Herkese merhaba.Öncelikle şunu söylemek istiyorum eğer oy ve yorum sayısı artarsa her gün veya 2 günde bir bölüm yayınlamayı düşünüyorum. Bu da size kalmış.
Satır başı yorum yapmayı unutmayın.Sizleri seviyorum iyi okumalar :))
1 Hafta Sonra
Telefondan sekreteri arayıp,odama çağırdım.
Sekreter gelince,önümdeki dosyayı imzalayıp konuştum.
''Bu dosyaları al,yönetici katına götür.'' kafasını sallayıp,önümdeki dosyaları alıp çıktı.Ardından kapı tekrar açılınca,gelen kişiye baktım.
Gülerek yerimden kalktım ve Buğra'ya doğru yürüdüm.Ardından sarıldım.
''Güzelim beni bu kadar çok özlediğini bilseydim,daha önceden gelirdim.''
''Çok seviyorum seni.'' dedim yüzüne bakarak.
Öyle bir baktı ki bana,o an onu alıp bir kavanoza hapsetmek istedim.Sadece bana böyle baksın,gülsün diye.
O güzel gözlerini benden başka kimse görmesin diye.
''Yemeğe çıkartmaya geldim,seni.'' kafamı sallayıp,çantamı aldım.
Ardından Buğra'ya dönerek ''Sen çık ben bir 5 dakika sonra çıkayım.''
Buğrayla ilişkimizi kızlar dışında henüz kimse bilmiyordu.Çünkü babamın kulağına giderse neler olacağını kestiremiyordum.
Buğra sinirli sesiyle konuştu.''Azra daha ne kadar saklamayı düşünüyoruz ?''
Nefesimi verip,çantamı masanın üstüne koydum.''1 hafta oldu sadece Buğra.Daha çok yeniyiz.Bu kadar kaptırmaya gerek yok.''
''Öyle mi ?''
Tek kaşımı kaldırarak konuştum. ''Evet öyle.Ciddi bir ilişki olup olmayacağına zaman karar verecek.''
Buğra alayla gülümseyerek,önümde durdu.Ardından gülümsemesini soldurup,yerini hissiz bir ifadeye bıraktı.
''Sana bu kadar tolerans tanımış olmam benim suçum Azra.Hiç bir kıza tanımadığım toleransı sana tanıdım.Madem öyle bundan sonra gerçek yüzümü görmeye hazır ol Azra Akalay.Herkes serbest.''
Ardından hızlıca kapıyı sert bir şekilde çarpıp ,odadan çıktı.
Buğra böyle biri değildi.Yani bana karşı gayet sakindi.Şaşırmıştım.
Masadan kalem dolu kalemliği alıp,karşı duvara fırlattım.
''Allah kahretsin.Plan mahvoldu.''
---
Kızlarla bizim evde oturmuş,analiz yapıyorduk.Beren,Ege'den hoşlanıyordu,ancak gece adamı olduğu için kendini geri çekiyordu.
Şule ise Arda'dan nefret ediyordu.Karşılaşmaları pek hoş olmamıştı,anlattığına göre.
Şule gece canı dondurma çektiği için markete gitmeye karar vermiş.Dondurmayı alıp yemeye başladığında ise Arda'nın onu korkutmasıyla aldığı dondurmayı yüzüne sürmesi bir olmuştu.
Güneş'e gelirsek kamera odasına çağırdığım gün Batuhan'la yemeğe çıkmışlardı.
Benim ki ise tam bir fiyaskoydu.
Sıkıntılı bir şekilde nefesimi verip,bana bakan 3 cadıya döndüm.
''Plan battı,Buğra beni takmaz.İlk defa onu böyle gördüm.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tut Elimden
RomanceAlaycı bir tavırla güldüm ve önünde durdum.Ellerimi kaldırarak ceketinin omuzlarına koydum ve hayali bir şeyi silkeliyormuş gibi yaptım.Ben bunu yaparken dikkatle beni izliyordu.Ellerimi çekip ,yüzüne baktım. "Diyelim ki dinliyordum . Naparsın ? " E...