra Bey sadece iş arkadaşımdır ve öyle kalacaktır.'' 

İleri yürürken Buğra'yı görmemle kafamı salladım.Kızlar yanımda yürürken Şule ;

''Asi kızımız Azra pençelerini çıkardı.'' Demesiyle kahkahalara boğulduk.

Şimdiki Zaman 

Kızlarla Güneş'in odasında oturmuş,bize gelişmeleri aktarıyordu.

''Selim denilen adam sandığımızdan daha çapkın,adama bir kaç kere dosya götürdüm resmen gözleriyle yedi.Biraz daha güven kazanırsam o kıvama hazır.''

Yaslandığım koltuktan öne doğru eğilerek '' Güzel,planımız tıkır tıkır işliyor desene.''

Beren aldığı kahve yudumundan sonra bana bakarak konuştu.

"Umarım her şey umduğumuz gibi olur Azra."

"Umarım." Dedim.

Kızlarla yarım saat daha plan hakkında konuştuktan sonra asıl meseleye girmeye karar verdim.

"Güneş bize anlatmak istediğin başka bir şey var mı?  "

Güneş tereddütle bize bakarken tek kaşımı kaldırarak ona baktım.

"Mesela şu Batuhan hakkında konuşabiliriz. Aranızda ne var sizin ? "

Güneş yutkunduktan sonra cevap verdi.

"Aramızda şuanlık bir şey yok ama aramızda bir çekim olduğu ortada."

Kızlarla birlikte gözlerimizi kısarak Güneş 'e baktık.

"Gerçekten yok ,sadece mesajlaşıyoruz.Belki bir kaç defa da buluşmuş olabiliriz."

Hepimizin ağzından "Ne ? " Kelimesi dökülmüştü.

Tut ElimdenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin